eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. budynek domu studenta wraz z zapleczem socjalno - bytowym - rozbudowa z przebudową - dostosowanie do wymogów p.poż.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-02

Ogłoszenie nr 500037024-N-2017 z dnia 02-10-2017 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koszalinie: wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. budynek domu studenta wraz z zapleczem socjalno - bytowym - rozbudowa z przebudową - dostosowanie do wymogów p.poż.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32073337300000, ul. ul. Leśna 1, 75582 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 342 67 66, e-mail pwsz-koszalin@wp.pl, faks 94 342 67 66.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. budynek domu studenta wraz z zapleczem socjalno - bytowym - rozbudowa z przebudową - dostosowanie do wymogów p.poż.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. budynek domu studenta wraz z zapleczem socjalno - bytowym - rozbudowa z przebudową dostosowanie do wymogów p.poż. realizowana na podstawie Decyzji nr 573/2013 z dnia 09.12.2013 r. znak A-I-7.6740.257.2013.IH wydanej przez Prezydenta Miasta Koszalina wraz ze skutecznym zgłoszeniem zakończenia robót, w tym: a. dwie zewnętrzne klatki schodowe z konstrukcją stalową na szczytach budynków A i B. W parterze budynku wyjście z budynku przy klatkach schodowych zewnętrznych wymienić na drzwi 120 - / 90/30 / otwierane na zewnątrz. b. wydzielić trzy strefy pożarowe poprzez wymianę istniejących drzwi w klasie odporności ogniowej EI 30 na EI 60 pomiędzy blokiem A i łącznikiem C oraz wymianę drzwi o braku odporności ogniowej na drzwi EI 60 pomiędzy blokiem B i łącznikiem C. c. w bloku A wymienić istniejące okno w pokoju gościnnym na okno o odporności ogniowej EI60 lub wykonać zamurowanie otworu pustakami szklanymi / luksferami / o odporności ogniowej EI60, zapewniającej równocześnie odpowiednie naświetlenie światłem dziennym pokoju; w bloku B zalecenie jak wyżej oraz wymiana dwu kolejnych okien łącznika C na okna lub pustaki szklane o odporności ogniowej EI60. d. dwie wewnętrzne klatki schodowe odpowiednio w bloku A i B w miejscu istniejących pokoi mieszkalnych; klatki schodowe żelbetowe po rozbiórce stropów międzykondygnacyjnych oraz przesunięciu okien w obrębie klatki schodowej; w części parterowej drzwi otwierane na zewnątrz klatki schodowej. e. wejścia na schody ewakuacyjne oznaczyć znakami ewakuacyjnymi podświetlanymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45442100-8, 45421000-4, 45410000-4, 45262500-6, 45262400-5, 45262300-4, 45262310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 258536.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Montażowy "COMPLEX" Andrzej Sawczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wielkopolska 16
Kod pocztowy: 75-393
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 318 000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 318 000,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 318 000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki jeżeli, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zostały spełnione przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.: - Zamówienie pierwotne zostało uprzednio przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (Numer ogłoszenia: 564851-N-2017; data zamieszczenia: 2017-08-07), Zamówienie pierwotne zostało unieważnione - Zamówienie niniejsze dotyczy takiego samego zakresu (przedmiotu zamówienia) przy spełnieniu tych samych warunków.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.