To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-22
Ogłoszenie nr 500032781-N-2017 z dnia 22-09-2017 r.
1. Baza Lotnictwa Transportowego: Zakup sprzętu K-O
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517848-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
1. Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 1008894930000,
ul. Żwirki i Wigury
1c,
00-909
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261 821 316, e-mail
zampubl@ron.mil.pl, faks
261 821 316.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: 1.Baza Lotnictwa Transportowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu K-O
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):13/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu K -O Zadanie nr 1 - Urządzenia poligraficzne Pozycja nr 1 - Oklejarka dokumentów - 1 szt. Pozycja nr 2 - Utrząsarka do papieru - 1 szt. Utrząsarka dokumentów powinna spełniać następujące wymagania: Zadanie nr 2 - Sprzęt fotograficzny Pozycja nr 1 - Cyfrowy aparat fotograficzny - lustrzanka - 1 szt. Pozycja nr 2 - Obiektyw 70 - 200 mm -1 szt. Pozycja nr 3 - Obiektyw 24 - 70 mm - 1 szt. Pozycja nr 4 - Aparat fotograficzny - lustrzanka cyfrowa - 1 szt. Pozycja nr 5 - Torba na sprzęt fotograficzny - 2 szt. Pozycja nr 6 - Obiektyw 18 - 70 mm, F1.4-3.6 DG - 1 szt. Pozycja nr 7 - Lampa studyjna na statywie - 2 szt. Pozycja nr 8 - Aparat fotograficzny cyfrowy - 2 szt. Pozycja nr 9 - Zestaw do zawieszania tła - 2 szt. Pozycja nr 10 - Karta pamięci micro SD 64 GB - 2 szt. Pozycja nr 11 - Pokrowiec na aparat fotograficzny - 2 szt. Pozycja nr 12 - Obiektyw 35 mm - 1 szt. Pozycja nr 13 - Filtr polaryzacyjny - 1 szt. Pozycja nr 14 - Lampa błyskowa - 1 szt. Pozycja nr 15 - Karta pamięci 128 GB - 1 szt. Pozycja nr 16 - Karta pamięci 32 GB - 1 szt. Pozycja nr 17 - Plecak na sprzęt foto - 1 szt. Zadanie nr 3 - Odbiorniki TV Pozycja nr 1 - Odbiornik TV 55" - 1 szt. Pozycja nr 2 - Odbiornik TV 50" - 4 szt. Pozycja nr 3 - Telewizor LCD 42 cale - 3 szt. Pozycja nr 4 - Telewizor LCD 32 cale- 4 szt. Pozycja nr 5 - Telewizor - 1 szt. Pozycja nr 6 - Odbiornik TV LED 50 - 5 szt. Pozycja nr 7 - Odbiornik TV LED 40 - 2 szt. Pozycja nr 8 - Telewizor LCD 40 cali - 1 szt. Pozycja nr 9 - Telewizor LCD 50 cali - 4 szt. Zadanie nr 4 - Radioodbiorniki Pozycja nr 1 - Radioodtwarzacz - 12 szt. Pozycja nr 2 - Radiomagnetofon z CD - 11 szt. Zadanie nr 5 - Namioty promocyjne Pozycja nr 1 - Namiot promocyjny 3 x 3 m - 1 szt. Pozycja nr 2 - Namiot promocyjny z nadrukowanymi logotypami i nazwą COP - DKP- 1 szt. Zadanie nr 6 - Wyposażenie stanowisk promocyjnych Pozycja nr 1 - Ścianka promocyjna - 1 szt. Pozycja nr 2 - Baner reklamowy - 4 szt. Pozycja nr 3 - Baner reklamowy z grafiką 150 x 210 cm - 3 szt. Zadanie nr 7 - Stojaki, potykacze na plakaty Pozycja nr 1 - Wewnętrzne stojaki na plakaty - 15 szt. Pozycja nr 2 - Metalowa kieszeń na ulotki 3 x A4 do stojaka - 5 szt. Pozycja nr 3 - Potykacze zewnętrzne - stojaki podłogowe - 10 szt. Zadanie nr 8 - Akcesoria artystyczne Pozycja nr 1 - Wycinarka do passe - partout - 1 szt. Zadanie nr 9 - Uchwyty/stojaki do odbiorników TV Pozycja nr 1 - Uchwyt do odbiornika TV 26 - 50 cali - 4 szt. Pozycja nr 2 - Stojak do odbiornika TV - 2 szt. Pozycja nr 3 - Wieszak ścienny do telewizora LCD 40 cali - 1 szt. Zadanie nr 10 - Sprzęt mechanizacji prac biurowych Pozycja nr 1 - Laminator - 1 szt. Pozycja nr 2 - Termobindownica do oprawy termicznej - 1 szt. Pozycja nr 3 - Laminator - 2 szt. Pozycja nr 4 - Gilotyna - 2 szt. Zadanie nr 11 - Sprzęt audio -wideo Pozycja nr 1 - Zestaw do odbioru telewizji naziemnej cyfrowej - 7 szt. Pozycja nr 2 - Odtwarzacz DVD - 2 szt. Pozycja nr 3 - Słuchawki nauszne - 2 szt. Pozycja nr 4 - Antena zewnętrzna - 5 szt. Pozycja nr 5 - Ekran projekcyjny 203 x 114 - 1 szt. Zadanie nr 12 - Zestawy wież audio Pozycja nr 1 - Wieża Hi - Fi 100W, Audio hirest Wi - Fi - 5 szt. Pozycja nr 2 - Wieża CD - 2 szt. Pozycja nr 3 - Wieża z bluetooth - 15 szt. Zadanie nr 13 - Ładowarki akumulatorów Pozycja nr 1 - Ładowarka LCD Ultra Fast changer lub równorzędna- 5 szt. Pozycja nr 2 - Zestaw ładowarka akumulatorów Ni - MH + 4 akumulatory R6 1900 mAh lub równorzędna - 2 szt. Zadanie nr 14 - Statywy do aparatów/kamer Pozycja nr 1 - Monopod MVM - 500A lub równorzędny - 1 szt. Pozycja nr 2 - Statyw fotograficzny z głowicą kulową 172 cm - 2 szt. Zadanie nr 15 - Sprzęt estradowy Pozycja nr 1 - Mikser estradowy - 1 szt. Pozycja nr 2 - DiBox Radial lub równorzędny - 5 szt. Pozycja nr 3 - Statyw kolumnowy Box - 4 lub równorzędny - 2 szt. Pozycja nr 4 - Przewody XLR - XLR 10 m - 5 szt. Pozycja nr 5 - Kabel mikrofonowy XLR - Jack 10 m - 10 szt. Pozycja nr 6 - Mikrofon nagłowny Shure SLX-2 lub równorzędny - 7 szt. Pozycja nr 7 - Osłona - parawan na scenę - 2 szt. Pozycja nr 8 - Sumator antenowy do mikrofonów bezprzewodowych - 1 szt. Pozycja nr 9 - Antena pasywna UHF - 2 szt. Pozycja nr 10 - Kompresor dynamiki - 1 szt. Pozycja nr 11 - Łącznik z zatrzaskiem NEUTRIX NL4MMX lub równorzędnym - 10 szt. Pozycja nr 12 - Głośniki Electro Voice lub równorzędne - 2 szt. Zadanie nr 16 - Oświetlenie estradowe Pozycja nr 1 - Statyw oświetleniowy z rampą - 2 szt. Pozycja nr 2 - Statyw podłogowy do oświetlenia - 4 szt. Pozycja nr 3 - Rampa oświetleniowa na 5 reflektorów - 2 szt. Pozycja nr 4 - Rampa oświetleniowa na 5 reflektorów - 2 szt. Pozycja nr 5 - Podpora pod głowicę - 6 szt. Pozycja nr 6 - Statyw do oświetlenia z windą - 2 szt. Pozycja nr 7 - Reflektor sceniczny LED PAR 64 lub równorzędny - 4 szt. Pozycja nr 8 - Reflektor sceniczny LED PAR 56 UV lub równorzędny - 2 szt. Pozycja nr 9 - Reflektor sceniczny LED PAR 64 lub równorzędny - 4 szt. Pozycja nr 10 - Zestaw rampa oświetleniowa 6 m ze statywami - 1 szt. Zadanie nr 17 - Instrumenty muzyczne Pozycja nr 1 - Gitara elektroakustyczna Yamaha FX 370 lub równorzędna - 1 szt. Pozycja nr 2 - Akordeon - 1 szt. Pozycja nr 3 - Futerał do akordeonu - 1 szt. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38651000-3
Dodatkowe kody CPV: 42994230-1, 32324600-6, 30100000-0, 22462000-6, 30193500-3, 32342300-5, 18931100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Urządzenia poligraficzne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22693.19
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RISET Jarosław Szablowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23739.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32669.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47416.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Odbiorniki TV |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Radioodbiorniki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8030.09
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11033.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Namioty promocyjne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, ponieważ na ww. zadanie cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości: 5 200,00 zł. brutto, natomiast Wykonawca firma PHPU ZUBER Andrzej Zuber zaoferowała cenę w wysokości 9 840,00 zł. brutto. Firma PHPU ZUBER Andrzej Zuber była jedynym Wykonawcą, która złożyła ofertę na ww. zadanie nr 5. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Wyposażenie stanowisk promocyjnych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Stojaki, potykacze na plakaty |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Akcesoria artystyczne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Uchwyty/stojaki do odbiorników TV |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1784.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3567.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Sprzęt mechanizacji prac biurowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5584.61
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6642.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Sprzęt audio -wideo |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3350.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3350.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Zestawy wież audio |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19350.82
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Ładowarki akumulatorów |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
604.87
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1230.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Statywy do aparatów/kamer |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1280.49
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1722.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Sprzęt estradowy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21795.13
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29864.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Oświetlenie estradowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10767.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17712.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych z logo SGH
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- Promocja Projektu ZSU podczas wydarzeń sportowych w Lublinie
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa długopisów, teczek i notatników.
więcej: Plecaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





