eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinŚwiadczenie usług nadzoru serwisowego ZSI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-05

Ogłoszenie nr 500038811-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.

Lubin: Świadczenie usług nadzoru serwisowego ZSI OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 390273655, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 468 000, e-mail mpwik@mpwik.lubin.pl, faks 767 468 005.
Adres strony internetowej (url): www.mpwik.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług nadzoru serwisowego ZSI
Numer referencyjny ZP8/2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru serwisowego ZSI- kontrahent posiada prawa autorskie do wdrożonego w naszym przedsiębiorstwie systemu informatycznego. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Pomoc serwisowa telefoniczna oraz email. 2) Czas usuwania usterek i kary za opóźnienia. 3) Dostarczenie aktualnych instrukcji użytkownika dla modułów KOM-MEDIA, KOM-NET, KOM-BOK, KOM-INKASO-PRO. 4) Instalowanie i wdrożenie nowych wersji ZSI wynikających ze zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawnych w ramach serwisu. 5) Dodatkowa asysta wdrożeniowa w siedzibie Zamawiającego. 6) Pomoc w administracji i eksploatacji Systemu. 7) Świadczenie dodatkowych usług związanych z Systemem definiując ich zakres oraz termin/terminy wykonania.

II.5) Główny Kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Dostawca Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) Kom-Pakt Sp. z o.o. (obecnie właściciel autorskich praw majątkowych Asseco Data Systems S.A.- został wybrany w trybie Przetargu nieograniczonego w 2004 r. Wybór firmy Asseco Data Systems S.A. Dostawcy tego systemu, jako Wykonawcy nadzoru serwisowego z wolnej ręki jest konieczny ze względu na następujące aspekty: - przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów niemożliwa jest zmiana Dostawcy oprogramowania, który jako jego autor posiada największą wiedzę z zakresu całego systemu i może w pełnym zakresie świadczyć pełne usługi serwisowe, - brak jest na rynku innych firm obsługujących system ZSI firmy Asseco Data Systems S.A. - zmiana Wykonawcy z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze (przekazywanie problemów z oprogramowaniem do autora) spowodowałaby niekompatybilność techniczną i nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze ww. systemu.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Asseco Data Systems S.A., , ul. Podolska 21, 81-321, Gdynia, kraj/woj. Polska


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.