eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno"Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy Szpitala Powiatowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Kościuszki 6 w Mogilnie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-21

Ogłoszenie nr 500039044-N-2018 z dnia 21-02-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie: "Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy Szpitala Powiatowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Kościuszki 6 w Mogilnie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587110-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500039006-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie, Krajowy numer identyfikacyjny 9235811200000, ul. ul. Kościuszki 10, 88300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 152 515, e-mail dyrekcjaspzoz@mogilno.pl, faks 423 152 533.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy Szpitala Powiatowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Kościuszki 6 w Mogilnie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7B/SPZOZ/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych w trybie "zaprojektuj i wybuduj". Zasadniczy zakres inwestycji - Etap I - budynek C (w łączności z istniejącymi obiektami A i B) obejmuje rozbudowę Szpitala w Mogilnie zakładając budowę nowego 3-kondygn. obiektu szpitala (przyziemie, parter na poziomie Izby Przyjęć obiektu B oraz I piętro na poziomie Oddz. Wewn. zlokalizowanego w obiektach A i B) o pow. ogółem 3.342,58 m² z przeznaczeniem na 3 oddziały: Pediatryczny (14 łóżek z izolatką), Chirurgii Ogólnej (15 łóżek) i Ginekologiczno-Położniczy (33 łóżka: część położn. 10 + 10 + neonatol. 4 oraz część ginekolog. 9) z gabinetami diagnostyczno-zabiegowymi, blokiem operacyjnym z salą wybudzeń, zespołem porodowym z salą porodów rodzinnych i salą cięć cesarskich, urządzenie Pracowni Endoskopowej, montaż windy w istniejącym szybie windowym w budynku B. W nowym obiekcie planowane jest także umieszczenie: działu farmacji, ogólnej szatni dla personelu z natryskami, pomieszczeń dla lekarzy, pielęgniarek i położnych, pomieszczeń technicznych, socjalnych, porządkowych i higieniczno-sanitarnych. Sale chorych wyposażone są w toalety z natryskami. Sale chorych dla dzieci młodszych wydzielone wymaganą śluzą umywalkowo-fartuchową wyposażone są dodatkowo w miejsca dla rodziców-opiekunów. Przewidziane są też sale pobytu dziennego dla małych pacjentów oraz rodziców-opiekunów. Oddział Położniczy planowany jest w systemie "matka z dzieckiem" (pięć pokoi dwułóżkowych) oraz pokojami noworodków obserwowanych, wcześniaków i intensywnej opieki noworodka. Planowany obiekt jest dostępny dla osób niepełnosprawnych. Przewidziany jest również montaż windy łóżkowej międzyoddziałowej. Zakres rzeczowy Etapu II inwestycji przewiduje przebudowę istniejących obiektów w Mogilnie na potrzeby Oddz. Wewn. Szpitala z liczbą łóżek 44-47. Program funkcjonalno-użytkowy zakłada przebudowę pomieszczeń w istniejących obiektach polegającą na wyburzeniu fragmentów ścian działowych w celu poprawy funkcjonalności obiektu oraz urządzenie w salach chorych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (na kondygnacji urządzenie łazienki dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych), a także wymaganych przez obowiązujące przepisy pomieszczeń diagnostyczno-zabiegowych, socjalnych, porządkowych, magazynowych oraz lekarskich i pielęgniarskich. W obiekcie funkcjonuje winda oddziałowa łącząca wszystkie kondygnacje. Powierzchnia przebudowywana w istniejących budynkach szpitalnych A i B wynosi łącznie 1.196,61m². Projekt zakłada, że istniejąca kubatura stanowi znaczną wartość i należy maksymalnie dostosować ją do nowych potrzeb. Założeniem projektu jest także zminimalizowanie zmian budowlanych. Funkcjonujący obecnie w budynku A Zakład Op.-Leczn. zostanie przeniesiony do lokalizacji Strzelno, a zwolnione powierzchnie zostaną zaadaptowane na potrzeby Oddz. Wewn. oraz na inne funkcje. Projekt zakłada wykorzystanie istniejącego źródła zasilania w wodę pitną, energię elektryczną zewnętrzną i wewnętrzną stanowiącą generator oraz węzła cieplnego z ewentualną rozbudową i podwójnym zasilaniem. Projekt zakłada przebudowę sieci elektrycznej na odcinku od stacji zasilania do budynku. Zamawiający zakłada, że po wykonaniu prac projektowych realizowana będzie rozbudowa (budynek C), po jej zakończeniu i połączeniu budynku C z budynkiem B realizowana będzie przebudowa pomieszczeń budynku A i budynku B z uwzględnieniem zapewnienia ciągłości wykonywania świadczeń zdrowotnych przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wykonać prace projektowe- opracowanie projektu budowlanego, dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, obmiar robót, uzyskania prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji udzielającej pozwolenia na użytkowanie; Etap projektowy obejmuje przedłożenie zaakceptowanego przez autora PFU kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego. Wykonawca na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa będzie miał obowiązek uzyskania, w oparciu o sporządzony w Etapie projektowym projekt budowalny, prawomocnego pozwolenia na budowę. Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu wykonawczego wszystkich branż i ewentualnych opracowań towarzyszących np. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót itp. autorowi PFU do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji. Pisemna akceptacja autora PFU musi zostać załączona wraz z ostateczną wersją dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia. W obowiązkach Wykonawcy jest opracowanie "Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych" i przedłożenie w terminie 14 dni od daty podpisania umowy harmonogramu zaakceptowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego; Harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę będzie przedstawiać: - układ chronologiczny wykonania robót, realizacji dostaw oraz usług w tym projektowania, w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich etapów robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, procentowy układ wykonania robót poszczególnych etapów w realizacji całego przedmiotu zamówienia uwzględniający możliwość nieprzerwanego świadczenia usług zdrowotnych przez Zamawiającego, - kwotowe zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem wszystkich faz poszczególnych etapów zamówienia oraz elementów etapu robót, przygotowane w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót, a Zamawiającemu umożliwiające bieżącą weryfikację postępu robót. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania harmonogramu rzeczowo-finansowego nie zgłosi do niego uwag, przedłożony harmonogram uważa się za zatwierdzony. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu rzeczowo-finansowego, w szczególności dotyczące jego niezgodności z postanowieniami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania, przedłożenia poprawionego harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego uwagi Zamawiającego oraz postanowienia Umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-0, 71000000-8, 74232000-4, 71300000-1, 71320000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45215100-8, 45300000-0, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 33100000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14225568.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKOB Wegner Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rudki 10,
Kod pocztowy: 62-240
Miejscowość: Trzemeszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14225568.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14225568.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14225568.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.