eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup sprzętu K-O

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-22

Ogłoszenie nr 500032781-N-2017 z dnia 22-09-2017 r.

1. Baza Lotnictwa Transportowego: Zakup sprzętu K-O

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517848-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

1. Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 1008894930000, ul. Żwirki i Wigury 1c, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 821 316, e-mail zampubl@ron.mil.pl, faks 261 821 316.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 1.Baza Lotnictwa Transportowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu K-O

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

13/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu K -O Zadanie nr 1 - Urządzenia poligraficzne Pozycja nr 1 - Oklejarka dokumentów - 1 szt. Pozycja nr 2 - Utrząsarka do papieru - 1 szt. Utrząsarka dokumentów powinna spełniać następujące wymagania: Zadanie nr 2 - Sprzęt fotograficzny Pozycja nr 1 - Cyfrowy aparat fotograficzny - lustrzanka - 1 szt. Pozycja nr 2 - Obiektyw 70 - 200 mm -1 szt. Pozycja nr 3 - Obiektyw 24 - 70 mm - 1 szt. Pozycja nr 4 - Aparat fotograficzny - lustrzanka cyfrowa - 1 szt. Pozycja nr 5 - Torba na sprzęt fotograficzny - 2 szt. Pozycja nr 6 - Obiektyw 18 - 70 mm, F1.4-3.6 DG - 1 szt. Pozycja nr 7 - Lampa studyjna na statywie - 2 szt. Pozycja nr 8 - Aparat fotograficzny cyfrowy - 2 szt. Pozycja nr 9 - Zestaw do zawieszania tła - 2 szt. Pozycja nr 10 - Karta pamięci micro SD 64 GB - 2 szt. Pozycja nr 11 - Pokrowiec na aparat fotograficzny - 2 szt. Pozycja nr 12 - Obiektyw 35 mm - 1 szt. Pozycja nr 13 - Filtr polaryzacyjny - 1 szt. Pozycja nr 14 - Lampa błyskowa - 1 szt. Pozycja nr 15 - Karta pamięci 128 GB - 1 szt. Pozycja nr 16 - Karta pamięci 32 GB - 1 szt. Pozycja nr 17 - Plecak na sprzęt foto - 1 szt. Zadanie nr 3 - Odbiorniki TV Pozycja nr 1 - Odbiornik TV 55" - 1 szt. Pozycja nr 2 - Odbiornik TV 50" - 4 szt. Pozycja nr 3 - Telewizor LCD 42 cale - 3 szt. Pozycja nr 4 - Telewizor LCD 32 cale- 4 szt. Pozycja nr 5 - Telewizor - 1 szt. Pozycja nr 6 - Odbiornik TV LED 50 - 5 szt. Pozycja nr 7 - Odbiornik TV LED 40 - 2 szt. Pozycja nr 8 - Telewizor LCD 40 cali - 1 szt. Pozycja nr 9 - Telewizor LCD 50 cali - 4 szt. Zadanie nr 4 - Radioodbiorniki Pozycja nr 1 - Radioodtwarzacz - 12 szt. Pozycja nr 2 - Radiomagnetofon z CD - 11 szt. Zadanie nr 5 - Namioty promocyjne Pozycja nr 1 - Namiot promocyjny 3 x 3 m - 1 szt. Pozycja nr 2 - Namiot promocyjny z nadrukowanymi logotypami i nazwą COP - DKP- 1 szt. Zadanie nr 6 - Wyposażenie stanowisk promocyjnych Pozycja nr 1 - Ścianka promocyjna - 1 szt. Pozycja nr 2 - Baner reklamowy - 4 szt. Pozycja nr 3 - Baner reklamowy z grafiką 150 x 210 cm - 3 szt. Zadanie nr 7 - Stojaki, potykacze na plakaty Pozycja nr 1 - Wewnętrzne stojaki na plakaty - 15 szt. Pozycja nr 2 - Metalowa kieszeń na ulotki 3 x A4 do stojaka - 5 szt. Pozycja nr 3 - Potykacze zewnętrzne - stojaki podłogowe - 10 szt. Zadanie nr 8 - Akcesoria artystyczne Pozycja nr 1 - Wycinarka do passe - partout - 1 szt. Zadanie nr 9 - Uchwyty/stojaki do odbiorników TV Pozycja nr 1 - Uchwyt do odbiornika TV 26 - 50 cali - 4 szt. Pozycja nr 2 - Stojak do odbiornika TV - 2 szt. Pozycja nr 3 - Wieszak ścienny do telewizora LCD 40 cali - 1 szt. Zadanie nr 10 - Sprzęt mechanizacji prac biurowych Pozycja nr 1 - Laminator - 1 szt. Pozycja nr 2 - Termobindownica do oprawy termicznej - 1 szt. Pozycja nr 3 - Laminator - 2 szt. Pozycja nr 4 - Gilotyna - 2 szt. Zadanie nr 11 - Sprzęt audio -wideo Pozycja nr 1 - Zestaw do odbioru telewizji naziemnej cyfrowej - 7 szt. Pozycja nr 2 - Odtwarzacz DVD - 2 szt. Pozycja nr 3 - Słuchawki nauszne - 2 szt. Pozycja nr 4 - Antena zewnętrzna - 5 szt. Pozycja nr 5 - Ekran projekcyjny 203 x 114 - 1 szt. Zadanie nr 12 - Zestawy wież audio Pozycja nr 1 - Wieża Hi - Fi 100W, Audio hirest Wi - Fi - 5 szt. Pozycja nr 2 - Wieża CD - 2 szt. Pozycja nr 3 - Wieża z bluetooth - 15 szt. Zadanie nr 13 - Ładowarki akumulatorów Pozycja nr 1 - Ładowarka LCD Ultra Fast changer lub równorzędna- 5 szt. Pozycja nr 2 - Zestaw ładowarka akumulatorów Ni - MH + 4 akumulatory R6 1900 mAh lub równorzędna - 2 szt. Zadanie nr 14 - Statywy do aparatów/kamer Pozycja nr 1 - Monopod MVM - 500A lub równorzędny - 1 szt. Pozycja nr 2 - Statyw fotograficzny z głowicą kulową 172 cm - 2 szt. Zadanie nr 15 - Sprzęt estradowy Pozycja nr 1 - Mikser estradowy - 1 szt. Pozycja nr 2 - DiBox Radial lub równorzędny - 5 szt. Pozycja nr 3 - Statyw kolumnowy Box - 4 lub równorzędny - 2 szt. Pozycja nr 4 - Przewody XLR - XLR 10 m - 5 szt. Pozycja nr 5 - Kabel mikrofonowy XLR - Jack 10 m - 10 szt. Pozycja nr 6 - Mikrofon nagłowny Shure SLX-2 lub równorzędny - 7 szt. Pozycja nr 7 - Osłona - parawan na scenę - 2 szt. Pozycja nr 8 - Sumator antenowy do mikrofonów bezprzewodowych - 1 szt. Pozycja nr 9 - Antena pasywna UHF - 2 szt. Pozycja nr 10 - Kompresor dynamiki - 1 szt. Pozycja nr 11 - Łącznik z zatrzaskiem NEUTRIX NL4MMX lub równorzędnym - 10 szt. Pozycja nr 12 - Głośniki Electro Voice lub równorzędne - 2 szt. Zadanie nr 16 - Oświetlenie estradowe Pozycja nr 1 - Statyw oświetleniowy z rampą - 2 szt. Pozycja nr 2 - Statyw podłogowy do oświetlenia - 4 szt. Pozycja nr 3 - Rampa oświetleniowa na 5 reflektorów - 2 szt. Pozycja nr 4 - Rampa oświetleniowa na 5 reflektorów - 2 szt. Pozycja nr 5 - Podpora pod głowicę - 6 szt. Pozycja nr 6 - Statyw do oświetlenia z windą - 2 szt. Pozycja nr 7 - Reflektor sceniczny LED PAR 64 lub równorzędny - 4 szt. Pozycja nr 8 - Reflektor sceniczny LED PAR 56 UV lub równorzędny - 2 szt. Pozycja nr 9 - Reflektor sceniczny LED PAR 64 lub równorzędny - 4 szt. Pozycja nr 10 - Zestaw rampa oświetleniowa 6 m ze statywami - 1 szt. Zadanie nr 17 - Instrumenty muzyczne Pozycja nr 1 - Gitara elektroakustyczna Yamaha FX 370 lub równorzędna - 1 szt. Pozycja nr 2 - Akordeon - 1 szt. Pozycja nr 3 - Futerał do akordeonu - 1 szt. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38651000-3


