eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinSukcesywne dostawy ogumienia zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-13

Ogłoszenie nr 500042915-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Sukcesywne dostawy ogumienia zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586165-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 810903040, ul. ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 8211479, e-mail zzp@szczecin.policja.gov.pl, faks 91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy ogumienia zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZ-2380-111/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ogumienia zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie. 2. Dostawy będą dostarczane transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wskazanej w złożonym zamówieniu tj: a) Stacja Obsługi w Szczecinie: ul. Wernyhory 5 b) Stacja Obsługi w Koszalinie: ul. Krakusa i Wandy 11. 3. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas dostawy wynosił 5 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od złożenia przez Zamawiającego zamówienia, 4. Dostawy odbywać się będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 przy czym przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciel firmy kurierskiej zobowiązany jest do rozładunku towaru w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Koszt tych czynności będzie ujęty w cenie jednostkowej oferowanego asortymentu. 5. Zaoferowane opony będące przedmiotem zamówienia muszą: a. być dopuszczone do ruchu na terenie Europy i oznaczone normami E.C.E. (Europejska Komisja Gospodarcza), b. posiadać etykiety w formie naklejek umieszczanych na bieżniku zgodnie z Rozporządzeniem UE Nr 1222/2009 (z późn. zm.), c. być dopuszczone do stosowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia / Dz. U.2003 Nr 32 , poz.262 z późn. zm./, d. nadawać się do przechowywania zgodnie z polską normą PN-C 94 300-7 : 1997 / Ogumienie - Pakowanie, przechowywanie i transport /. 4. Ogumienie zaoferowane przez Wykonawcę musi spełniać parametry określone w załączniku nr 6 do siwz, w zakresie odpowiednio: a) rozmiar - określony w kol. D: Zamawiający nie dopuszcza zamienników rozmiarowych, b) indeks nośności - nie niższy niż określony w kol. F, c) indeks prędkości - nie niższy niż określony w kol. G, d) współczynnik oporów toczenia - nie niższy niż określony w kol. H e) współczynnik przyczepności na mokrej nawierzchni dla wszystkich zaproponowanych opon - nie niższy niż określony w kol. I f) poziom hałasu zewnętrznego dla opon wymienionych w Rozporządzeniu UE Nr 1222/2009 (z późn. zm.) - nie wyższy niż określony w kol. J g) opony zimowe muszą posiadać symbol 3PMSF. 5. Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ( załącznik nr 8 do siwz). 6. Udzielona gwarancja na opony nie może być krótsza niż 24 miesiące, licząc od daty wystawienia faktury VAT. Szczegółowe wymagania odnośnie gwarancji zawiera wzór umowy w załączniku nr 8 do siwz. Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta oferowanych opon. 7. W pojazdach osobowo - terenowych ogumienie (całoroczne) powinno być szosowo - terenowe (np. All Terrain, All Weather) w stosunku 50% szosa i 50% teren. W przypadku pojazdów dostawczych opony muszą być wzmocnione i oznaczone literą "C". 8. Dostarczane opony muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie starsze niż 18 miesięcy od daty ich produkcji (większość opon dostarczana będzie od października do kwietnia - opony zimowe), do momentu każdej dostawy lub wymiany. 9. Zaoferowane ogumienie musi posiadać świadectwo homologacji, odpowiednio do typu opony wydane zgodnie z: h) Regulaminem nr 30.02 EKG ONZ ( z późn. zm.) - ogumienie do pojazdów osobowych, i) Regulaminem nr 54.00 EKG ONZ ( z późn. zm.) - ogumienie do pojazdów ciężarowych i przyczep, j) Regulaminem nr 75.00 EKG ONZ ( z późn. zm.) - ogumienie do motocykli i motorowerów, k) Regulaminem nr 117.00 EKG ONZ ( z późn. zm.) - homologacja ogumienia w odniesieniu do emisji hałasu toczenia i przyczepności na mokrych nawierzchniach lub oporu toczenia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytego asortymentu w terminie 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia odbioru zużytego asortymentu innej firmie, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany przesłać Zamawiającemu pisemne upoważnienie odbioru asortymentu na tą konkretną firmę. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przy pomocy podwykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego zużytego asortymentu własnym transportem i na swój koszt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 159415.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Handlopex S.A.
Email wykonawcy: przetargi@handlopex.pl
Adres pocztowy: ul. Regulska 49
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166372.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166372.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221960.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.