eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻychlinWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn."Termomodernizacja Żychlińskiego Domu Kultury z wykorzystaniem OZE".



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500036158-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Żychlin: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja Żychlińskiego Domu Kultury z wykorzystaniem OZE".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej IV Gospodarka niskoemisyjna Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków Poddziałanie IV.2.2. Termomodernizacja budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 39968-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 50810-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 82396-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żychlin, Krajowy numer identyfikacyjny 61101551400000, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 3512032, e-mail sekretariat@gminazychlin.pl, faks 24 3512031.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminazychlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja Żychlińskiego Domu Kultury z wykorzystaniem OZE".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BPI.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Termomodernizacja Żychlińskiego Domu Kultury z wykorzystaniem OZE ". Budynek zlokalizowany jest przy ul. Fabrycznej 3 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) docieplenie ścian zewnętrznych b) docieplenie stropodachu c) wymianę okien piwnic d) wymianę drzwi zewnętrznych e) modernizację instalacji c.o. f) wykonanie instalacji c.w.u. z wykorzystaniem OZE g) montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej h) modernizacja wentylacji mechanicznej i) wykonanie ogrodu zimowego j) wykonanie sceny letniej k) wykonanie robót posadzkowych l) wykonanie robót ślusarsko-kowalskich m) zagospodarowanie terenu 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty: a) projekty budowlane ; b) przedmiary robót- materiały informacyjne; c) STWiORB 4. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: Wzór umowy ( Załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w pkt. 3. 5. Termin wykonania zamówienia : Rozpoczęcie - 7 dni od podpisania umowy Zakończenie - w terminie nie dłuższym niż do dnia 29.09.2017r. 6. Podwykonawcy. Wykonawca powinien wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Powyższe informacje powinny zostać podane w załączonym do oferty formularzu pn. "Zakres cześć/części przedmiotu zamówienia, którego/ych wykonania Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców " - zgodnym w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Uwaga: W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złożyć oświadczenie o treści: "zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców". 7. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi bezpośrednio związane z wykonaniem wyżej wymienionych robót budowlanych - określają postanowienia wzoru umowy stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ. 8. Sposób rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy ze wskazaniem procentowej wartości ostatniej części wynagrodzenia należnego Wykonawcy - określają postanowienia wzoru umowy stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę (art. 29 ust. 3 a uzp) : 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności wykonywane przez brukarza, cieślę, dekarza, glazurnika, majstra, malarza, murarza, tynkarza, stolarza, montera, betoniarza, operatorów sprzętu budowlanego (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownik budowy); - roboty elektryczne: w tym w szczególności wykonywane przez majstra, montera instalacji i/lub urządzeń (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji); - roboty sanitarne, wentylacyjne, co w tym w szczególności wykonywane przez majstra, montera instalacji i/lub urządzeń, montera sieci (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji); 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, jednak nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w Załączniku Nr 4 do Wzoru umowy czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45321000-3,

45310000-3,

45332000-3,

45300000-0,

45331200-8,

45331100-7,

45332200-5,

45332400-7,

45331100-7,

45331200-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 29.09.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: -
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum Firm- Lider- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ELVIS" Robert Kaczmarek, , ul. Narutowicza 1, 99-320, Żychlin, kraj/woj. łódzkie

Partner- KENOMI Spólka z o.o., , ul.Narutowicza 1, 99-320, Żychlin, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2608164.36 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne i zostały spełnione warunki przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. Aneks obejmuje roboty budowlane, które stały się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Są to zmiany polegające na: 1) Rozebrania istniejącego podłoża na tarasach i wykonania nowej wylewki betonowej z nadaniem spadków w celu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych. 2) Wykonania odwodnienia liniowego z włączeniem do instalacji kanalizacji deszczowej. Wykonanie robót dodatkowych jak wyżej powoduje zmianę terminu zakończenia robót do dnia 20 października 2017 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych objętych aneksem wynika z protokołu konieczności nr 1 z dnia 25.08.2017 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.