Ogłoszenie z dnia 2017-10-12
Ogłoszenie nr 500042485-N-2017 z dnia 12-10-2017 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE OD 20 WRZEŚNIA 2017 ROKU DO 31 GRUDNIA 2017 ROKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 19023213100000,
ul. ul. Hallera
1,
83300
Kartuzy, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 812 631, e-mail
gops@poczta.kartuzy.pl, faks
586 812 631.
Adres strony internetowej (url): gops.kartuzy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE OD 20 WRZEŚNIA 2017 ROKU DO 31 GRUDNIA 2017 ROKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE OD 20 WRZEŚNIA 2017 ROKU DO 31 GRUDNIA 2017 ROKU. Maksymalna ilość godzin jaka może zostać zrealizowana na podstawie zamówień dodatkowych to 6250 godzin z postępowania prowadzonego w 2016 roku - ZP.271.8.2016.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9
Dodatkowe kody CPV: 85311100-3, 85311200-4, 85121270-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
111750.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KONSORCJUM VESTA&VESTA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 22.12.2016 roku Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kartuzach zawarł z Wykonawcą KONSORCJUM VESTA&VESTA, ul. Chojnicka 11, 84-300 Lębork umowę na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla Klientów tut. Ośrodka. Do dnia 31 sierpnia 2017 roku Wykonawca wykonał na potrzeby klientów Zamawiającego usługi w ilości 11069 godzin. Tym samym zachodzi potrzeba udzielenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6, polegających na powtórzeniu w/w usług, gdyż szacowana liczba 12500 godzin ulegnie przekroczeniu w okresie wrzesień-grudzień 2017 roku.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Wynajem koparko ładowarki z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025/2026
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych powiatu kartuskiego
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa
- Świadczenie usług opiekuńczych dla mieszkańców Józefowa w ramach Projektu pn. "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RWS)"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- Dostawa i montaż czujek bezpieczeństwa wraz z systemem teleopieki i monitoringu dla osób starszych
- Indywidualne specjalistyczne wsparcie dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.