eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieBudowa krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-03

Ogłoszenie nr 500037705-N-2017 z dnia 03-10-2017 r.

Gmina Ząbkowice Śląskie: Budowa krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 7 Infrastruktura edukacyjna

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542200-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004447-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ząbkowice Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 52611000000, ul. ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8 165 300 lub 301, e-mail zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl, faks 748 155 445.
Adres strony internetowej (url): www.zabkowiceslaskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Opis ogólny: 1) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zaprojektowanie - opracowanie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego (zamawiający posiada prawa autorskie do projektu budowlanego) zatwierdzonego decyzją pozwolenie na budowę nr 350/2014 z dnia 27 października 2014 roku oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego dokumentacji zamiennej, uzyskanie na jej podstawie wymaganych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich. 2) Podstawowym celem realizacji zamówienia jest budowa basenu krytego jako miejsca rekreacji i uprawiania sportu. Obiekt przewidziany jest jako basen kryty z realizacją funkcji: o dydaktycznej, o rekreacyjnej, o sportowej (zawody). Zakładana przepustowość (maksymalna liczba użytkowników): 122 osób/h. Należy zaprojektować i wykonać basen kryty dla następujących założeń funkcjonalnych i w zakresie: o basen pływacki o wymiarach 25,0 x 12,5 m i głębokości od 1,35 m do 2,00 m z sześcioma torami pływackimi - spełniający wymagania FINA, o basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi o powierzchni lustra wody 121 m2 (maksymalna długość 15,81 m, maksymalna szerokość 9,66 m, głębokość basenu 1,00÷1,20 m); o brodzik dla dzieci z atrakcjami wodnymi o powierzchni lustra wody 55,6 m2 (długość 9,57 m, szerokość 7,17 m, głębokość basenu 0,15÷0,30 m); o wewnętrzna zjeżdżalnia wodna typu "Anakonda"; o wanna z hydromasażem, okrągła dla min. 6 osób - 2 szt.; o strefa zaplecza sanitarnego i szatniowego; o strefa zaplecza technicznego; o recepcja, komunikacje; o dostawa kompletnego wyposażenia wraz z montażem; o wykonanie instalacji elektrycznych i niskoprądowych; o wykonanie instalacji audio-video, automatyki oraz BMS; o wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych; o wykonanie instalacji grzewczej; o wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji; o wykonanie przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji; o wykonanie instalacji do odzysku ciepła; o wykonanie węzła cieplnego; o zagospodarowanie terenu wraz z robotami drogowymi (m.in. budowa zjazdu z drogi, drogi i ciągi wewnętrzne, zieleń, ogrodzenie, mała architektura). Przewiduje się działanie obiektu w godzinach 8:00 - 22:00, 7 dni w tygodniu. 3) Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonane zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY (tzw. żółty FIDIC), Rok wydania: SIDIR 2008 FIDIC 1999; Opis edycji: 4. Wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą Tłumaczenie pierwszego wydania 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria). 4) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w części III SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy - PFU (wraz z załącznikiem projektem budowlanym) 5) Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29-30 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, jednakże Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień. Główny kod CPV 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.21.22.12-5 Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.00.00-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Przedstawiciela Wykonawcy na mocy Kontraktu; b) rozliczenia Robót na mocy Rozdziału 14 warunków Kontraktu; c) wykonanie robót ogólnobudowlanych; d) wykonanie instalacji elektrycznych i słaboprądowych; e) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej; f) wykonanie instalacji CO; g) wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji; h) wykonanie zagospodarowania terenu; i) wykonanie przyłączy do obiektu. 2) Termin i okres zatrudnienia - w stosunku do osoby wyszczególnionej w pkt. 1 a) umowa o pracę winna być zawarta nie później niż w dacie podpisania Umowy/Kontraktu na realizację zamówienia i powinna trwać do czasu wystawienia Wykonawcy Świadectwa Wykonania - w stosunku do osób wykonujących czynności w trakcie realizacji prac wyszczególnionych w pkt. 1 b) nastąpi przed Datą Rozpoczęcia Robót i powinna trwać do czasu rozliczenia robót na mocy Klauzuli 14.10 warunków Kontraktu; - w stosunku do osób wykonujących czynności w trakcie realizacji prac wyszczególnionych w pkt. 1 c), d), e), f), g), h), i) nastąpi przed Datą Rozpoczęcia Robot i powinna trwać do momentu ukończenia Robót na obiekcie. 3) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną do wykonywania czynności o których mowa w pkt 1 lub przez pracodawcę (wykonawcę, podwykonawcę), przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca (podwykonawca) zatrudni na to miejsce, także na umowę o pracę, inną osobę, która będzie mogła wykonywać powierzone czynności z tym, że stosunku do Przedstawiciela Wykonawcy osoba zaproponowana przez Wykonawcę musi spełniać określone dla danego stanowiska wymagania, określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzone ofertą Wykonawcy. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wszystkie bądź niektóre wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy lub przepisów równoważnych, obowiązujących w innych krajach z wyjątkiem przypadków prawem wyłączonych osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy lub przepisów równoważnych, obowiązujących w innych krajach z wyjątkiem przypadków prawem wyłączonych osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (tj. ½ minimalnego wynagrodzenia za każdy przypadek niespełnienia wymogów). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212212-5, 45300000-0, 45210000-2, 45450000-6, 45330000-9, 45310000-3, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13975985.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa Fewaterm Sp. z o.o., Sp. K.
Email wykonawcy: inwestycje@grupafewaterm.pl
Adres pocztowy: Chojnik 88
Kod pocztowy: 33-180
Miejscowość: Gromnik
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17480736.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17480736.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19703456.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca powierzy podwykonawcom realizację zamówienia w części: instalacje elektryczne i słaboprądowe, instalacje wew. c.o., audio-video, teletechnika, automatyka i BMS + ESOK, instalacja wentylacji i klimatyzacji, instalacja wew. wod-kan, węzeł cieplny, technologia basenu


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.