To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-26
Ogłoszenie nr 500041138-N-2018 z dnia 26-02-2018 r.
Urząd Gminy Milanów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy
Milanów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500238-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500015676-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Milanów, Krajowy numer identyfikacyjny 53796400000,
ul. ul. Kościelna
,
21210
Milanów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
083 3567002 w. 37, e-mail
gmina@milanow.iap.pl, faks
833 567 002.
Adres strony internetowej (url): https://ugmilanow.bip.lubelskie.pl; http://milanow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.IN.271.TER.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów", którego zakres obejmuje termomodernizację budynku Urzędu Gminy w Milanowie i termomodernizację budynku Zespołu Szkół w Milanowie. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki nr 1a do SIWZ(w zakresie robót dotyczących Urzędu Gminy w Milanowie) i 1b do SIWZ (w zakresie robót dotyczących Zespołu Szkół w Milanowie). W ramach https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=27345... 4 z 23 2018-01-03, 10:47 wykonywanych robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania działań kompensujących utracone siedliska ptaków zgodnie z załączonym do SIWZ opracowaniem ornitologicznym stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu/wykonania i montażu budek lęgowych dla ptaków i schronów dla nietoperzy w obiekcie Urzędu Gminy oraz zakupu/wykonania i montażu budek lęgowych dla ptaków w obiekcie Zespołu Szkół. Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek wykonania zobowiązań wynikających z Umowy,SIWZ oraz obowiązujących przepisów prawa, wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną, Umową, SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa oraz warunkami wskazanymi w innych decyzjach administracyjnych a w tym do: - odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami; -zabezpieczenia pomieszczeń i traktów komunikacyjnych na czas prowadzenia robót, np. wyłożenie podłóg folią, osłonięcie mebli itp.; - zapewnienia niezbędnych warunków do korzystania z obiektów użyteczności publicznej - Urzędu Gminy oraz Zespołu Szkół; - zapewnienia poszanowania,występujących w obszarze oddziaływania obiektu, uzasadnionych interesów osób trzecich; -zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osób przebywających na terenie budowy w związku z tym, iż teren budowy stanowić będzie czynny budynek Urzędu Gminy i Zespołu Szkół. Prace prowadzone będą w obiektach czynnych. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w sposób umożliwiający normalną pracę Urzędu Gminy (urzędnikom, pracownikom Urzędu, jak i interesantom) oraz normalną pracę Zespołu Szkół (uczniom, pracownikom szkoły oraz osobom odwiedzającym szkołę); - przywrócenia zajętych dla potrzeb realizacji inwestycji nieruchomości do należytego stanu umożliwiającego wykorzystanie nieruchomości zgodnie z przeznaczeniem; - umieszczenia 2 tablic pamiątkowych (jedna przy Urzędzie Gminy Milanów druga przy Zespole szkół w Milanowie) informujący o współfinansowaniu inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjne Województwa Lubelskiego na lata 2013-2020, zgodnie z Wytycznymi InstytucjiZarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji oraz stosowania się do tych wytycznych. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale XXVII SIWZ. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych - niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=27345... 5 z 23 2018-01-03, 10:47 na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilościrobót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie miało wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace objęte zakresem zamówienia polegające na wykonywaniu prac fizycznych przy robotach ogólnobudowlanych,operatorów sprzętu, osób wykonujących prace instalacyjno - montażowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywały samodzielnie osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawca).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45210000-2, 45300000-0, 45400000-1, 09331200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
813990.33
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Produkcyjno-Handlowe PARBUD s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
828906.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30,30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Termomodernizacja Zespołu Szkół |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1497858.69
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo -Budowlany Alicja Jedut
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1874241.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MILANÓW
więcej: przetargi MILANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu kuchni w tutejszym Domu.
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Siemyślu
- Budowa nowej stacji transformatorowej oraz rozbiórka istniejącej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa toru Pumptrack na terenie Parku Długa w Tłuszczu współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego programu "Mazowsze dla Sportu" - edycja 2024
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.