eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmnoRoboty budowlane związane z realizacją w latach 2017/2018 projektu pn. "Modernizacja kinoteatru Rondo na szeroką działalność Chełmińskiego Domu Kultury"



Ogłoszenie z dnia 2017-10-02

Ogłoszenie nr 500036987-N-2017 z dnia 02-10-2017 r.

Gmina Miasto Chełmno: Roboty budowlane związane z realizacją w latach 2017/2018 projektu pn. "Modernizacja kinoteatru Rondo na szeroką działalność Chełmińskiego Domu Kultury"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564971-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Chełmno, Krajowy numer identyfikacyjny 87111848300000, ul. ul. Dworcowa 1, 86200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 771 729, e-mail wmkii@chelmno.pl, faks 566 771 774.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.chelmno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane związane z realizacją w latach 2017/2018 projektu pn. "Modernizacja kinoteatru Rondo na szeroką działalność Chełmińskiego Domu Kultury"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TI.271.1-2.2017.MM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane związane z realizacją w latach 2017/2018 projektu pn. "Modernizacja kinoteatru Rondo na szeroką działalność Chełmińskiego Domu Kultury" obejmujące termomodernizację i remont istniejącego kompleksu kinoteatru RONDO położonego w Chełmnie przy ul. Dworcowej 23 na działce 73/1 w obrębie ewidencyjnym nr 2. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje m.in.: ROBOTY ZEWNĘTRZNE o naprawa konstrukcji stropodachów wraz z ich dociepleniem i wymianą pokryć dachowych,o wymiana instalacji odgromowych, o wymiana obróbek blacharskich, o wymiana rynien i rur spustowych, odocieplenie ścian, o wymiana stolarki okiennej, o wymiana stolarki drzwiowej, o oświetlenie zewnętrzne, oprzyłącza gazu, wodociągowe, kanalizacyjne i energetyczne w zależności od potrzeb o monitoring wizyjny kompleksu i terenu przyległego, o komunikacja zewnętrzna podjazd dla osób niepełnosprawnych, schody, dojścia, dojazdy, o malowanie elewacji, o roboty wewnętrzne - modernizacja i remont sali widowiskowej ze sceną, sali okrągłej i po-mieszczeń towarzyszących: ROBOTY WEWNĘTRZNE - MODERNIZACJA I REMONT SALI WIDOWISKOWEJ ZE SCENĄ, SALI OKRĄGŁEJ I POMIESZCZEŃ TOWARZYSZĄCYCH: o wymiana tynków, o wymiana podestu i siedzisk widowni, o wymiana sceny, o wymiana ekranu kinowego zwijanego do góry o urządzenia sceniczne ( reflektory, kotary), o modernizacja pomieszczeń: szatnie, garderoby, orkiestron, kabina projekcyjna, WC oraz gospodarczych, o wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem wewnętrznym, o wymiana instalacji nagłośnienia saliwidowiskowej, o wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej o wymiana instalacji co o indywidualne źródło ciepła z wykorzystaniem OZE o wymiana instalacji wentylacji wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji sali widowiskowej ze sceną, zaplecza dla artystów i sali okrągłej, o instalacja hydrantowa wraz z systemem alarmowym p.poż o instalacja audiotelewizyjna wraz z urządzeniami i osprzętem o wyposażenie sceny i projektorowi o instalacja internetowa i telefoniczna o monitoring wizyjny sali widowiskowej i sali okrągłej oinstalacja systemu alarmowego - antywłamaniowego Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi normami polskimi lub w przypadku ich braku z normami unijnymi. Dostarczone materiały winny posiadać aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania. Uwaga! W pracach termomodernizacyjnych objętych niniejszym zamówieniem, głównym założeniem Zamawiającego jest osiągnięcie możliwie najwyższego wskaźnika poprawy efektywności energetycznej budynku, tak by maksymalnie ograniczyć koszty jego przyszłego użytkowania związane z ogrzewaniem i chłodzeniem. Izolacyjność cieplna przegród budowlanych musi spełniać możliwie najwyższe standardy tj. normy obowiązujące od 1 stycznia 2021 r. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z poźn. zm.). Wobec powyższego Zamawiający wymaga by prace termomodernizacyjne objęte niniejszym zamówieniem, w szczególności polegające na dociepleniu przegród budowlanych oraz wymianie stolarki okiennej i drzwiowej były wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną przy zachowaniu należytej staranności. Postawiony w tym zakresie warunek, na etapie odbioru poszczególnych robót będzie przez Zamawiającego skrupulatnie egzekwowany, również przy użyciu kamery termowizyjnej. DANE ARCHITEKTONICZNE o powierzchnia zabudowy - 809,28 m2 o powierzchnia użytkowa rozpatrywanej części - 1091,61 m2 o powierzchnia przynależna poddasza: - 408,27 m2 o kubatura netto rozpatrywanej części - 5201,48 m3 o kubatura ogrzewana - 3939,27 m3 o liczba kondygnacji/wysokość n.p.t. - 3 / 9,07 m Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia zawarty jest w Dokumentacji budowlano-wykonawczej - branża budowlana, branża sanitarna oraz branża elektryczna - załącznik nr 5 do SIWZ, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiarze robót (materiał pomocniczy) - załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45410000-4, 45260000-7, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6, 45261100-5, 45422000-1, 45315700-5, 45310000-3, 45312310-3, 45314000-1, 45314120-8, 45314200-3, 45312000-7, 45312100-8, 45317000-2, 45330000-9, 45343000-3, 45332400-7, 45331100-7, 45321000-3, 45331210-1, 45331200-8, 45331211-8, 45333000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3592314.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD Sp.j. Matczyński Kosiński Rybicki
Email wykonawcy: biuro.rembud@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 15, 86-300 Grudziądz
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5794711,65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5794711,65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5794711,65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.