Ogłoszenie z dnia 2018-02-27
Ogłoszenie nr 500042433-N-2018 z dnia 27-02-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi: Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii inwazyjnej na potrzeby Kliniki Elektrokardiologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000,
ul. ul. Pomorska
251,
92213
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 675 75 00, e-mail
zam.publ@csk.umed.pl, faks
42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii inwazyjnej na potrzeby Kliniki Elektrokardiologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/88/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii inwazyjnej na potrzeby Kliniki Elektrokardiologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33140000-3, 33141000-0, 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMED Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18225.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zakończył postępowanie o znaku ZP/88/2017 w części - Pakiet Nr 2. Wykonawca nie przystąpił do negocjacji w ww. pakiecie. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
240000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Impulse Dynamics Germany Gmbh
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
210000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zakończył postępowanie o znaku ZP/88/2017 w części - Pakiet Nr 5. Wykonawca nie przystąpił do negocjacji w ww. pakiecie. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zakończył postępowanie o znaku ZP/88/2017 w części - Pakiet Nr 6. Wykonawca nie przystąpił do negocjacji w ww. pakiecie. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zakończył postępowanie o znaku ZP/88/2017 w części - Pakiet Nr 7. Zaproszony do negocjacji Wykonawca poinformował zamawiającego o tym, że producent systemu neuroprotekcji do procedur przezskórnych, firma Claret Medical Inc zaprzestała dystrybucji w.w. systemu na terenie nie tylko Polski ale i całej Europy |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z Art. 67. 1. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z wymienionych w artykule okoliczności. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastosował tryb zamówienia z wolnej ręki przewidziany w Art. 67. Ustęp 1. Pkt 4 Ustawy tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W poprzednim postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego o sygnaturze ZP/67/2017 na przedmiotowe pakiety nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane remontowe istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie bazy sprzętu i transportu Zamawiającego- etap I
- Usługa sprzątania biur Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi (budynki A i B) oraz terenu wokół budynków.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Politechniki Łódzkiej"
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- "Zakup sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz Bezpieczne województwo łódzkie - powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego"
- Zakup i dostawa komputerów.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA LAPAROSKOPU DLA BLOKU OPERACYJNEGO, WYSOKOSPECJALISTYCZNEGO ŁÓŻKA PORODOWEGO DO PROWADZENIA PORODÓW W RÓŻNYCH POZYCJACH ORAZ URZĄDZENIA DO KRIOCHIRURGII DLA PORADNI DERMATOLOGICZNEJ
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach programu OL i OC na lata 2025-2026
- "Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych, drobnego sprzętu medycznego oraz środków opatrunkowych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
- Dostawa motopomp szlamowych, mierników wielogazowych oraz wyposażenia i sprzętu medycznego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby bloku operacyjnego Szpitala w Ostródzie SA.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla Centralnej Sterylizatorni i Bloku Operacyjnego- 9 zadań
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





