To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-15
Ogłoszenie nr 500034007-N-2018 z dnia 15-02-2018 r.
Urząd Miasta Skierniewice: Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1 - Remont oficyny Ratusza - I piętro
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634982-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Skierniewice, Krajowy numer identyfikacyjny 000524306,
ul. ul. Rynek
1,
96-100
Skierniewice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48468345100, e-mail
k.stepien@um.skierniewice.pl, faks
+48468345151.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.um.skierniewice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1 - Remont oficyny Ratusza - I piętro
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP.271.112.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia polega na remoncie oficyny Ratusza - I piętro. Projekt obejmuje roboty wewnątrz obiektu * Posadzki/podłogi Podłogi/posadzki w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i korytarzu należy zerwać wszystkie okładziny zasadnicze i oczyścić powierzchnie do poziomu posadzki cementowej; należy przygotować powierzchnie cementowe pod wbudowanie okładzin ceramicznych oraz ułożenie okładzin syntetycznych - wykładzin podłogowych; w sanitariacie i części gospodarczo-socjalnej wykonać okładziny z płytek ceramicznych np. Opoczno Carrara Polished i Marquina Polished o wymiarach 593x593 mm. Okładzina pozioma na klatce schodowej wyeliminować rysy i spękania stopni i podestów; wykonać gruntowanie preparatem gruntującym powszechnego stosowania; wykonać posadzkę z płytek terakotowych np. Tubądzin "Barcelona Palazzo" 598x598 mm. Cokoły wykonać cokoły z listwy przyściennej PCV wysokości ok. 8 cm lub w postaci okładziny z płytek terakotowych o wysokości 8-10 cm w kolorze ściany. Tolerancja poziomu płaszczyzn: na 2 mb - 2 mm * nadproża ewentualne rysy lub spękania naprawić, całość wzmocnić; nowe nadproże dla przebicia drzwi wykonać jako żelbetowe na bazie "L19" lub za pośrednictwem belki stalowej 2-teowej ze skali zwykłej I 120. * ściany, sufity dotyczy wszystkich pomieszczeń, korytarza i klatki schodowej nową zabudowę i stare przegrody działowe (w miarę konieczności) rozebrać i wykonać w systemie GK; należy zlikwidować wszystkie warstwy powłoki malarskiej (do tynku); tynki niestabilne należy wyeliminować i założyć nowe wyprawy; należy naprawić rysy i spękania (głębsze spękania wypełnić masą trwale plastyczną oraz miejscowo wykonać nową warstwę tynku); należy wzmocnić podłoże poprzez gruntowanie preparatem gruntującym powszechnego stosowania; należy wykonać prawidłową warstwę wyrównująco-wygładzającą za pomocą zaprawy lub zaczynu gipsowego; wykonać malowanie wstepne i zasadnicze w minimum 2 warstwach dowolną farbą emulsyjną lub akrylową np. Dulux Easy Care - w kolorze "Solidny szary beż", sufity w kolorze białym; tolerancja w pionie i poziomie płaszczyzny ściany i sufitu: na 2 mb - 2 mm * stolarka okienna we wszystkich pomieszczeniach proponuje się wykonanie ewentualnego remontu polegającego na wymianie okuć na antywłamaniowe oraz wymianie oszklenia na odpowiadające normowym parametrom technicznym; w alternatywie proponuje się całkowita wymianę okien na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi. * stolarka drzwiowa projektuje się całkowitą wymianę stolarki drzwiowej. Minimalne światło ościeżnicy: szerokość 90cm, wysokość 200 cm. W drzwiach zastosować szkło bezpieczne mat - generalnie stolarkę odwzorować na podstawie istniejącej w poziomie parteru; drzwi do archiwum do renowacji lub wymiany na normowe wg wymogów; drzwi do sanitariatu - pełne lub z górnym doświetleniem ze szkła pełnomatowego. * ściany działowe ściany z okładziną z płyt pilśniowych w całości zdemontować. Nowe podziały i wymiana istniejących w systemie GK. tolerancja w pionie i poziomie płaszczyzny ściany: na 2 mb - 2 mm * meble biurowe - na bazie płyty meblowej wiórowej laminowanej np. firmy EDGGER, kolor H3078 SR 32 lub równoważny * oświetlenie górne przewidziano wykonanie opraw rastrowych podwieszonych przy czym możliwe jest zainstalowanie innych niż pokazane na wizualizacjach opraw oświetleniowych. Dokumentacja nie obejmuje robót instalacyjnych wod-kan i elektrycznych oraz robót elewacyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
587099.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU SULMATEX Mariusz Sulma
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
477206.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Zakup sprzętu okulistycznego
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Budowa ścieżki pieszo - rowerowej łączącej ul. Łowicką z zalewem Zadębie"
- Usługa ochrony fizycznej i ochrony mienia świadczona w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego z siedzibą w Skierniewicach przy ul. Batorego 64C
- "Dostawa sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach" pn: "Zakup sprzętu medycznego do badań endoskopowych"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wieży widokowej w Kikowie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwiaździstej 23 w Głogowie
- "Przebudowa i modernizacja gmachu wystawowego Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postępowanie powtórzone.
- Wykonanie remontu i modernizacji kotłowni gazowej w budynku biurowo- administracyjnym Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej PIB w Warszawie przy ul. Wawelskiej 15
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





