To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-22
Ogłoszenie nr 500039334-N-2018 z dnia 22-02-2018 r.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy: Wykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach stanu technicznego i czyszczeniu przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM "Wiśniowa", DOM "Polkowska", DOM "Madalińskiego", DOM "Służewiec", DOM "Konduktorska", DOM "Wierzbno"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505427-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1085840700000,
ul. ul. Irysowa
19,
02-660
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 5493727, 5493737, e-mail
zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, faks
225 493 737.
Adres strony internetowej (url): www.zgnmokotow.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach stanu technicznego i czyszczeniu przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM "Wiśniowa", DOM "Polkowska", DOM "Madalińskiego", DOM "Służewiec", DOM "Konduktorska", DOM "Wierzbno"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGN/TZ/PNK/1/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:cyt. z SIWZ: "3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: - część I - obejmuje teren DOM Wierzbno i DOM Służewiec, - część II - obejmuje teren DOM Wiśniowa i DOM Madalińskiego, - część III - obejmuje teren DOM Polkowska i DOM Konduktorska. 3.1. W ramach każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania okresowych kontroli i czyszczenia (wg art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, 1529 ze zm.) kanałów kominowych wentylacyjnych, spalinowych i dymowych - w przypadkach koniecznych z kamerowaniem włącznie - w budynkach gminnych w terminach określonych w Rozdziale IV SIWZ - Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM "Wiśniowa", DOM "Polkowska", DOM "Madalińskiego", DOM "Służewiec", DOM "Konduktorska", DOM "Wierzbno" wraz z harmonogramami wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych budynkach, oraz wykonywania dodatkowo (poza DOM "Służewiec") usług kominiarskich w zakresie przeprowadzania okresowych kontroli z czyszczeniem (wg art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, 1529 ze zm.) przewodów kominowych wentylacyjnych w garażach/boksach, w terminach określonych w Rozdziale IVa SIWZ, (harmonogram kontroli) w garażach/boksach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów. m. st. W-wy, znajdujących się na terenie DOM "Wiśniowa", DOM "Polkowska", DOM "Madalińskiego", DOM "Konduktorska", DOM "Wierzbno". 3.2. Na czynności dotyczące przeprowadzania okresowych kontroli i czyszczenia (wg art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, 1529 ze zm.) kanałów kominowych wentylacyjnych, spalinowych i dymowych - w przypadkach koniecznych z kamerowaniem włącznie w budynkach w terminach określonych w Rozdziale IV SIWZ - Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM "Wiśniowa", DOM "Polkowska", DOM "Madalińskiego", DOM "Służewiec", DOM "Konduktorska", DOM "Wierzbno" wraz z harmonogramami wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych budynkach składają się: 3.2.1. sprawdzanie prawidłowości podłączeń do poszczególnych kanałów, 3.2.2. sprawdzanie drożności kanałów, 3.2.3. sprawdzanie prawidłowości ciągów w kanałach, 3.2.4. czyszczenie kanałów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych przy pomocy szczotki i kuli (w przypadkach koniecznych z kamerowaniem włącznie) i usuwaniem zanieczyszczeń, w terminach określonych w Rozdziale IV SIWZ - Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM "Wiśniowa", DOM "Polkowska", DOM "Madalińskiego", DOM "Służewiec", DOM "Konduktorska", DOM "Wierzbno" wraz z harmonogramami wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych budynkach, 3.2.5. ustalanie przyczyn wadliwego działania kanałów, włączeń i ich wylotów ze wskazaniem koniecznych do wykonania prac (z kamerowaniem w przypadkach koniecznych włącznie) na polecenie inspektora nadzoru, 3.2.6. wskazywanie, w przypadkach nieprawidłowych podłączeń, przełączeń doprowadzających do stanu prawidłowego, 3.2.7. sprawdzanie stanu technicznego kominów na strychach i ponad dachami, istniejących nasad kominowych oraz ław i trapów kominiarskich, drabin, klamer i klap wyłazowych, 3.2.8. sprawdzanie przewodów po usunięciu usterek wskazanych we wcześniejszych opiniach, w przypadkach otrzymania oddzielnego zlecenia. 