eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceRemont budynku Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1 - Remont oficyny Ratusza - I piętro

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-15

Ogłoszenie nr 500034007-N-2018 z dnia 15-02-2018 r.

Urząd Miasta Skierniewice: Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1 - Remont oficyny Ratusza - I piętro

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634982-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Skierniewice, Krajowy numer identyfikacyjny 000524306, ul. ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468345100, e-mail k.stepien@um.skierniewice.pl, faks +48468345151.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.um.skierniewice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1 - Remont oficyny Ratusza - I piętro

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.112.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia polega na remoncie oficyny Ratusza - I piętro. Projekt obejmuje roboty wewnątrz obiektu * Posadzki/podłogi Podłogi/posadzki w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i korytarzu należy zerwać wszystkie okładziny zasadnicze i oczyścić powierzchnie do poziomu posadzki cementowej; należy przygotować powierzchnie cementowe pod wbudowanie okładzin ceramicznych oraz ułożenie okładzin syntetycznych - wykładzin podłogowych; w sanitariacie i części gospodarczo-socjalnej wykonać okładziny z płytek ceramicznych np. Opoczno Carrara Polished i Marquina Polished o wymiarach 593x593 mm. Okładzina pozioma na klatce schodowej wyeliminować rysy i spękania stopni i podestów; wykonać gruntowanie preparatem gruntującym powszechnego stosowania; wykonać posadzkę z płytek terakotowych np. Tubądzin "Barcelona Palazzo" 598x598 mm. Cokoły wykonać cokoły z listwy przyściennej PCV wysokości ok. 8 cm lub w postaci okładziny z płytek terakotowych o wysokości 8-10 cm w kolorze ściany. Tolerancja poziomu płaszczyzn: na 2 mb - 2 mm * nadproża ewentualne rysy lub spękania naprawić, całość wzmocnić; nowe nadproże dla przebicia drzwi wykonać jako żelbetowe na bazie "L19" lub za pośrednictwem belki stalowej 2-teowej ze skali zwykłej I 120. * ściany, sufity dotyczy wszystkich pomieszczeń, korytarza i klatki schodowej nową zabudowę i stare przegrody działowe (w miarę konieczności) rozebrać i wykonać w systemie GK; należy zlikwidować wszystkie warstwy powłoki malarskiej (do tynku); tynki niestabilne należy wyeliminować i założyć nowe wyprawy; należy naprawić rysy i spękania (głębsze spękania wypełnić masą trwale plastyczną oraz miejscowo wykonać nową warstwę tynku); należy wzmocnić podłoże poprzez gruntowanie preparatem gruntującym powszechnego stosowania; należy wykonać prawidłową warstwę wyrównująco-wygładzającą za pomocą zaprawy lub zaczynu gipsowego; wykonać malowanie wstepne i zasadnicze w minimum 2 warstwach dowolną farbą emulsyjną lub akrylową np. Dulux Easy Care - w kolorze "Solidny szary beż", sufity w kolorze białym; tolerancja w pionie i poziomie płaszczyzny ściany i sufitu: na 2 mb - 2 mm * stolarka okienna we wszystkich pomieszczeniach proponuje się wykonanie ewentualnego remontu polegającego na wymianie okuć na antywłamaniowe oraz wymianie oszklenia na odpowiadające normowym parametrom technicznym; w alternatywie proponuje się całkowita wymianę okien na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi. * stolarka drzwiowa projektuje się całkowitą wymianę stolarki drzwiowej. Minimalne światło ościeżnicy: szerokość 90cm, wysokość 200 cm. W drzwiach zastosować szkło bezpieczne mat - generalnie stolarkę odwzorować na podstawie istniejącej w poziomie parteru; drzwi do archiwum do renowacji lub wymiany na normowe wg wymogów; drzwi do sanitariatu - pełne lub z górnym doświetleniem ze szkła pełnomatowego. * ściany działowe ściany z okładziną z płyt pilśniowych w całości zdemontować. Nowe podziały i wymiana istniejących w systemie GK. tolerancja w pionie i poziomie płaszczyzny ściany: na 2 mb - 2 mm * meble biurowe - na bazie płyty meblowej wiórowej laminowanej np. firmy EDGGER, kolor H3078 SR 32 lub równoważny * oświetlenie górne przewidziano wykonanie opraw rastrowych podwieszonych przy czym możliwe jest zainstalowanie innych niż pokazane na wizualizacjach opraw oświetleniowych. Dokumentacja nie obejmuje robót instalacyjnych wod-kan i elektrycznych oraz robót elewacyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 587099.10
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU SULMATEX Mariusz Sulma
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Balcerów 34
Kod pocztowy: 96-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 477206.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 477206.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477206.35
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.