Ogłoszenie z dnia 2018-02-12
Ogłoszenie nr 500031067-N-2018 z dnia 12-02-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi: Dostawa mebli, wózków, wyrobów za stali nierdzewnej i pozostałego wyposażenia dla potrzeb Bloku Operacyjnego i Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu SPZOZ w Nowym Tomyślu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
WRPO na lata 2014-2020 w ramach Działania 9.1 "Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną", Poddziałania 9.1.1 "Infrastruktura ochrony zdrowia"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628933-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500075019-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi, Krajowy numer identyfikacyjny 63982000400000,
ul. ul. Poznańska
30,
64300
Nowy Tomyśl, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 4427314, 4427311, e-mail
spzoz18@post.pl, faks
614 422 152.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-nowytomyśl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli, wózków, wyrobów za stali nierdzewnej i pozostałego wyposażenia dla potrzeb Bloku Operacyjnego i Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu SPZOZ w Nowym Tomyślu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZ_NT/DZP/PN/ 10 /17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia z podziałem na 6 części (Pakiety): mebli, wózków do transportowania pacjentów i inwalidzkich, wózków do transportu materiałów sterylnych, regałów i wyrobów za stali nierdzewnej i pozostałego wyposażenia dla potrzeb rozbudowanego Bloku Operacyjnego oraz Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków WRPO na lata 2014-2020 na niniejsze zadania w ramach Działania 9.1 "Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną", Poddziałania 9.1.1 "Infrastruktura ochrony zdrowia". Szczegółowy opis poszczególnych części (Pakietów) zawarty jest w Załącznikach 2A- do 2F do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, w którym podano ilości oraz parametry techniczno-funkcjonalne przedmiotu zamówienia oraz w załączniku 1A - Formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowy. Pakiet nr 1 - obejmuje dostawę mebli (na Blok operacyjny i Oddz. Ortopedii i traumatologii Narządu Ruchu) Pakiet nr 2 - obejmuje dostawę Zestawu do transportu i przechowywania kontenerów sterylizacyjnych oraz wózka i pojemnika na Blok operacyjny Pakiet nr 3 - obejmuje dostawę regałów i stołów ze zlewem wykonanych ze stali nierdzewnej. Pakiet nr 4 - obejmuje dostawę wyposażenia Bloku operacyjnego ze stali nierdzewnej (m.in. podestów, taboretów, stolików operacyjnych, wózków medycznych, regałów, stojaków) Pakiet nr 5 - obejmuje dostawę wózków do transportu chorych w pozycji leżącej Pakiet nr 6 - obejmuje dostawę wózków inwalidzkich, stojaków, taboretów szpitalnych 2. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a) Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie narzucone obowiązującymi przepisami prawa wymaganiami dotyczącymi dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty. b) Zamawiający wymaga, aby sprzęt, który jest zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) c) W dostawie może występować wyłącznie sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny i po zamontowaniu/zainstalowaniu gotowy do pracy i użytkowania, bez dodatkowych kosztów, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2017. d) Sprzęt będący przedmiotem zamówienia będzie dostarczony do Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu na koszt Wykonawcy w terminie max. do 6 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy, po wcześniejszym (min. 2 dni robocze przed planowaną dostawą tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy) ustaleniu telefonicznym konkretnego dnia dostawy. e) W zakresie realizacji dostawy Wykonawca winien zapewnić montaż (instalację) oraz pozostawić miejsca dostawy w stanie uporządkowanym, w tym usunąć i zutylizować powstałe odpady. f) Wszelkie szkody i koszty spowodowane niewłaściwym opakowaniem i formą transportu obciążają Wykonawcę. g) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na sprzęt (wyroby) będący przedmiotem umowy, na okres zaoferowany przez Wykonawcę jednak nie krótszy niż 24 m-ce licząc od daty podpisania protokołu odbioru. h) Wykonawca będzie dokonywał naprawy gwarancyjnej w miejscu użytkowania sprzętu(wyrobów), chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. i) Wykonawca po zrealizowanej dostawie potwierdzonej protokołem odbioru wystawi fakturę zawierającą nazwę, ilość, cenę jednostkową, cenę łączną oraz termin płatności zgodne z podanymi w "Formularzu ofertowym" Wykonawcy oraz wymogami SIWZ. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ w Nowym Tomyślu 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej a) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów oraz w zakresie wskazanym w art. 30 ust. 4 PZP. b) W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ. c) Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz rozwiązań równoważnych, pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy oraz szczegółowy opis rozwiązania równoważnego. Celem Zamawiającego jest jedynie pozyskanie w jak najniższych kosztach łącznych przedmiotu zamówienia najwyższej jakości i funkcjonalności. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Zamówienie zostało podzielone na pakiety od nr 1. do nr 6. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź ofertę częściową na jeden bądź kilka pakietów. Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej uwzględniającej jedynie część asortymentu lub zadań z danego pakietu. Opis poszczególnych części zamówienia (pakietów) został zamieszczony w Załącznikach 2A, 2B, 2C, 2D, 2E oraz 2F do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (stanowiących integralną część Oferty).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33192000-2
Dodatkowe kody CPV: 33192300-5, 39131000-9, 33192340-7, 33193120-6, 33192120-9, 39113700-4, 39113200-9, 33191100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Meble wraz z wyposażeniem |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61337.65
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wolfmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62373.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Zestaw do transportu i przechowywania kontenerów sterylizacyjnych oraz wózki i pojemniki na Blok operacyjny |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50647.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANPEXIM Tomasz Stępniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50315.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Regały i zlewy ze stali nierdzewnej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72876.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BENER Michał Benka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65190.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4. Wyposażenie Bloku operacyjnego ze stali nierdzewnej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38463.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30035.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Wózek do transportu chorych w pozycji leżącej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41364.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FORMED Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30021.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6. Wózki inwalidzkie, stojaki, taborety szpitalne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) oraz art. 93 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579, z późn. zm.,), Zamawiający unieważnia postępowanie w części dotyczącej Pakietu nr 6, ponieważ nie złożono żadnej oferty, która swym zakresem obejmowałaby Pakiet nr 6. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Zakup ambulansu na potrzeby SPZOZ w Nowym Tomyślu
- Dostawa jednego pojazdu typu UTV z agregatem gaśniczym oraz z przyczepą załadunkową i transportową
- "Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Wytomyślu"
- "Budowa boisk wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Tomyślu"
- Dostawa energii elektrycznej dla SPZOZ w Nowym Tomyślu na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Zagospodarowanie terenu zielonego przy Nowotomyskim Ośrodku Kultury"
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w Mieście Mława
- Zakup kluczowego sprzętu medycznego i kompletów łóżek szpitalnych dla SP ZZOZ w Kozienicach, celem zapewnienia ciągłości świadczeń w sytuacjach kryzysowych (II)
- 29/2025 "Zakup i dostawa łóżek szpitalnych"
- Dostawa medycznych lamp oświetleniowych do Centrum Medycyny doświadczalnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Katowicach
- Dostawa pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn. "Przeniesienie aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczenia, rozbudową gabinetu zabiegowego i gabinetów lekarskich Szpitala w Konstancinie-Jeziornie"
- Dostawa strategicznego wyposażenia oddziału SOR dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o. ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: Urządzenia sterylizujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