3.2.9. sprawdzanie czy są właściwe nawiewy w oknach o wysokiej szczelności, drzwiach łazienek, ubikacji i pomieszczeń kuchennych bez okien w lokalach znajdujących się w budynkach oraz garażach, ponadto informowanie o zasłonięciach lub zabudowaniach kratek, np. sufitami podwieszanymi, szafkami, papierami itp. oraz czy wszystkie pomieszczenia w budynku posiadają wymaganą przepisami prawa wentylację (np. kuchnie, łazienki, w.c., garderoby, piwnice, itp.), 3.2.10. sporządzanie z przeprowadzonej w każdym lokalu kontroli, prawidłowości ciągu w kanałach oraz nawiewów wymienionych w punkcie 3.2.9. SIWZ - protokołu, w którym należy umieścić: adres budynku, numer lokalu, imię i nazwisko najemcy lub właściciela lokalu, datę i skład zespołu przeprowadzającego kontrolę, stwierdzone nieprawidłowości i zalecenie dotyczące lokalu, podpis najemcy lub właściciela potwierdzający przeprowadzoną kontrolę. Kopię protokołu z przeglądu w lokalu Wykonawca zobowiązany jest pozostawić użytkownikowi lokalu. 3.2.11. sporządzanie z dokonywanych kontroli i czyszczenia Protokołów z okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych w formie tekstowej i rysunkowej, obejmujących wszystkie kanały danego budynku z podaniem numeru komina i kanału, numeru lokalu i poziomu włączeń, długości kanału oraz wykazu potwierdzeń kontroli podpisanego przez lokatora, najemcę albo właściciela lokalu. Sporządzanie Protokołów z okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych z samych czyszczeń kanałów nie wymaga podpisu lokatora, najemcy albo właściciela lokalu. 3.2.12. schemat graficzny - część rysunkowa zawierająca: orientację budynku z numerami i usytuowaniem na niej klatek schodowych. Schemat usytuowania kominów z opisem każdego z kanałów według zasady jak w pkt. 3.2.11. SIWZ, ze wskazaniem kierunku północy. Numeracje i powyższe informacje będą identyczne z numeracją istniejącą w dokumentacji z dotychczasowych przeglądów z danego budynku, posiadaną przez dany DOM. 3.2.13. Protokół z okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, o którym mowa w pkt. 3.2.10., 3.2.11. i 3.2.12. SIWZ musi być sporządzony i dostarczony do odpowiedniego DOM w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia wykonania przeglądu lub czyszczenia. 3.2.14. przeprowadzanie doraźnych kontroli z czyszczeniem lub doraźnego czyszczenia na zlecenie Zamawiającego, jednostkowych kanałów czy kominów (łącznie z kamerowaniem) w przypadkach koniecznych związanych np. z wystąpieniem awarii, interwencji, nakazu organów nadzoru itp. 3.2.15. przeprowadzanie kontroli na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, jednostkowych kanałów czy kominów, 3.2.16. niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich stwierdzonych stanów zagrożenia. 3.3. Na czynności dotyczące przeprowadzania okresowych kontroli z czyszczeniem (wg art. 62 ust. 1 pkt. ustawy Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, 1529 ze zm.) przewodów kominowych wentylacyjnych w garażach/boksach, w terminach określonych w Rozdziale IVa SIWZ, (harmonogram kontroli) w garażach/boksach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów. St. W-wy, znajdujących się na terenie DOM "Wiśniowa", DOM "Polkowska", DOM "Madalińskiego", DOM "Konduktorska", DOM "Wierzbno" (bez DOM "Służewiec") składają się: 3.3.1. sprawdzanie prawidłowości podłączeń do poszczególnych kanałów, 3.3.2. sprawdzanie drożności kanałów, nawiewów i wywiewów, 3.3.3. sprawdzanie prawidłowości ciągów w kanałach, 3.3.4. czyszczenie kanałów kominowych wentylacyjnych przy pomocy szczotki i kuli z usuwaniem zanieczyszczeń, w terminach określonych w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący harmonogram okresowych kontroli z czyszczeniem przewodów kominowych wentylacyjnych w poszczególnych garażach/boksach, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM "Wiśniowa", DOM "Polkowska", DOM "Madalińskiego" i DOM "Konduktorska", DOM "Wierzbno". 3.3.5. ustalanie przyczyn wadliwego działania kanałów, włączeń i ich wylotów ze wskazaniem koniecznych prac na polecenie inspektora nadzoru, 3.3.6. wskazywanie w przypadkach nieprawidłowych podłączeń, przełączeń doprowadzających do stanu prawidłowego, 3.3.7. sprawdzanie przewodów po usunięciu usterek wskazanych we wcześniejszych opiniach, w przypadkach otrzymania oddzielnego zlecenia, 3.3.8. sporządzanie z dokonywanych okresowych kontroli przewodów kominowych wentylacyjnych z czyszczeniem Protokołu z okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, w formie tekstowej i rysunkowej, w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia wykonania przeglądu i czyszczenia, obejmujących wszystkie kanały danego garażu/boksu z podaniem numeru komina i kanału, 3.3.9. Protokół z okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych o którym mowa w pkt. 3.3.8. SIWZ musi być sporządzony i dostarczony do odpowiedniego DOM w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia wykonania przeglądu i czyszczenia, 3.3.10. przeprowadzanie doraźnych kontroli z czyszczeniem lub doraźnego czyszczenia na zlecenie zamawiającego, jednostkowych kanałów czy kominów łącznie z kamerowaniem w przypadkach koniecznych związanych np. z wystąpieniem awarii, interwencji, nakazu organów nadzoru itp., 3.3.11. przeprowadzanie kontroli na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, jednostkowych kanałów czy kominów, 3.3.12. niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich stwierdzonych stanów zagrożenia. 