To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-03
Ogłoszenie nr 500037705-N-2017 z dnia 03-10-2017 r.
Gmina Ząbkowice Śląskie: Budowa krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 7 Infrastruktura edukacyjna
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542200-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500004447-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ząbkowice Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 52611000000,
ul. ul. 1 Maja
15,
57-200
Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 8 165 300 lub 301, e-mail
zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl, faks
748 155 445.
Adres strony internetowej (url): www.zabkowiceslaskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Opis ogólny: 1) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zaprojektowanie - opracowanie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego (zamawiający posiada prawa autorskie do projektu budowlanego) zatwierdzonego decyzją pozwolenie na budowę nr 350/2014 z dnia 27 października 2014 roku oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego dokumentacji zamiennej, uzyskanie na jej podstawie wymaganych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich. 2) Podstawowym celem realizacji zamówienia jest budowa basenu krytego jako miejsca rekreacji i uprawiania sportu. Obiekt przewidziany jest jako basen kryty z realizacją funkcji: o dydaktycznej, o rekreacyjnej, o sportowej (zawody). Zakładana przepustowość (maksymalna liczba użytkowników): 122 osób/h. Należy zaprojektować i wykonać basen kryty dla następujących założeń funkcjonalnych i w zakresie: o basen pływacki o wymiarach 25,0 x 12,5 m i głębokości od 1,35 m do 2,00 m z sześcioma torami pływackimi - spełniający wymagania FINA, o basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi o powierzchni lustra wody 121 m2 (maksymalna długość 15,81 m, maksymalna szerokość 9,66 m, głębokość basenu 1,00÷1,20 m); o brodzik dla dzieci z atrakcjami wodnymi o powierzchni lustra wody 55,6 m2 (długość 9,57 m, szerokość 7,17 m, głębokość basenu 0,15÷0,30 m); o wewnętrzna zjeżdżalnia wodna typu "Anakonda"; o wanna z hydromasażem, okrągła dla min. 6 osób - 2 szt.; o strefa zaplecza sanitarnego i szatniowego; o strefa zaplecza technicznego; o recepcja, komunikacje; o dostawa kompletnego wyposażenia wraz z montażem; o wykonanie instalacji elektrycznych i niskoprądowych; o wykonanie instalacji audio-video, automatyki oraz BMS; o wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych; o wykonanie instalacji grzewczej; o wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji; o wykonanie przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji; o wykonanie instalacji do odzysku ciepła; o wykonanie węzła cieplnego; o zagospodarowanie terenu wraz z robotami drogowymi (m.in. budowa zjazdu z drogi, drogi i ciągi wewnętrzne, zieleń, ogrodzenie, mała architektura). Przewiduje się działanie obiektu w godzinach 8:00 - 22:00, 7 dni w tygodniu. 3) Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonane zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY (tzw. żółty FIDIC), Rok wydania: SIDIR 2008 FIDIC 1999; Opis edycji: 4. Wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą Tłumaczenie pierwszego wydania 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria). 4) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w części III SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy - PFU (wraz z załącznikiem projektem budowlanym) 5) Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29-30 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, jednakże Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień. Główny kod CPV 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.21.22.12-5 Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.00.00-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Przedstawiciela Wykonawcy na mocy Kontraktu; b) rozliczenia Robót na mocy Rozdziału 14 warunków Kontraktu; c) wykonanie robót ogólnobudowlanych; d) wykonanie instalacji elektrycznych i słaboprądowych; e) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej; f) wykonanie instalacji CO; g) wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji; h) wykonanie zagospodarowania terenu; i) wykonanie przyłączy do obiektu. 2) Termin i okres zatrudnienia - w stosunku do osoby wyszczególnionej w pkt. 1 a) umowa o pracę winna być zawarta nie później niż w dacie podpisania Umowy/Kontraktu na realizację zamówienia i powinna trwać do czasu wystawienia Wykonawcy Świadectwa Wykonania - w stosunku do osób wykonujących czynności w trakcie realizacji prac wyszczególnionych w pkt. 1 b) nastąpi przed Datą Rozpoczęcia Robót i powinna trwać do czasu rozliczenia robót na mocy Klauzuli 14.10 warunków Kontraktu; - w stosunku do osób wykonujących czynności w trakcie realizacji prac wyszczególnionych w pkt. 1 c), d), e), f), g), h), i) nastąpi przed Datą Rozpoczęcia Robot i powinna trwać do momentu ukończenia Robót na obiekcie. 3) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną do wykonywania czynności o których mowa w pkt 1 lub przez pracodawcę (wykonawcę, podwykonawcę), przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca (podwykonawca) zatrudni na to miejsce, także na umowę o pracę, inną osobę, która będzie mogła wykonywać powierzone czynności z tym, że stosunku do Przedstawiciela Wykonawcy osoba zaproponowana przez Wykonawcę musi spełniać określone dla danego stanowiska wymagania, określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzone ofertą Wykonawcy. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wszystkie bądź niektóre wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy lub przepisów równoważnych, obowiązujących w innych krajach z wyjątkiem przypadków prawem wyłączonych osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy lub przepisów równoważnych, obowiązujących w innych krajach z wyjątkiem przypadków prawem wyłączonych osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (tj. ½ minimalnego wynagrodzenia za każdy przypadek niespełnienia wymogów). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45212212-5, 45300000-0, 45210000-2, 45450000-6, 45330000-9, 45310000-3, 45331000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13975985.95
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grupa Fewaterm Sp. z o.o., Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17480736.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca powierzy podwykonawcom realizację zamówienia w części: instalacje elektryczne i słaboprądowe, instalacje wew. c.o., audio-video, teletechnika, automatyka i BMS + ESOK, instalacja wentylacji i klimatyzacji, instalacja wew. wod-kan, węzeł cieplny, technologia basenu |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 3174D na odcinku Jaworek - Sieroszów, km 1+394 - 6+674
- Zakup, dostawa i montaż nowego dźwigu elektrycznego bez maszynowni wraz z demontażem istniejącego dźwigu osobowego hydraulicznego w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śl.
- TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH" składającego się z czterech zadań.
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3142D w miejscowości Mąkolno, długość 70 mb, km 4+233 - 4+273; 4+883 - 4+913 wraz z odbudową murów oporowych i przepustów [powódź, wrzesień 2024]
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postępowanie powtórzone
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pałuckiej, OSP w Obudnie i OSP w Gąsawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- Remont dachu w budynku głównym (szkolnym) Zespołu Placówek w Gołotczyźnie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.