Og³oszenie z dnia 2018-02-16
Og³oszenie nr 500035189-N-2018 z dnia 16-02-2018 r.
Nowa Sól: Remont i przebudowa budynku Ratusza segment A po³o¿onego przy ul. Moniuszki 3 w Nowej Soli
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 538248-n-2017
Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:
nie
Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer og³oszenia: 500009589-n-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowosolski, Krajowy numer identyfikacyjny 97077758800000,
ul. ul. Moniuszki
,
67100
Nowa Sól, woj.
lubuskie, pañstwo
Polska, tel.
684 586 800, e-mail
przetargi@powiat-nowosolski.pl, faks
684 586 831.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-nowosolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont i przebudowa budynku Ratusza segment A po³o¿onego przy ul. Moniuszki 3 w Nowej Soli
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):IF.272.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji pn.: "Remont i przebudowa ratusza segment A przy ul. Moniuszki 3 w Nowej Soli ". 3 2. Decyzj± Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków budynek zosta³ wpisany do rejestru zabytków województwa lubuskiego pod numerem rejestru L-726/A - decyzja stanowi za³±cznik do SIWZ. 3. Prace zwi±zane z remontem i przebudow± obejmuj± kontynuacjê robót budowlanych wewnêtrznych i zewnêtrznych, prowadz±cych do zakoñczenia robót i uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie . 4. Zakres robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zadania inwestycyjnego obejmuje, w szczególno¶ci: 1) kontynuacjê robot ogólnobudowlanych wewnêtrznych i zewnêtrznych ; 2) kontynuacjê robót instalacyjnych . 5. Pozosta³e informacje w zakresie przedmiotu zamówienia zawieraj± ni¿ej wymienione dokumenty - za³±cznik nr 1 - stanowi±ce integraln± czê¶æ SIWZ, tj.: 1) Dokumentacja projektowa: a) projekt wykonawczy ; b) projekt aran¿acji wnêtrz z wizualizacjami; 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR); 3) Decyzje : a) nr 839/2015 z dnia 22.12.2015r. Starosty Nowosolskiego - pozwolenie na wykonywanie robót budowlanych; b) z dnia 08.09.2016 r.; z dnia 09.08.2016r. Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze; c) dokumentacja badañ konserwatorskich + pismo Konserwatora Zabytków z dnia 18.08.2016 r.; 4) wzór umowy - za³±cznik nr 8 ; 5) przedmiary robót - za³±cznik nr 11 : - bran¿a : roboty budowlane ; - bran¿a : roboty sanitarne - instalacja wewn. i c.o. ; - bran¿a : roboty sanitarne - instalacja ch³odzenia ; - bran¿a : roboty sanitarne - wentylacja mechaniczna ; - bran¿a : roboty elektryczne. Uwaga: Za³±czone przez Zamawiaj±cego przedmiary maj± charakter informacyjny i pomocniczy do kalkulacji kosztów. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej lub ich b³êdna ilo¶æ nie zwalnia wykonawcy od obowi±zku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy dokumentacj± projektow±, STWiOR i przedmiarem robót nale¿y wyst±piæ do zamawiaj±cego o ich wyja¶nienie. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub STWiOR nie podaj± w sposób szczegó³owy technologii wykonywania robót lub wykonania okre¶lonego elementu przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ nie precyzuj± dostatecznie rodzaju i standardu materia³ów, wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ do zamawiaj±cego o wyja¶nienie. Zamawiaj±cy zaleca, aby ka¿dy Wykonawca na w³asny koszt dokona³ wizji lokalnej w miejscu gdzie maj± byæ wykonywane roboty celem sprawdzenia i zapoznania siê z przysz³ym terenem budowy oraz uzyska³ na swoj± odpowiedzialno¶æ, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje konieczne do wyceny wszystkich robót i czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owej realizacji zamówienia, przygotowania oferty i podpisania umowy.