3.4. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie określonym w pkt. 3.2.14., 3.2.15 i 3.3.10. oraz 3.3.11 SIWZ oraz w § 1 ust. 1 pkt. 1 lit. m, n oraz w § 1 ust. 1 pkt. 2 lit. i, j Rozdziału III - istotne postanowienia umowy, należy dodatkowo wykonywanie doraźnych i dodatkowych kontroli i wykonanie czyszczenia: 3.4.1. doraźne, tj. ponowne dokonanie przeglądu jednostkowego kanału i wykonanie czyszczenia oraz dodatkowe, tj. kontrola i czyszczenie w budynkach lub lokalach nowo-przejętych, które nie były objęte harmonogramem, realizowane będzie na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez kierownika odpowiedniego DOM. W każdym zleceniu zostanie określony adres budynku/garażu/boksu, zakres oraz termin ich rozpoczęcia i zakończenia, 3.4.2. z prac, o których mowa w pkt. 3.4.1. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół, 3.4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość indywidualnego ograniczenia długości kontrolowanego (przeglądanego) przewodu kominowego lub czyszczenia np.: od wylotu do wlotu najniższego włączenia, z pominięciem odcinka kanału sprowadzonego do piwnicy, 3.4.4. Zamawiający zastrzega sobie, że na wykonywanie doraźnych i dodatkowych kontroli oraz wykonanie doraźnego i dodatkowego czyszczenia przeznacza kwoty z podatkiem VAT nie większe niż: 3.4.4.1. dla części I -20 % wartości oferty wybranej z VAT, 3.4.4.2. dla części II - 20 % wartości oferty wybranej z VAT, 3.4.4.3. dla części III - 20 % wartości oferty wybranej z VAT. 3.5. Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM "Wiśniowa", DOM "Polkowska", DOM "Madalińskiego", DOM "Służewiec", DOM "Konduktorska", DOM `Wierzbno" wraz z harmonogramami wykonywania okresowych kontroli z czyszczeniem i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych budynkach, w których realizowane będą zamówienia stanowią Rozdział IV SWIZ. Podane w w/w wykazach budynków daty wykonania przeglądów wraz z czyszczeniem oraz czyszczenia są nieprzekraczalnymi datami ich wykonania. 3.6. Wykazy budynków, o których mowa w pkt. 3.5. SIWZ, mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. Harmonogramy wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych budynkach, o których mowa w pkt. 3.5. SIWZ mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 3.7. Wykazy garaży/boksów administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM "Wiśniowa", DOM "Polkowska", DOM "Madalińskiego", DOM "Konduktorska", DOM "Wierzbno" wraz z harmonogramem wykonywania okresowych kontroli z czyszczeniem przewodów kominowych w poszczególnych garażach/boksach, w których realizowane będą zamówienia stanowią Rozdział IVa SIWZ. Podane w w/w wykazach garaży/boksów daty wykonania okresowych kontroli wraz z czyszczeniem są nieprzekraczalnymi datami ich wykonania. 3.8. Wykazy garaży, o których mowa w pkt. 3.7. SIWZ, mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. Harmonogramy wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych garażach/boksach, o których mowa w pkt. 3.7. SIWZ mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 3.9. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1., 3.2., 3.3. SIWZ mają być wykonane zgodnie z: 3.9.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych w tym: - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. nr 109 z poz.719), - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 1999 r. nr 74 poz.836), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002 r. nr 75 poz.690 z póź. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego(Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz.1134) - Ustawy z dnia 7 lipca 2004 r. Prawo budowlane (ustawy Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, 1529 ze zm.) 3.9.2. wymogami wynikającymi z Polskich Norm, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 3.9.3. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, 3.9.4. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 3.10. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace, o których mowa w pkt. 3.1., 3.2. , 3.3. oraz 3.4 SIWZ, na czas minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego prac. