eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - Zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-25

Ogłoszenie nr 500033640-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.

Politechnika Wrocławska: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - Zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575257-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50370 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 202 182,32, e-mail bzp@pwr.edu.pl, faks 713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - Zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/BZP/137/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej. 2. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 2 Zadaniach: Zadanie nr 1: 1. Długopis - touchpen - 150 sztuk 2. Torba bawełniana z długimi uszami - 150 sztuk 3. Kubek - 120 sztuk 4. Teczka konferencyjna - 110 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - OPZ dla Zadania nr 1 Zadanie nr 2: Smycz - 150 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - OPZ dla Zadania nr 2 3. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Dział Studencki, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego, Wrocław, budynek H-14, pok. 1.07 4. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany przez Zamawiającego adres na terenie miasta Wrocławia materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym wedle wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy projektów graficznych, a Wykonawca do dostarczenia Zamawiającemu próbnego egzemplarza (prototypu) do każdego materiału promocyjnego celem akceptacji przez Zamawiającego przed produkcją seryjną i jego dostawą pod wskazany adres. Dostarczane materiały promocyjne, będące przedmiotem zamówienia, muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Materiały promocyjne nie mogą mieć przebarwień, pęknięć, zarysowań, dziur oraz innych uszkodzeń. Poszczególne części każdego z materiałów muszą być do siebie precyzyjnie dopasowane i trwale zamocowane. Zestawy muszą być kompletne i zawierać wszystkie wymienione elementy składające się na całość. Zdjęcia poglądowe, o których mowa w Załączniku nr 4 do SIWZ wskazują na spełnienie parametrów opisanych w załącznikach i stanowią wzór rozwiązania - odniesienie do wyglądu danego artykułu. 5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. PRAWO OPCJI: 6.1. Zamawiający przewiduje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp polegające na ewentualnym zwiększeniu zamówienia w ramach dodatkowego zamówienia o asortyment wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia wg cen netto określonych w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę w przypadku: a) niewyczerpania całości kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia, zarezerwowanej w swoim budżecie, w stosunku do ceny oferty najkorzystniejszej. b) w przypadku uzyskania dodatkowego dofinansowania. 6.2. Wynagrodzenie dodatkowe Wykonawcy w ramach prawa opcji zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych elementów, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego Zamówienia, wykraczającego poza zamówienie podstawowe. 6.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w § 8 wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.4. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy. 7. Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 18.09.2017 r. 8. Szczegóły dotyczące terminu wykonania i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4849.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma KULIK M. Kempa Spółka Jawna
Email wykonawcy: doradcy@adveno.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 9
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5459.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5360.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7891.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca z najniższą ceną wycofał się z podpisania umowy.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 231
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma KULIK M. Kempa Spółka Jawna
Email wykonawcy: doradcy@adveno.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 9
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 241.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 241.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 645.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.