eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno"Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1 lutego 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku w oparciu o bilety miesięczne"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-12

Ogłoszenie nr 500031453-N-2018 z dnia 12-02-2018 r.

Centrum Usług Wspólnych: "Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1 lutego 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku w oparciu o bilety miesięczne"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633972-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Krótka 7, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672617687, e-mail d.weistock@cuw.rogozno.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.rogozno.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.rogozno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1 lutego 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku w oparciu o bilety miesięczne"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW-ZP.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Określenie przedmiotu zamówienia i trybu udzielenia zamówienia. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest "Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1 lutego 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku w oparciu o bilety miesięczne" Dzieci dowożone będą z terenu Gminy Rogoźno do następujących placówek oświatowych: Przedszkole im. Słonecznych Skrzatów w Parkowie, Przedszkole nr 1 im. Kubusia Puchatka w Rogoźnie, Przedszkole nr 2 w Rogoźnie, Szkoła Podstawowa nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Rogoźnie, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Rogoźnie (budynek ul. Seminarialna 16 i ul. Kościuszki 28), Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Budziszewku, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pruścach, Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Gościejewie (budynek Gościejewo 14 i Tarnowo 21), Szkoła Podstawowa im. Józefa Wybickiego w Parkowie, Zespół Szkół im. Hipolita Cegielskiego w Rogoźnie (oddziały gimnazjalne), Szkoła Podstawowa im. Przemysła II w Rogoźnie. Dodatkowo uczniowie klas III Szkoły Podstawowej nr 3 w Rogoźnie ze Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Seminarialna 16 w Rogoźnie do budynku przy ulicy Kościuszki 28 w Rogoźnie. Szacunkowa ilość kilometrów dziennych tras około 750 km. Wykaz ilości uczniów, kierunków dojazdów oraz godzin dowozu zostaną szczegółowo określone w załączniku do SIWZ. 2) Szczegółowa imienna lista uczniów zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez Dyrektorów placówek oświatowych przed rozpoczęciem każdego semestru. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla dzieci uprawnionych do przejazdu wg informacji otrzymanych od Zamawiającego. Ceny biletów winny uwzględnić uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów. Zamawiający przekaże Wykonawcy zmiany w zapotrzebowaniu na zakup biletów niezwłocznie po otrzymaniu takich informacji od zainteresowanego. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczniów, kierunków dojazdów. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 5) Zamawiający wymaga, aby siedzenia we wszystkich pojazdach były wyposażone w pasy bezpieczeństwa. 6) Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych itd. 7) Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 5 minut (max. 30 min) przed ich rozpoczęciem. 8) Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1 godziny w każdą stronę. Uczeń nie może oczekiwać dłużej niż 1 godzinę na odjazd autobusu po zakończonych zajęciach. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w każdym pojeździe opiekuna pomagającego w bezpiecznym wejściu oraz wyjściu dzieci z autobusu. Zatrzymanie autobusu w wyjątkowych sytuacjach (np. choroba dziecka, itp.) powinno nastąpić również w miejscu wskazanym przez opiekunkę o ile nie zabraniają tego przepisy ruchu drogowego, w celu zabrania lub wysadzenia dziecka. 10) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca do realizacji Umowy na "dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1 lutego 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku w oparciu o bilety miesięczne" zatrudnił kierowców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.), zgodnie z oświadczeniem zawartym w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 534037.50
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Poznański Bus Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Władysława Łokietka 7/2
Kod pocztowy: 61-616
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 534037.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 534037.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 636403.50
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.