eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanów › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-26

Ogłoszenie nr 500041138-N-2018 z dnia 26-02-2018 r.

Urząd Gminy Milanów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500238-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500015676-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Milanów, Krajowy numer identyfikacyjny 53796400000, ul. ul. Kościelna , 21210 Milanów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 083 3567002 w. 37, e-mail gmina@milanow.iap.pl, faks 833 567 002.
Adres strony internetowej (url): https://ugmilanow.bip.lubelskie.pl; http://milanow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.IN.271.TER.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów", którego zakres obejmuje termomodernizację budynku Urzędu Gminy w Milanowie i termomodernizację budynku Zespołu Szkół w Milanowie. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki nr 1a do SIWZ(w zakresie robót dotyczących Urzędu Gminy w Milanowie) i 1b do SIWZ (w zakresie robót dotyczących Zespołu Szkół w Milanowie). W ramach https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=27345... 4 z 23 2018-01-03, 10:47 wykonywanych robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania działań kompensujących utracone siedliska ptaków zgodnie z załączonym do SIWZ opracowaniem ornitologicznym stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu/wykonania i montażu budek lęgowych dla ptaków i schronów dla nietoperzy w obiekcie Urzędu Gminy oraz zakupu/wykonania i montażu budek lęgowych dla ptaków w obiekcie Zespołu Szkół. Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek wykonania zobowiązań wynikających z Umowy,SIWZ oraz obowiązujących przepisów prawa, wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną, Umową, SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa oraz warunkami wskazanymi w innych decyzjach administracyjnych a w tym do: - odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami; -zabezpieczenia pomieszczeń i traktów komunikacyjnych na czas prowadzenia robót, np. wyłożenie podłóg folią, osłonięcie mebli itp.; - zapewnienia niezbędnych warunków do korzystania z obiektów użyteczności publicznej - Urzędu Gminy oraz Zespołu Szkół; - zapewnienia poszanowania,występujących w obszarze oddziaływania obiektu, uzasadnionych interesów osób trzecich; -zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osób przebywających na terenie budowy w związku z tym, iż teren budowy stanowić będzie czynny budynek Urzędu Gminy i Zespołu Szkół. Prace prowadzone będą w obiektach czynnych. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w sposób umożliwiający normalną pracę Urzędu Gminy (urzędnikom, pracownikom Urzędu, jak i interesantom) oraz normalną pracę Zespołu Szkół (uczniom, pracownikom szkoły oraz osobom odwiedzającym szkołę); - przywrócenia zajętych dla potrzeb realizacji inwestycji nieruchomości do należytego stanu umożliwiającego wykorzystanie nieruchomości zgodnie z przeznaczeniem; - umieszczenia 2 tablic pamiątkowych (jedna przy Urzędzie Gminy Milanów druga przy Zespole szkół w Milanowie) informujący o współfinansowaniu inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjne Województwa Lubelskiego na lata 2013-2020, zgodnie z Wytycznymi InstytucjiZarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji oraz stosowania się do tych wytycznych. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale XXVII SIWZ. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych - niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=27345... 5 z 23 2018-01-03, 10:47 na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilościrobót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie miało wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace objęte zakresem zamówienia polegające na wykonywaniu prac fizycznych przy robotach ogólnobudowlanych,operatorów sprzętu, osób wykonujących prace instalacyjno - montażowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywały samodzielnie osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawca).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45210000-2, 45300000-0, 45400000-1, 09331200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 813990.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Produkcyjno-Handlowe PARBUD s.c.
Email wykonawcy: parbud@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 72
Kod pocztowy: 21-200
Miejscowość: Parczew
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 828906.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 828906.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1085007.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30,30%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Termomodernizacja Zespołu Szkół

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1497858.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo -Budowlany Alicja Jedut
Email wykonawcy: zrblubartow@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 20
Kod pocztowy: 21-100
Miejscowość: Lubartów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1874241.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1874241.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1925808.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.