eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostosowanie do wymagań ppoż. klatki schodowej "A" w budynku Akwarium Gdyńskiego przy Al. Jana Pawła II 1 w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-09

Ogłoszenie nr 500040085-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.

Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy: Dostosowanie do wymagań ppoż. klatki schodowej "A" w budynku Akwarium Gdyńskiego przy Al. Jana Pawła II 1 w Gdyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571329-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500015195-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 14473300000, ul. ul. Kołłątaja 1, 81332 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, e-mail zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl, faks 587 356 110.
Adres strony internetowej (url): www.mir.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie do wymagań ppoż. klatki schodowej "A" w budynku Akwarium Gdyńskiego przy Al. Jana Pawła II 1 w Gdyni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/22/FZP/FGB/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania wykonania i odbioru robót budowalnych określa niniejsza SIWZ oraz: - Projekt wykonawczy - "Dostosowanie do wymagań ppoż. klatki schodowej "A" w budynku Akwarium Gdyńskiego przy Al. Jana Pawła II 1 w Gdyni", - Projekt wykonawczy - "System grawitacyjnego oddymiania klatki schodowej "A" w budynku Akwarium Gdyńskiego przy Al. Jana Pawła II 1 w Gdyni", opracowane przez "A-Z Projekt" Systemy Alarmowe al. Powstańców Wlkp.63 lok. Nr 12 (wejście A) 70-130 Szczecin, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB), zwane dalej Dokumentacją, z zastrzeżeniem jak poniżej. Projekt wykonawczy oraz STWiORB określają przedmiot zamówienia dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty zgodnie z zasadami Prawa Zamówień Publicznych; - przedmiary robót. Uwaga: Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i jest przekazany jedynie celem ułatwienia wyliczenia ceny oferty, sporządzenia kosztorysu ofertowego lub wyceny robót, a przywołane podstawy wyceny są przykładowymi; - wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 3.2. Wyłącza się z zakresu zadania prace wykończeniowej takie jak: 1) malowanie całej klatki schodowej, 2) naprawa i uzupełnienie posadzek i schodów, 3) wyklejenie krawędzi stopni taśmą antypoślizgową w kontrastowym kolorze, 4) rozbudowa istniejącej rozdzielnicy elektrycznej T23. Zamawiający wskaże miejsce włączenia instalacji do rozdzielnicy. 3.3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia Przewiduje się wykonanie: 1) prac przygotowawczych-rozbiórkowych 2) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 3) wykonanie instalacji oddymiania 4) robót towarzyszące i wykończeniowe Ad. 1 Prace przygotowawcze - rozbiórkowe Prace przygotowawcze - rozbiórkowe: demontaż drzwi, poszerzenie otworu drzwiowego na III piętrze, rozbiórka boazerii drewnianej w obrębie klatki schodowej, demontaż wykładziny syntetycznej Ad. 2 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Stolarka okienna: Dostawa i montaż okna w górnej części klatki schodowej na poziomie III+. z dwoma kwaterami oddymiającymi. Opis i wyposażenie okna zgodnie z pkt. 2.3.1 Opisu technicznego Dokumentacji oraz zestawieniem stolarki nr rys. A5 Stolarka drzwiowa: 1) dostawa i montaż 4 szt. drzwi do pomieszczeń korytarzy z klatki schodowej na kondygnację parteru i III piętra . Opis i wyposażenie drzwi zgodnie z pkt. 2.3.2 Opisu technicznego Dokumentacji oraz zestawieniem stolarki nr rys. A5. 2) Wykonanie nadproża dla drzwi D3 z 2 dwuteowników 80x1310 mm Ad. 3 Instalacja oddymiania klatki schodowej 1) Ułożenie podtynkowej instalacji CSO 2) Dostawa i montaż modułu adresowego 3) Rozbudowa systemu zamknięć przeciwpożarowych 4) Dostawa i montaż siłowników do kwater okna elewacyjnego wraz z wykonaniem podtynkowej instalacji zasilającej 5) Dostawa i montaż centrali sterowania oddymianiem CSO A wraz z elementami wewnętrznymi 6) Wykonanie podtynkowej instalacji zasilania dla centrali CSO A 7) Dostawa i montaż czujki punktowej OCD wraz z wykonaniem podtynkowej linii dozorowej 8) Dostawa i montaż linii przycisków alarmowych wraz z wykonaniem instalacji podtynkowej 