eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiDostawa i montaż wyposażenia dotyczącego elementów multimedialnych, oprogramowania i kontentu multimedialnego do pomieszczeń parteru w budynku Ratusza Miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja części pomieszczeń ostrowskiego ratusza na cele kulturalne - poszerzenie oferty statutowej Muzeum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-22

Ogłoszenie nr 500032811-N-2017 z dnia 22-09-2017 r.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Dostawa i montaż wyposażenia dotyczącego elementów multimedialnych, oprogramowania i kontentu multimedialnego do pomieszczeń parteru w budynku Ratusza Miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja części pomieszczeń ostrowskiego ratusza na cele kulturalne - poszerzenie oferty statutowej Muzeum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
,,Multimedia - rozszerzenie oferty biblioteki publicznej oraz adaptacja pomieszczeń ratusza na cele kulturalne w Ostrowie Wielkopolskim" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559543-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500009660-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000, ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 5822400, 7366241, e-mail radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks 625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia dotyczącego elementów multimedialnych, oprogramowania i kontentu multimedialnego do pomieszczeń parteru w budynku Ratusza Miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja części pomieszczeń ostrowskiego ratusza na cele kulturalne - poszerzenie oferty statutowej Muzeum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRM.RZP.271.46.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa i montaż wyposażenia dotyczącego elementów multimedialnych, oprogramowania i kontentu multimedialnego do pomieszczeń parteru w budynku Ratusza Miejskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja części pomieszczeń ostrowskiego ratusza na cele kulturalne - poszerzenie oferty statutowej Muzeum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego". I. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6, 2. Specyfikacja techniczna nabywanego sprzętu - załącznik nr 7, 3. Projekt budowlany Przebudowy części pomieszczeń restauracyjnych parteru budynku Ratusza Miejskiego na pomieszczenia muzealne - załącznik nr 8, 4. Projekt wykonawczy Przebudowy części pomieszczeń restauracyjnych parteru budynku Ratusza Miejskiego na pomieszczenia muzealne - załącznik nr 9, 5. Projekt wykonawczy Przebudowy części pomieszczeń restauracyjnych parteru budynku Ratusza Miejskiego na pomieszczenia muzealne branży instalacji elektrycznych - załącznik nr 10, 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży architektoniczno-budowlanej - załącznik 11, 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót br. elektrycznej - załącznik nr 12, 8. Przedmiar robót branża budowlana - załącznik nr 13. Specyfikacja techniczna nabywanego sprzętu wraz z minimalnymi parametrami, jakie musi posiadać oferowany sprzęt zawarta jest w załączniku nr 7 do SIWZ w tabeli ZESTAWIENIE ELEMENTÓW MULTIMEDIALNYCH i w tabeli WYPOSAŻENIE ZAPLECZA TECHNICZNEGO, OGÓLNE. Zaoferowanie lepszych parametrów dla wybranych urządzeń stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. Elementy kontentu multimedialnego opisane są w tabeli OPIS KONTENTU MULTIMEDIALNEGO NA EKSPOZYCJI w załączniku nr 7 do SIWZ. II. Miejsce dostawy i montażu: Pomieszczenia Ratusza Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Rynek 1. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. UWAGA! 1. Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. 2. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6


Dodatkowe kody CPV: 32321200-1, 32321300-2, 32342412-3, 32353000-2, 79823000-9, 79962000-5, 30213300-8, 30213200-7, 48822000-6, 48900000-7, 30231300-0, 30237200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 413922.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Projekt Multimedia sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ścinawska 1
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 495189,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 479490,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 689196,18
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.