To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-13
Ogłoszenie nr 500042915-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Sukcesywne dostawy ogumienia zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586165-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 810903040,
ul. ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 8211479, e-mail
zzp@szczecin.policja.gov.pl, faks
91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy ogumienia zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-2380-111/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ogumienia zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie. 2. Dostawy będą dostarczane transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wskazanej w złożonym zamówieniu tj: a) Stacja Obsługi w Szczecinie: ul. Wernyhory 5 b) Stacja Obsługi w Koszalinie: ul. Krakusa i Wandy 11. 3. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas dostawy wynosił 5 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od złożenia przez Zamawiającego zamówienia, 4. Dostawy odbywać się będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 przy czym przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciel firmy kurierskiej zobowiązany jest do rozładunku towaru w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Koszt tych czynności będzie ujęty w cenie jednostkowej oferowanego asortymentu. 5. Zaoferowane opony będące przedmiotem zamówienia muszą: a. być dopuszczone do ruchu na terenie Europy i oznaczone normami E.C.E. (Europejska Komisja Gospodarcza), b. posiadać etykiety w formie naklejek umieszczanych na bieżniku zgodnie z Rozporządzeniem UE Nr 1222/2009 (z późn. zm.), c. być dopuszczone do stosowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia / Dz. U.2003 Nr 32 , poz.262 z późn. zm./, d. nadawać się do przechowywania zgodnie z polską normą PN-C 94 300-7 : 1997 / Ogumienie - Pakowanie, przechowywanie i transport /. 4. Ogumienie zaoferowane przez Wykonawcę musi spełniać parametry określone w załączniku nr 6 do siwz, w zakresie odpowiednio: a) rozmiar - określony w kol. D: Zamawiający nie dopuszcza zamienników rozmiarowych, b) indeks nośności - nie niższy niż określony w kol. F, c) indeks prędkości - nie niższy niż określony w kol. G, d) współczynnik oporów toczenia - nie niższy niż określony w kol. H e) współczynnik przyczepności na mokrej nawierzchni dla wszystkich zaproponowanych opon - nie niższy niż określony w kol. I f) poziom hałasu zewnętrznego dla opon wymienionych w Rozporządzeniu UE Nr 1222/2009 (z późn. zm.) - nie wyższy niż określony w kol. J g) opony zimowe muszą posiadać symbol 3PMSF. 5. Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ( załącznik nr 8 do siwz). 6. Udzielona gwarancja na opony nie może być krótsza niż 24 miesiące, licząc od daty wystawienia faktury VAT. Szczegółowe wymagania odnośnie gwarancji zawiera wzór umowy w załączniku nr 8 do siwz. Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta oferowanych opon. 7. W pojazdach osobowo - terenowych ogumienie (całoroczne) powinno być szosowo - terenowe (np. All Terrain, All Weather) w stosunku 50% szosa i 50% teren. W przypadku pojazdów dostawczych opony muszą być wzmocnione i oznaczone literą "C". 8. Dostarczane opony muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie starsze niż 18 miesięcy od daty ich produkcji (większość opon dostarczana będzie od października do kwietnia - opony zimowe), do momentu każdej dostawy lub wymiany. 9. Zaoferowane ogumienie musi posiadać świadectwo homologacji, odpowiednio do typu opony wydane zgodnie z: h) Regulaminem nr 30.02 EKG ONZ ( z późn. zm.) - ogumienie do pojazdów osobowych, i) Regulaminem nr 54.00 EKG ONZ ( z późn. zm.) - ogumienie do pojazdów ciężarowych i przyczep, j) Regulaminem nr 75.00 EKG ONZ ( z późn. zm.) - ogumienie do motocykli i motorowerów, k) Regulaminem nr 117.00 EKG ONZ ( z późn. zm.) - homologacja ogumienia w odniesieniu do emisji hałasu toczenia i przyczepności na mokrych nawierzchniach lub oporu toczenia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytego asortymentu w terminie 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia odbioru zużytego asortymentu innej firmie, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany przesłać Zamawiającemu pisemne upoważnienie odbioru asortymentu na tą konkretną firmę. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przy pomocy podwykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego zużytego asortymentu własnym transportem i na swój koszt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
159415.14
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handlopex S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
166372.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





