eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice"Udzielenie Gminie Świebodzice w 2017 roku kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-12

Ogłoszenie nr 500042255-N-2017 z dnia 12-10-2017 r.

Gmina Świebodzice: "Udzielenie Gminie Świebodzice w 2017 roku kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577705-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500022540-N-2017/500025252-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świebodzice, Krajowy numer identyfikacyjny 890718337, ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48746669543, e-mail lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl, faks +48746669509.
Adres strony internetowej (url): www.swiebodzice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie Gminie Świebodzice w 2017 roku kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.21.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Świebodzice kredytu w wysokości 7.000.000,00 zł (siedem milionów złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2.Szczegółowy opis i istotne postanowienia umowy: 1) Terminy uruchomienia kredytu: - I transza do 16 października 2017 - w kwocie 5.500.000,- zł - II transza do 25 listopada 2017 - w kwocie 1.500.000,- zł. 2) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco, 3) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, 4) Naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanego kredytu, 5) Prowizja pobierana od wysokości uruchomionej transzy, 6) Kredyt jest udzielany w złotych PLN. 7) Harmonogram spłat kredytu: kredyt spłacany począwszy od 2020 roku w następujących ratach: 2020 rok: - do 25 marca 150.000,- zł - do 25 kwietnia 100.000,- zł - do 25 maja 100.000,- zł - do 25 lipca 300.000,- zł - do 25 sierpnia 300.000,- zł - do 25 września 450.000,- zł - do 25 października 300.000,- zł - do 25 listopada 300.000,- zł Razem: 2.000.000,- zł 2021 rok: - do 25 marca 150.000,- zł - do 25 kwietnia 100.000,- zł, - do 25 maja 150.000,- zł - do 25 czerwca 150.000,- zł - do 25 lipca 300.000,- zł - do 25 sierpnia 300.000,- zł - do 25 września 450.000,- zł - do 25 października 300.000,- zł - do 25 listopada 300.000,- zł Razem: 2.200.000,- zł 2022 rok: - do 25 lutego 400.000,- zł - do 25 maja 400.000,- zł - do 25 czerwca 400.000,- zł - do 25 lipca 400.000,- zł - do 25 sierpnia 400.000,- zł - do 25 września 400.000,- zł - do 25 października 400.000,- zł Razem: 2.800.000,- zł 8) Odsetki płatne w terminach miesięcznych, do ostatniego dnia każdego miesiąca. Termin płatności pierwszych odsetek ustala się na dzień 31 października 2017r. 3.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie obsługi kredytu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 4.W okresie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 3 dni roboczych przedłoży stosowne oświadczenie potwierdzając zatrudnianie pracowników wykonujących czynności związane z obsługą kredytu. 5.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego np. w zakresie zmiany terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 795015
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rynek 4
Kod pocztowy: 55-080
Miejscowość: Kąty Wrocławskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 645569,83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 645569,83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 782343,20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.