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 3.11. Dotyczy DOM "Wiśniowa", DOM "Polkowska", DOM "Madalińskiego", DOM "Konduktorska", DOM "Wierzbno": Zaoferowana przez Wykonawcę cena bez VAT za dokonane: 3.11.1. okresowe kontrole przewodów kominowych wentylacyjnych z czyszczeniem oraz nawiewów w każdym garażu/boksie Rozdz. IVa SIWZ, oraz 3.11.2. doraźne i dodatkowe kontrole w/w przewodów kominowych z ich czyszczeniem - na zlecenie Zamawiającego, w przeliczeniu na ilość garaży/boksów pod danym adresem (kol. 3 wykazu garaży/boksów Rozdziału IVa SIWZ) wykonane zgodnie zakresem prac z pkt. 3.3. o od 1 do 3 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 70,00 zł bez VAT, o od 4 do 10 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 100,00 zł bez VAT, o od 11 do 20 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 120,00 zł bez VAT, o od 21 do 30 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 240,00 zł bez VAT, o od 31 do 100 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 360,00 zł bez VAT, o powyżej 100 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 600,00 zł bez VAT. W cenie tej uwzględnione musi być sprawdzenie drożności przewodów kominowych wentylacyjnych oraz wszystkich podłączeń zgodnie z opisem pkt. 3.1. i 3.3. SIWZ. 3.12. Za wykonanie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej przeprowadzania okresowych kontroli z czyszczeniem i czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych, spalinowych, dymowych w budynkach zgodnie z harmonogramem, który stanowi Rozdział IV SIWZ Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wynikające z ilości mb. skontrolowanych kanałów pomnożonych przez odpowiednio cenę za kontrolę z czyszczeniem lub samo czyszczenie 1 mb kanału zgodnie z podaną przez Wykonawcę ceną w ofercie. Za wykonanie kontroli doraźnych i dodatkowych z czyszczeniem przewodów wentylacyjnych, spalinowych, dymowych i czyszczenie przewodów kominowych spalinowych i dymowych w budynkach Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wynikające z ilości mb. skontrolowanych kanałów pomnożonych przez odpowiednio cenę za kontrolę z czyszczeniem lub czyszczenie 1 mb kanału zgodnie z podaną w ofercie. 3.13. Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy w części dotyczącej przeprowadzania okresowych kontroli z czyszczeniem i czyszczenia zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w Rozdziale IVa SIWZ w garażach/boksach oraz wykonywanie tam doraźnych i dodatkowych kontroli Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wynikające z ilości skontrolowanych garaży/boksów wynikające z podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny za wykonanie kontroli z czyszczeniem i czyszczenie kanałów w garażach boksach. 3.14. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 3.14.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień istotnych postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: 3.14.a.1. dokonywania zmian przewidzianych w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określających zakres zmian, w szczególności możliwość zmiany terminu wykonania, wynagrodzenia Wykonawcy i charakteru oraz warunków ich wprowadzenia i tak w przypadku: 3.14.a.1.1. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy i mających wpływ na treść umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, 3.14.a.1.2. powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia w zakresie i na warunkach wynikających z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 a ust. 4 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania; 3.14.a.1.3. zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikającej z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców. 3.14.a.1.4. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następstwie wydłużających/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia. 3.14.a.1.5. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym warunkiem dokonania takiej zamiany jest posiadanie przez nowo wskazane osoby wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia zgodnego z warunkami określonymi w tym zakresie w SIWZ; 3.14.a.2. zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę usług dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym (przedmiotem zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki: 3.14.a.2.1. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu zamówienia); 3.14.a.2.2. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; 3.14.a.2.3. wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości umowy, 3.14.a.3. gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i jednocześnie ich wartość nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia. 3.14.a.4. gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot: 3.14.a.4.1. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 3.14.1.1. SIWZ, 3.14.a.4.2. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 3.14.a.4.3. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o ile Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców 3.14.a.5. zmian - niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są one istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 3.14.a.6. