eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówRemonty nawierzchni bitumicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-13

Ogłoszenie nr 500032098-N-2018 z dnia 13-02-2018 r.

Gmina Sulechów: Remonty nawierzchni bitumicznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504631-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail bz@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty nawierzchni bitumicznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Sulechów, w tym: a) remonty cząstkowe nawierzchni z cięciem piłą, b) remonty cząstkowe nawierzchni bez cięcia piłą, c) remonty cząstkowe nawierzchni masą "na zimno", d) remonty cząstkowe przy użyciu recyklera, e) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową grysowo-żwirową, f) frezowanie nawierzchni bitumicznej, g) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna), gru-bość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa, h) likwidacja spękań i rakowin emulsją asfaltową i grysami, i) zalewanie szczelin masą zalewową. Przy obliczaniu ceny jednostkowej remontów opisanych w ppkt a), b), c) oraz d) należy przyjąć średnią grubości ubytku w jezdni 4 cm. Miejsce wykonania usługi każdorazowo wskaże Zama-wiający. 2. Podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie. Faktyczna ilość remontów do wyko-nania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i oferowanej ceny jednostkowej netto z oferty Wykonawcy. W przypadku faktycznego wykonania mniejszej ilości prac niż okre-ślone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu otrzyma-nia niższego wynagrodzenia. 3. Wszystkie roboty muszą być wykonane z materiałów własnych Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonaw-cy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 5. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 4 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zama-wiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 4 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opi-sanych w ppkt 4 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 4 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - Wykonawca może przewidzieć realiza-cję zadania przy pomocy równoważnych materiałów o nie gorszych parametrach. 9. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50800000-3


Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185758.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUD-DRÓG Przedsiębiorstwo Drogowe Kwapiszewski Ryszard
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna 9
Kod pocztowy: 67-120
Miejscowość: Kożuchów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228140.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228140.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228140.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.