To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-12
Ogłoszenie nr 500042129-N-2017 z dnia 12-10-2017 r.
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578892-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 491893180,
ul. Jagiellońska
33,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 41 41 600, e-mail
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks
+48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.nowosadecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.24.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. w ramach Części 1 - Dostawa sprzętu komputerowego: 1) skaner A4 - 3 szt. 2) skaner A3 - 3 szt. 3) komputer PC - 1 szt. 4) monitor LCD - 8 szt. 5) dysk zewnętrzny - 1 szt. 6) dysk twardy 450 GB - 4 szt. 7) dysk twardy 120 GB - 4 szt. 8) klawiatura komputerowa - 20 szt. 9) mysz komputerowa przewodowa - 20 szt. 10) pamięć flash USB - 4 szt. 11) mysz komputerowa bezprzewodowa - 6 szt. 12) pamięć operacyjna do rozbudowy PC - 10 szt. 13) switch - przełącznik sieciowy 8 portowy - 3 szt. 14) urządzenie wielofunkcyjne (drukarka) - 4 szt. 15) drukarka biurowa - 5 szt. 16) notebook - 3 szt. 17) projektor desktopowy - 1 szt. 18) urządzenie sieciowe (switch) - 1 szt. 19) sieciowy magazyn danych - 1 szt. 20) komputer Mini PC - 1 szt. II. w ramach Części 2 - Dostawa oprogramowania: 1) oprogramowanie OCR - 1 szt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ. UWAGA: Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp zamawiający określa konieczność udzielenia licencji. Zasady udzielenia licencji zostały szczegółowo określone w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projektach umów, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 1) oraz Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części 2).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 37453300-1, 30237460-1, 30237410-6, 33195100-4, 30234600-4, 30232110-8, 38652100-1, 32420000-3, 30237200-1, 30236000-2, 48000000-8, 30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49430.89
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FOREX - IT Paweł Gwóźdź
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52188,90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3414.63
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OPTIserw Kraków Jarosław Pogwizd
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4182
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa środków dezynfekujących i środków czystości
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Świadczenie usług wsparcia osób będących w kryzysie - klientów OIK w Nawojowej, terapia rodzinna, małżeńska, par. Postępowanie 3.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z trzech cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.136.2025 Wykonanie robót (...) "Modernizacja łazienek (...) w budynku Ratusza w Nowym Sączu" w ramach zadania "Rewitalizacja centrum miasta poprzez modernizację budynku Ratusza w Nowym Sączu"
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Dostawa zestawu aparaturowego do analizy związków o aktywności biologicznej i sygnałowej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





