To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-21
Ogłoszenie nr 500031753-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzanowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), dla osi priorytetowej V, działanie 5.1., poddziałanie 5.1.2.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530267-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 363083826,
ul. Zawadzkiego
5,
47-470
Krzanowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4147401, e-mail
pwik@krzanowice.pl, faks
32 4147401.
Adres strony internetowej (url): www.pwik.krzanowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzanowice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PWiK.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzanowice w obrębie ulic: Młyńskiej, Kolejowej, Sikorskiego, Ogrodowej, Opawskiej, Rynku, Zawadzkiego, Winnej, 15-go Grudnia, Tylnej, Polnej, Kwitka, Granicznej, Akacjowej, Krótkiej i Boruckiej, zgodnie z zakresem i zestawieniem długości kanałów do wykonania, które stanowią załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. W ramach realizacji zadania przewiduje się wykonanie: a) kolektorów grawitacyjnych o średnicy DN160 i DN200 o łącznej długości 4.653,60 mb.; b) kolektorów tłocznych o średnicy DN90 i DN110 o łącznej długości 492,29 mb.; c) tłoczni ścieków (4 szt.). d) przykanalików o średnicy DN160 o łącznej długości 1.490,20 mb. zakończonych systemową studzienką kanalizacyjną 425, w ilości 176 szt. wraz z robotami przygotowawczymi,towarzyszącymi, tymczasowymi i odtworzeniowymi, które zostały szczegółowo określone w projektach budowlano-wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: 1.Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.Przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumentację pomocniczą w celu oszacowania zaoferowanej ceny. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. 2. Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 3. Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ, składającej się z: - Pozwolenia na budowę nr 12/B-B/16 z dnia 07.03.2016 r. wydane przez Wojewodę Śląskiego, wraz z projektem budowlanym, obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej nr 917; - Pozwolenia na budowę nr 60/08 z dnia 17.04.2008 r. wydane przez Wojewodę Śląskiego, wraz z projektem budowlanym, obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej nr 917; - Pozwolenia na budowę nr 12/08B z dnia 21.04.2008 r. wydane przez Starostę Raciborskiego, wraz z projektem budowlanym, obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Krzanowice z wyłączeniem zakresu w pasie drogi wojewódzkiej nr 917, wraz z tłocznią P07; - Pozwolenia na budowę nr 13.2.2016 z dnia 06.06.2016 r. wydane przez Starostę Raciborskiego, wraz z projektem budowlanym, obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzanowice w obrębie dróg gminnych: ul. Sikorskiego, Kolejowa i Akacjowa wraz z tłocznią P01 i P02; - Pozwolenia na budowę nr 6.2.2016 z dnia 16.03.2016 r. wydane przez Starostę Raciborskiego, wraz z projektem budowlanym, obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzanowice w obrębie dróg gminnych: ul. Sikorskiego, Ogrodowa wraz z tłocznią PO5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1. Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych - zorganizowanie placu budowy, zapewnienie dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich. 2. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej i opisowej przed wejściem z robotami w teren działek stron trzecich oraz po zakończeniu tych prac. 3. Wykonanie projektu/ów czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii w tym zakresie, oraz uzyskanie jego/ich zatwierdzenia przez organ właściwy dla danej kategorii drogi. 4. Wprowadzenie i utrzymywanie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu. 5. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, w szczególności w zakresie wytyczenia geodezyjnego przebiegu sieci kanalizacyjnej, oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesieniem wybudowanej sieci wraz z infrastrukturą towarzyszącą (tłocznie, przyłącza) do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Raciborzu. 6. Opracowanie dokumentacji powykonawczej, zawierającej w szczególności: - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą; - dokumentację w przeprowadzonego monitoringu sieci grawitacyjnej (z zapisem na płytę CD-R). Monitorowanie należy wykonywać tylko i wyłącznie w czasie obecności przedstawiciela przyszłego użytkownika lub Zamawiającego, - protokoły pomiarów elektrycznych i branżowych, - protokoły z badań zagęszczenia gruntu, - komplet instrukcji użytkowania obiektów, urządzeń, - komplet kart gwarancyjnych zamontowanych (zabudowanych) urządzeń, - komplet atestów, aprobat i dopuszczeni dla zastosowanych materiałów, - komplet dokumentacji techniczno ruchowej dla zastosowanych urządzeń, - komplet schematów powykonawczych instalacji nisko i wysokoprądowej w wersji papierowej (5 egz.) i elektronicznej (3 egz), - profesjonalne oprogramowanie narzędziowe dotyczące sterowania oraz wizualizacji, wraz z licencją na jego użytkowanie przez okres co najmniej 24 miesięcy licząc od dnia zakończenia inwestycji. Wymagania dotyczące robót: 1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż, zgodnie z poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego na budowie (inspektora nadzoru). 2.Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. 3. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1570 z późn.zm.). Wytyczne dotyczące zagospodarowania odpadów: 1. Powstałe w wyniku prac odpady budowlane winny zostać zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) 2. Na terenie Gminy Krzanowice nie istnieje składowisko odpadów komunalnych, należy zatem uwzględnić konieczność wywozu odpadów do stosownej instalacji zlokalizowanej poza terenem Gminy Krzanowice. Rozwiązania równoważne. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarze znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem producenta. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów niż określone w dokumentacji projektowej o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji projektowej jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia,że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć wypełniony załącznik nr 7 wraz z załączeniem odpowiednich dokumentów, opisujących parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wykaz czynności, niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) wykonywanie sposobem mechanicznym i ręcznym robót rozbiórkowych i robót ziemnych, wraz z robotami towarzyszącymi, 2) wykonywanie sposobem mechanicznym i ręcznym robót związanych z układaniem i montażem kanałów, wraz z robotami towarzyszącymi, 3) wykonywanie sposobem mechanicznym i ręcznym robót związanych z montażem tłoczni, wraz z robotami towarzyszącymi, 4) wykonywanie sposobem mechanicznym i ręcznym wszelkich robót odtworzeniowych, wraz z robotami towarzyszącymi. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 45232423-3, 45100000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5527259.08
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe "BORBUD" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5569599.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10.91 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KRZANOWICE
więcej: przetargi KRZANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1885T na odcinku Bałków - Dzierzgów długości 400 mb
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
- "Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 363 w Rożnicy i dz. 528, 529, 558, 510 i 502 w Nowym Węgrzynowie"
- "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
- ROZBUDOWA ULICY MILENIJNEJ W JABŁONNIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





