eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadkowiceZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY SADKOWICE I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-22

Ogłoszenie nr 500039952-N-2018 z dnia 22-02-2018 r.

Gmina Sadkowice: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY SADKOWICE I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500438-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500002766-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sadkowice, Krajowy numer identyfikacyjny 75014848900000, ul. Sadkowice , 96206 Sadkowice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 156 191, e-mail ug@gminasadkowice.pl, faks 468 156 191.
Adres strony internetowej (url): https://www.gminasadkowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY SADKOWICE I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Sadkowice i podległych jednostek organizacyjnych do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne w okresie od 01.04.2018 r. do 31.12.2019 r. Umowy sprzedaży energii elektrycznej będą zawierane przez Gminę Sadkowice, adres: Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, NIP: 835-153-20-28 oraz odrębnie przez poszczególne jednostki organizacyjne zgodnie z zał. nr 1 . Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Do wykonania ww. czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 9). 2. Zamówienie - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 966095 kWh. 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 9 do projektu umowy w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz w imieniu niżej wymienionych Jednostek: o Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach o Gimnazjum im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Sadkowicach o Szkoła Podstawowa w Trębaczewie o Szkoła Podstawowa w Kłopoczynie o Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Lubani o Zespół Szkół w Sadkowicach o OSP w Kaleniu o OSP w Sadkowicach o OSP w Nowym Kłopoczynie o OSP w Lutoborach o OSP w Lubani o OSP w Trębaczewie o OSP w Żelaznej 3. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. Umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte były na czas określony do 31.12.2017 r. Umowy o świadczenie usług dystrybucji zawarte są na czas nieokreślony. Szczegółowe informacje zawarte zostały w zał. 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 219013.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energa Obrót SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Grunwaldzka 472
Kod pocztowy: 80-309
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 269386.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 269386.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276873.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.