eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nurzec Stacja › Dostawa umundurowania leśnika 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-22

Ogłoszenie nr 500039802-N-2018 z dnia 22-02-2018 r.

Nadleśnictwo Nurzec: Dostawa umundurowania leśnika 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506562-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Nurzec, Krajowy numer identyfikacyjny 5002661500000, ul. ul. Akacjowa 3, 17330 Nurzec Stacja, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-85 6565110, e-mail nurzec@bialystok.lasy.gov.pl, faks 0-85 6565129.
Adres strony internetowej (url): www.nurzec.bialystok.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej Nadleśnictwo Nurzec

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa umundurowania leśnika 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.02.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Nurzec w 2018r. w ilościach wyszczególnionych poniżej: Lp. Nazwa Jednostka miary Ilość Mundur wyjściowy leśnika 1 Marynarka męska i damska - gabardyna lub tropik szt. 18 2 Spodnie męskie i damskie - gabardyna lub tropik szt. 21 3 Marynarka męska i damska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 6 4 Spodnie męskie i damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 13 5 Spódnica - gabardyna lub tropik szt. 5 6 Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 0 7 Koszula męska, bluzka damska szt. 35 8 Koszula męska, bluzka damska - bawełna 100% szt. 38 9 Krawat szt. 16 10 Czapka szt. 9 11a Płaszcz męski szt. 5 11b Płaszcz damski szt. 0 12 Kapelusz damski lub męski szt. 5 13a Kurtka męska szt. 10 13b Kurtka damska szt. 2 14 Szalik szt. 3 15 Rękawice damskie lub męskie para 18 16a Skarpety letnie termoaktywne para 64 16b Skarpety przejściowe termoaktywne para 42 16c Skarpety zimowe termoaktywne para 40 17 Półbuty męskie, damskie para 32 Mundur codzienny leśnika 18 Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem szt. 29 19 Koszula męska, bluzka damska z długim rękawem i krótkim rękawem - bawełna 100% szt. 44 20 Sweter (nowy wzór) szt. 55 21 Kamizelka szt. 15 22 Bluza z polaru typu windstoper szt. 34 23 Kurtka wierzchnia szt. 7 24 Czapka zimowa szt. 10 25 Peleryna szt. 1 26 Półbuty typu "Sympatex" para 22 27 Półbuty typu "Gore-tex" para 19 Mundur terenowy leśnika 28 Bluza z kamizelką letnią szt. 14 29 Spodnie letnie szt. 47 30 Czapka letnia szt. 13 31 Kurtka zimowa szt. 5 32 Spodnie zimowe szt. 25 33 Czapka zimowa szt. 6 34 Trzewiki typu "Sympatex" para 23 35 Trzewiki typu "Gore-tex" niskie para 14 36 Trzewiki typu "Gore-tex" wysokie para 13 37 Trzewiki typu "Sympatex" z ociepleniem typu "Tinsulate" para 7 38 Trzewiki typu "Gore-tex" niskie z ociepleniem typu "Tinsulate" para 6 39 Trzewiki typu "Gore-tex" wysokie z ociepleniem typu "Tinsulate" para 9 Oznaki uzupełniające 40 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem szt. 8 Elementy umundurowania powinny odpowiadać wzorcom określonym w: a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2017r., poz. 2466). b) Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. c) Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. d) Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. e) Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. f) Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno - technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo - Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: a) Wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny pod linkiem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.WlyVyDfdiUk b) Szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczno - technologiczna zamieszczona pod linkiem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.WlyX6zfdiUk Podane nazwy i składniki materiałów określające minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów: Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w SIWZ przy zachowaniu zgodności z wzorcem munduru oraz w/w zarządzeniami dotyczącymi mundurów leśnika. Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18200000-1, 18300000-2, 18400000-3, 18800000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185670.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Leśny Zakład Usługowy "LASBUD" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zaścianki ul. Szosa Baranowicka 39
Kod pocztowy: 15-521
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165471.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165471.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165555.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.