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza niż 10 % wartości przedmiotu zamówienia; 3.14.a.7. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: 3.14.1.7.1. zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3.14.1.7.2. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2008); 3.14.2. Z wyjątkiem zamian określonych w § 1 ust. 2 i ust. 5 istotnych postanowień umowy -Rozdział III SIWZ, wszelkie inne zmiany umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania wymagają sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.14.3. Dokonanie zmiany wskazanej w pkt. 3.14.1.1.4. SIWZ wymaga złożenia przez Wykonawcę na piśmie wniosku wskazującego, z jakich powodów nastąpić ma wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i o jaki czas. Wykonawca złoży wniosek najpóźniej w ciągu 3 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w zd. 1 pkt. 3.14.1.1.4. SIWZ. Wniosek złożony po terminie wskazanym w zdaniu poprzednim Zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 3.14.4. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.14.1.2., 3.14.1.3. oraz 3.14.1.4.2. SIWZ Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.14.5. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.14.1.1., 3.14.1.3. i 3.14.1.6. SIWZ zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3.14.6. Wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie usług mieszczących się w zakresie, o którym mowa w pkt. 3.14.1.2, 3.14.1.3. i 3.14.1.6. SIWZ obliczone będzie wg zasad przyjętych w niniejszej umowie i kwot zawartych w ofercie. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, w przypadku włączenia nowo oddanych do administrowania ZGN Mokotów budynków lub budynków nie ujętych w harmonogramie itp. oraz w przypadku powtórzenia podobnych usług, w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość w/w powtórzonych podobnych usług nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty 58443,40 z VAT przy czym: a) dla części I wartość w/w powtórzonych podobnych usług nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego dla tj. kwoty 17945,01 zł z VAT (dla DOM Służewiec kwota ta wynosi: 6736,45 zł, dla DOM Wierzbno kwota ta wynosi: 11208,57 zł), b) dla części II wartość w/w powtórzonych podobnych usług nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego dla tj. kwoty 21287,40 zł z VAT (dla DOM Wiśniowa kwota ta wynosi: 9634,96 zł, dla DOM Madalińskiego kwota ta wynosi: 11652,45 zł), c) dla części III wartość w/w powtórzonych podobnych usług nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego dla tj. kwoty 19210,98 zł z VAT(dla DOM Konduktorska kwota ta wynosi: 10797,30 zł, dla DOM Polkowska kwota ta wynosi: 8413,68 zł). Warunki udzielenia zamówień podobnych: Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki, w standardach nie gorszych niż w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacji. 3.16. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawek obowiązujących w dacie składania oferty. 3.18. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 21 SWIZ. 3.19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.20. Klasyfikacja wg CPV: Opis według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 3.20.1. 74.27.61.00 - 5 usługi kontroli technicznej, 3.20.2. 74.72.40.00-0 usługi czyszczenia pieców i kominów."
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 74276100-5
Dodatkowe kody CPV: 74724000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część I - obejmuje teren DOM Wierzbno i DOM Służewiec |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49047.90
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADEKOM Usługi Kominiarsko - Budowlane Aneta Misalska, ul. Kadzidlańska 6, 07-430 Myszyniec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11375.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część II - obejmuje teren DOM Wiśniowa i DOM Madalińskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54676.02
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Kominiarskich i Budowlanych KEPLIK ul. Kaszmirowa 12 lok. 3, 03-991 Warszawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17674
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: część III - obejmuje teren DOM Polkowska i DOM Konduktorska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52744.10
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADEKOM Usługi Kominiarsko - Budowlane Aneta Misalska, ul. Kadzidlańska 6, 07-430 Myszyniec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14615.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie wodociągowej instalacji hydrantowej p.poż w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Łukowska 7 i Tarnowiecka 3.
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.