To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-25
Ogłoszenie nr 500033640-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.
Politechnika Wrocławska: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - Zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575257-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000,
ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50370
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 202 182,32, e-mail
bzp@pwr.edu.pl, faks
713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej - Zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/BZP/137/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej. 2. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 2 Zadaniach: Zadanie nr 1: 1. Długopis - touchpen - 150 sztuk 2. Torba bawełniana z długimi uszami - 150 sztuk 3. Kubek - 120 sztuk 4. Teczka konferencyjna - 110 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - OPZ dla Zadania nr 1 Zadanie nr 2: Smycz - 150 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - OPZ dla Zadania nr 2 3. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Dział Studencki, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego, Wrocław, budynek H-14, pok. 1.07 4. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany przez Zamawiającego adres na terenie miasta Wrocławia materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym wedle wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy projektów graficznych, a Wykonawca do dostarczenia Zamawiającemu próbnego egzemplarza (prototypu) do każdego materiału promocyjnego celem akceptacji przez Zamawiającego przed produkcją seryjną i jego dostawą pod wskazany adres. Dostarczane materiały promocyjne, będące przedmiotem zamówienia, muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Materiały promocyjne nie mogą mieć przebarwień, pęknięć, zarysowań, dziur oraz innych uszkodzeń. Poszczególne części każdego z materiałów muszą być do siebie precyzyjnie dopasowane i trwale zamocowane. Zestawy muszą być kompletne i zawierać wszystkie wymienione elementy składające się na całość. Zdjęcia poglądowe, o których mowa w Załączniku nr 4 do SIWZ wskazują na spełnienie parametrów opisanych w załącznikach i stanowią wzór rozwiązania - odniesienie do wyglądu danego artykułu. 5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. PRAWO OPCJI: 6.1. Zamawiający przewiduje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp polegające na ewentualnym zwiększeniu zamówienia w ramach dodatkowego zamówienia o asortyment wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia wg cen netto określonych w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę w przypadku: a) niewyczerpania całości kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia, zarezerwowanej w swoim budżecie, w stosunku do ceny oferty najkorzystniejszej. b) w przypadku uzyskania dodatkowego dofinansowania. 6.2. Wynagrodzenie dodatkowe Wykonawcy w ramach prawa opcji zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych elementów, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego Zamówienia, wykraczającego poza zamówienie podstawowe. 6.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w § 8 wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.4. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy. 7. Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 18.09.2017 r. 8. Szczegóły dotyczące terminu wykonania i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4849.40
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma KULIK M. Kempa Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5459.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca z najniższą ceną wycofał się z podpisania umowy. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma KULIK M. Kempa Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
241.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, publikacji oraz gadżetów promocyjnych w ramach projektu pt. "Umiejętności tworzą możliwości"
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych promujących Markę Polskiej Gospodarki w ramach realizacji projektu finansowanego ze środków unijnych (....)
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- Dostawa gadżetów promocyjnych na konferencję- Wydział Informatyki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





