To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-20
Ogłoszenie nr 500031312-N-2017 z dnia 20-09-2017 r.
Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika: Sprzedaż i dostarczenie materiałów elektrycznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561685-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, Krajowy numer identyfikacyjny 63694000000,
ul. ul. Rakowska
15,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 480 300, e-mail
sekretariat@szpital-piotrkow.pl, faks
446 480 321.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-piotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostarczenie materiałów elektrycznych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):34/ZPN/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprzedaż i dostarczenie materiałów elektrycznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku Nr 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33739.84
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HEMPIS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36 733,52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zakup i dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego 50 kVa z przyczepką w ramach zadania pn. "Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Piotrkowskiego w zakresie zadań własnych"
- Sprzedaż i dostarczenie leków programowych.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH, EWENTUALNYCH ZWROTÓW ORAZ ODBIORU PRZESYŁEK POCZTOWYCH Z SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO DLA URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD 1.01.2026 R. DO 31.12.2028 R.:
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup sprzętu i wyposażenie w celu uzupełnienie magazynów przeciwpowodziowych oraz ochrony ludności w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności w Jaworznie" - w podziale na 4 części.
- Dostawa namiotów pneumatycznych, pompek elektrycznych, nagrzewnic wraz z osprzętem oraz masek przeciwgazowych wraz z filtrami w ramach realizacji Programu OL i OC na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - etap I
- Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 z podziałem na 5 części (etap drugi).
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





