To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-02
Ogłoszenie nr 500036584-N-2017 z dnia 02-10-2017 r.
Gmina Nowe: Budowa Sieci wodno-kanalizacyjnej dla projektowanych działek budowlanych przy ul. Gen. Komierowskiego w Nowem, działki nr 378/1, 365/11, 365/12, 365/13, 365/14, 365/15, 365/16, 365/17, 365/19, 365/21, 365/22
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548082-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowe, Krajowy numer identyfikacyjny 9235103800000,
ul. Pl. Św. Rocha
5,
86170
Nowe, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 33 37 210, e-mail
fundusze@gminanowe.pl, faks
52 33 28 466.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminanowe.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Sieci wodno-kanalizacyjnej dla projektowanych działek budowlanych przy ul. Gen. Komierowskiego w Nowem, działki nr 378/1, 365/11, 365/12, 365/13, 365/14, 365/15, 365/16, 365/17, 365/19, 365/21, 365/22
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IKS.271.8.2017.rg
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Budowa Sieci wodno-kanalizacyjnej dla projektowanych działek budowlanych przy ul. Gen. Komie-rowskiego w Nowem, działki nr 378/1, 365/11, 365/12, 365/13, 365/14, 365/15, 365/16, 365/17, 365/19, 365/21, 365/22 CPV : 45111200-0 Roboty drogowe w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112210-0 usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45111240-2 roboty w zakresie odwadniania gruntu 45231100-6 ogólne roboty budowlane w zakresie budowania rurociągów 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232100-3 roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45233142-6 roboty w zakresie naprawy dróg 45233200-1 roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót: W skład przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: 1) Sieć kanalizacji sanitarnej o Wykonanie robót pomiarowych melioracji wodnych i budownictwa wodnego, o Wykonanie robót ziemnych, o Wykonanie wykopów oraz przekopów, o Przewóz piasku, o Zasypywanie wykopów, o Zagęszczenie nasypów, o Ażurowe umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, o Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, o Wykonanie kanałów rurowych, kanałów z rur PCV, o Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych, o Wykonanie studzienek kanalizacyjnych o Wykonanie próby szczelności kanałów rurowych, 2) Sieć kanalizacji deszczowej o Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, o Wykonanie robót ziemnych, o Wykonanie wykopów oraz przekopów, o Przewóz piasku, o Zasypywanie wykopów, o Zagęszczenie nasypów, o Ażurowe umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, o Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, o Wykonanie kanałów rurowych, kanałów z rur PCV, o Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych, o Wykonanie studzienek kanalizacyjnych o Układanie mieszanki betonowej w konstrukcjach, o Wykonanie próby szczelności kanałów rurowych. 3) Sieć wodociągowa o Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, o Wykonanie robót ziemnych, o Wykonanie wykopów oraz przekopów, o Zasypanie wykopów, o Przewóz i koszt piasku, o Ażurowe umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, o Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych, o Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, o Kanały rurowe- podłoże z materiałów sypkich, o Wstawienie w rurociąg trójnika żeliwnego ciśnieniowego kielichowego, o Montaż rurociągów z rur polietylenowych, o Połączenie rur polietylenowych ciśnieniowych za pomocą kształtek elektrooporowych i metodą zgrzewania czołowego, o Zasuwy typu "E" kołnierzowe z obudową montowane na rurociągach PVC i PE z nasuwką, o Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową, o Hydranty pożarowe podziemne , o Podłączenie instalacji do sieci wodociągowej- nasady rurowe (opaski) na istniejących rurociągach, o Ustawienie zaworów i zasuw, o Przyłącze wodociągowe z rur ciśnieniowych, o Próba wodna szczelności wodociągowych, o Dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowych, o Jednokrotne płukanie sieci wodociągowej, o Oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego, o Oznakowanie trasy wodociągu na słupku betonowym, o Układanie mieszanki betonowej w konstrukcjach- ławy fundamentowe, bloki oporowe. Szczegółowy zakres robót, szczegóły rozwiązań technicznych, technologicznych zawiera załączona do SIWZ dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót sieci kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej. Uwaga: Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 3.1. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane są równoważne czyli spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przy zachowaniu tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom a zawartym w opisie zamówienia - dokumentacji projektowej. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projekto-wej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążo-ny kosztami tych zmian. Zamawiający wskazuje, iż wszelkie nazwy własne materiałów, lub urządzeń oraz technologii wskazane w projekcie i przedmiarze robót oraz pozostałej dokumentacji, które mogłyby wskazywać konkretny produkt lub konkretnego wykonawcę, mają znaczenie takie jedynie, że stanowią podstawę określenia parametrów, jakie mają zostać uzyskane, a nie narzucanie konkretnego materiału, urządzeń lub technologii. 3.2. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są wła-snością Wykonawcy dotyczy to również złomu pozyskanego w trakcie robót rozbiórkowych, w związku z powyższym należy uwzględnić wartość uzyskaną z ich sprzedaży w złożonej ofercie przetargowej. W przy-padku materiałów szkodliwych przed odbiorem robót, Wykonawca złoży odpowiednie dokumenty potwier-dzające sposób utylizacji materiałów rozbiórkowych szkodliwych w związku z powyższym należy uwzględ-nić wartość wywozu i utylizacji w złożonej ofercie przetargowej. Wykonawca składając ofertę przetargową dokona kwalifikacji materiałów rozbiórkowych pod kątem możli-wości ich ponownego wbudowania. 3.3. Określając w ofercie do przetargu koszty wykonania zamówienia, należy uwzględnić wartość pozyska-nych materiałów rozbiórkowych. 3.4. Pozostałe materiały rozbiórkowe zakwalifikowane przez Wykonawcę jako nadające się do powtórnego wbudowania, a niewykorzystane w ramach realizacji zadania są własnością Zamawiającego i po oczyszczeniu należy je odwieźć za pokwitowaniem ilości i asortymentu do pomieszczeń magazyno-wych wskazanych przez Zamawiającego. Rozliczenie materiałów rozbiórkowych musi być protokolar-ne. 3.5. Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem materiałów z demontażu pełnić będzie Inspektor Nadzoru. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) przekazanego przez Zamawiającego w dniu zawarciu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112210-0, 45112100-6, 45111240-2, 45231100-6, 45232100-3, 45233142-6, 45233200-1, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
494327.97
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przesiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Ochrony Środowiska "EKOMEL" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
332217,07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NOWE
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