II.4) G³ówny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45316100-6,
45310000-3
II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
TERMIN ZAKOÑCZENIA: do 28 lutego 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/02/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W ZAKERSIE PZRED£U¯ENIA TERMINU - Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ zmiany umowy w og³oszeniu o zamówieniu nr 538248-N-2017 z dnia 2017-06-23 r. i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ zmiany umowy w og³oszeniu o zamówieniu nr 538248-N-2017 z dnia 2017-06-23 r. i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
§16 ust.1 umowy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie dotycz±cym przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy lub jej czê¶ci, w nastêpuj±cych przypadkach:
? je¿eli przyczyna, z powodu której nale¿y przed³u¿yæ termin wykonania przedmiotu umowy lub jej czê¶ci jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi zamawiaj±cy lub okoliczno¶ci niezale¿nych zarówno od zamawiaj±cego jak i od wykonawcy np. w przypadku opó¼nienia w przekazaniu terenu budowy z winy zamawiaj±cego, opó¼nienia w dokonaniu odbioru z przyczyn le¿±cych po stronie zamawiaj±cego,
? gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonani robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
? gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, których wykonanie wstrzymuje lub opó¼nia realizacjê robót objêtych niniejsz± umow±,
? gdy wyst±pi konieczno¶æ zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie wstrzymuje lub opó¼nia realizacjê robót objêtych niniejsz± umow±,
? gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji publicznej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
? je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy,
? w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
? wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy.
W dniu 21.07.2017r. zamawiaj±cy zawar³ umowê z wykonawc± firm± EL- SOL Instalacje Robert Szlachcikowski ul. Brzeska 18, 49-3131 Lubsza. Termin realizacji inwestycji to 28.02.2018r.
Pismem ZN 5142.7.2017[mNSo] z dnia 04.10.2017r. Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków (dalej: LWKZ) wstrzyma³ prace na obiekcie ratusza do czasu uzyskania pozwolenia LWKZ na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru - dowód nr 1 - w za³±czeniu.
Pismem znak: IF.272.10.2017 z dnia 09.10.2017 r. Zamawiaj±cy wstrzyma³ prace na obiekcie ratusza - dowód nr 2.
Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych zosta³o wydane przez LWKZ decyzj± znak: ZN.5142.11.2017[mNSo] z dnia 15.11.2017r. - dowód nr 3.
Okres wstrzymania wykonywania robót budowlanych na ratuszu segment A : 04.10.2017r. - 15.11.2017r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa przeno¶nych magazynów energii na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.
- Dostawa 3 sztuk agregatów pr±dotwórczych wraz z monta¿em na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
- Bie¿±ce utrzymanie nawierzchni jezdni oraz ci±gów pieszych i rowerowych dróg gminnych na terenie miasta Nowa Sól w latach 2025-2026.
- Nadzór inwestorski bran¿y konstrukcyjno-budowlanej dla zadania pn. Wykonanie termomodernizacji ¶cian zewnêtrznych i dachów oraz wymian± drzwi zewnêtrznych Szko³y Podstawowej nr 8 w Nowej Soli.
- Zakup i monta¿ pomostów magazynowych ( antresoli magazynowej ) oraz rega³ów paletowych ( paleto rega³ów )
- "Adaptacja pomieszczeñ na potrzeby szatni personelu medycznego zlokalizowanej na VI piêtrze budynku "B" Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli przy ul. Cha³ubiñskiego 7"
wiêcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Granicach wraz z remontem i modernizacj± sali oraz ³azienek
- "Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci Wisznice, zlokalizowanej na dzia³ce nr 491/2 po³o¿onej w obrêbie ewidencyjnym Wisznice Kolonia."
- Roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu robót, czynno¶ci i zakupów w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej w Pa³acu Nowym Zespo³u Pa³acowo - Parkowego w Ostromecku.
- Roboty budowlane i konserwatorskie dla Inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górno¶l±skiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postêpowanie powtórzone.
- Termomodernizacja ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Po¶cisze
- "Budowa o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Ostrów".
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





