eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małkinia Górna › DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ OD 9 PAŹDZIERNIKA 2017 R. DO 22 GRUDNIA 2017R. W GMINIE MAŁKINIA GÓRNA" (TRASA 2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-11

Ogłoszenie nr 500041623-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.

Gmina Małkinia Górna: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ OD 9 PAŹDZIERNIKA 2017 R. DO 22 GRUDNIA 2017R. W GMINIE MAŁKINIA GÓRNA" (TRASA 2)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590047-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Małkinia Górna, Krajowy numer identyfikacyjny 54170100000, ul. ul. Przedszkolna 1, 07320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 6448000, 6442985, e-mail poczta@malkiniagorna.pl, faks 297 455 118.
Adres strony internetowej (url): www.malkiniagorna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ OD 9 PAŹDZIERNIKA 2017 R. DO 22 GRUDNIA 2017R. W GMINIE MAŁKINIA GÓRNA" (TRASA 2)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OAS.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół oraz odwóz, który będzie się odbywać na trasach wskazanych w Wykazie tras stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. W wykazie tras wymienione są wszystkie miejscowości, z których dzieci będą dojeżdżać oraz liczba dzieci, która nieznacznie może ulec zmianie w okresie realizacji usługi: trasa 2: Do Szkoły Podstawowej w Prostyni, Prostyń 60 oraz Szkoły Podstawowej w Kiełczewie, ul. Prymasa Tysiąclecia 49 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Dowóz uczniów będzie się odbywał w czasie od 9 października 2017 r. do 22 grudnia 2017 r. we wszystkie dni nauki szkolnej, w godzinach ustalonych i uzgodnionych z poszczególnymi szkołami. Rano przywiezienie uczniów do szkoły Podstawowej w Prostyni na godz. 8.00 ; do Szkoły Podstawowej w Kiełczewie 8.30. b) Realizacja przewozów okazjonalnych w dniach innych niż dni nauki szkolnej (rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe organizowane przez zamawiającego itp.), których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego - wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym. c) Zamawiający zastrzega, że dzieci nie powinny wsiadać do autobusu wcześniej niż 60 minut przed planowanym rozpoczęciem zajęć. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest: a) do podstawienia autobusów sprawnych technicznie, oznakowanych odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów. W okresie jesienno - zimowym autobusy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. b) niezwłocznego powiadomienia szkoły w przypadku awarii autobusu, c) zabezpieczenie zastępczego środka transportu o wymaganym standardzie w przypadku awarii pojazdu. 1.3. Wykonawca musi zapewnić: na trasie nr 2 - dwa autobusy, nie mniej niż 55 miejsc siedzących, 1.4. Zamawiający dopuszcza realizację zadań w ramach wykonywanej przez przewoźnika komunikacji regularnej w oparciu o imienne bilety miesięczne wydane dzieciom z zachowaniem wartości wynagrodzenia podanej przez Wykonawcę w ofercie, lecz bez rejestracji przejazdu po każdorazowym wejściu dziecka do autobusu, ponadto dowóz na każdej trasie musi zaczynać się i kończyć w szkole z uwagi na konieczność zabrania opiekuna dowozu, którego zabezpiecza Zamawiający. W wykazie tras podano orientacyjną liczbę kilometrów, każda nie zrealizowana trasa będzie odnotowywana przez opiekuna dowozu. W ramach zaoszczędzonych kilometrów Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia dowozu uczniów na wyjazdy okolicznościowe np.: zawody sportowe, lekcje edukacyjne, itp. wedle potrzeb Zamawiającego. 1.5. Dodatkowo (w ramach wynagrodzenia ) Wykonawca zapewni dodatkowy limit kilometrów na trasie nr 2 w ilości: 200 km miesięcznie do wykorzystania według uznania przez Wójta Gminy Małkinia Górna. Niewykorzystane kilometry w danym miesiącu będą kumulowane i przechodzą na następny miesiąc bądź miesiące (nie dłużej niż do końca umowy)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport Turystyczny Zawistowscy Małgorzata Gruszecka
Email wykonawcy: info@bus-malkinia.pl
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 16
Kod pocztowy: 07-320
Miejscowość: Małkinia Górna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25272
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25272
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28091
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25272
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25272
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28091
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.