9) Programowanie, testowanie i uruchomienie wszystkich elementów systemu: pętli dozorowej, czujki OCD, trzymacza drzwiowego, przycisków alarmowych 10) Wykonanie testów końcowych, uruchomienie całego systemu i weryfikacja działania systemów ochrony ppoż, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiający wymaga sprawdzenia planowanej trasy przewodów detektorem np. Bosch GMS 120 Professional lub równoważnym w celu ustalenia optymalnej trasy okablowania i uniknięcia kolizji z istniejącymi przewodami. Za równoważny uznaje się każdy przyrząd pozwalający na uniknięcie uszkodzenia istniejącego okablowania przy prowadzeniu prac. Trasę przewodów należy uzgodnić z Zamawiającym. Wszelkie przewody należy prowadzić podtynkowo. Ad. 4 Roboty towarzyszące i wykończeniowe 1) Wykonanie fragmentów ścianki gr. 6,5 cm z cegły pełnej murowanej na zaprawie cementowo-wapiennej,obustronnie tynkowanej, pomiędzy ścianą konstrukcyjną a słupkami okna fasadowego oddymiającego na poziomie III+ 2) Wykończenie gładzią gipsową nowych tynków i tynków w miejscach napraw i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. Wszystkie materiały wykończeniowe użyte w obrębie klatki "A" powinny być materiałami wykonanymi z materiałów niepalnych lub niezapalnych, nierozpraszających ognia, niekapiących i nie odpadających pod wpływem ognia. Zabronione jest stosowanie do wykończenia wnętrz materiałów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są toksyczne lub intensywnie dymiące. 3.4. Szczególne uwarunkowania związane z wykonaniem zamówienia, pozostałe uwagi: 1) Wykonawca powinien w procesie planowania, wyceny oraz organizacji realizacji zamówienia uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i sposobu użytkowania: o budynek Akwarium Gdyńskiego pełni funkcję biurową, edukacyjną, ekspozycyjną i wystawienniczą, o będzie użytkowany w czasie realizacji zamówienia, o godziny otwarcia Akwarium: od 1 kwietnia do 31 maja · 09:00 - 19:00 od 1 czerwca do 30 czerwca · 09:00 - 20:00 od 1 lipca do 31 sierpnia · 09:00 - 21:00 od 1 września do 30 września · 09:00 - 19:00 od 1 października do 31 marca · 10:00 - 17:00 W poniedziałki - od 2 listopada do 29 lutego ekspozycja AG nieczynna. 2) Roboty wewnątrz budynku mogą być realizowane codziennie przez całą dobę, wyłączając w godzinach otwarcia prace powodujące nadmierny hałas i uciążliwość. 3) Wykonawca zabezpieczy budynek i jego zasoby przed niekorzystnym wpływem robót, materiałów budowlanych i stosowanej technologii robot. 4) Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco i na własny koszt wywieźć demontowane materiały, gruz poza teren nieruchomości celem utylizacji. 5) Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów BHP, przeciwpożarowych, oraz przepisów porządkowych, obowiązujących na terenie Akwarium Gdyńskiego. 6) Wykonawca prac będzie utrzymywał na bieżąco czystość i porządek na terenie prowadzonych prac. 7) Po wykonaniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami i na obszarze objętym oddziaływaniem w związku wykonywanymi robotami. 3.5. Roboty (pozycje kosztorysu) ujęte w kosztorysie ofertowym oraz ilość tych robót do wykonania (przedmiar robót) Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej , STWIORB, SIWZ, zasad najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązujących przepisów, opublikowanych norm. 3.6. po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w 1 egz. operat kolaudacyjny zawierający m. in. następujące dokumenty: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na zastosowane materiały i wyroby. 3.7. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji niniejszego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45421100-5, 45111100-9, 45111220-6, 45310000-3, 45312100-8, 45314300-4, 45315600-4, 45343100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 72925.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APE LP SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wały Piastowskie 1/1508
Kod pocztowy: 80-855
Miejscowość: GDAŃSK
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 106226.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 106226.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 106226.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.