Dodatkowe kody CPV: 42994230-1, 32324600-6, 30100000-0, 22462000-6, 30193500-3, 32342300-5, 18931100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Urządzenia poligraficzne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22693.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RISET Jarosław Szablowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Maszewska 28
Kod pocztowy: 01-925
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23739.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23739.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23739.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32669.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29c
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47416.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47416.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47416.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - Odbiorniki TV

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - Radioodbiorniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8030.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29c
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11033.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11033.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11126.58
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 - Namioty promocyjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, ponieważ na ww. zadanie cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości: 5 200,00 zł. brutto, natomiast Wykonawca firma PHPU ZUBER Andrzej Zuber zaoferowała cenę w wysokości 9 840,00 zł. brutto. Firma PHPU ZUBER Andrzej Zuber była jedynym Wykonawcą, która złożyła ofertę na ww. zadanie nr 5.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6 - Wyposażenie stanowisk promocyjnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7 - Stojaki, potykacze na plakaty

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie nr 8 - Akcesoria artystyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie nr 9 - Uchwyty/stojaki do odbiorników TV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1784.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29c
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3567.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3567.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3567.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zadanie nr 10 - Sprzęt mechanizacji prac biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5584.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29c
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6642.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6642.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6943.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Zadanie nr 11 - Sprzęt audio -wideo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3350.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29c
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3350.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3350.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3350.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Zadanie nr 12 - Zestawy wież audio

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19350.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29c
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26667.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Zadanie nr 13 - Ładowarki akumulatorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 604.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29c
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1230.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1230.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1230.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Zadanie nr 14 - Statywy do aparatów/kamer

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1280.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29c
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1722.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1722.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1722.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Zadanie nr 15 - Sprzęt estradowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21795.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29c
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29864.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29864.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29864.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Zadanie nr 16 - Oświetlenie estradowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10767.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29c
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17712.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17712.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17712.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.