To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-19
Ogłoszenie nr 500030752-N-2017 z dnia 19-09-2017 r.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska: Zakup i dostawa odczynników chemicznych, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów filtracyjnych dla laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551654-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, Krajowy numer identyfikacyjny 16231700000,
ul. ul. Trakt św. Wojciecha
293,
80001
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 3094911 do 13, e-mail
dat@gdansk.wios.gov.pl, faks
583 094 634.
Adres strony internetowej (url): http://wios-gdansk.bip.gov.pl/; http://wios-gdansk.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://wios-gdansk.bip.gov.pl/; http://wios-gdansk.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa odczynników chemicznych, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów filtracyjnych dla laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WA.272.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: odczynników chemicznych, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas, drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów filtracyjnych, określonych w 5-ciu częściach dla Laboratorium: WIOŚ w Gdańsku z siedzibą przy Trak Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, Delegatury WIOŚ w Słupsku z siedzibą przy ul. Kniaziewicza 30, 76-200 Słupsk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część I - odczynniki chemiczne, Część II - wzorce/materiały odniesienia, Część III - materiały eksploatacyjne do chromatografii i spektrometrii mas, Część IV - drobny sprzęt laboratoryjny, Część V - materiały filtracyjne. 3. Niedopuszczalne jest łączenie produktów z poszczególnych części w nowe części. Podział zamówienia na części, wraz ze szczegółowym wykazem produktów przynależnych do poszczególnych części, zawiera załącznik nr 2 do SIWZ pt. "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia". Wykonawcy mogą składać ofertę na dowolną ilość części zamówienia określonych w SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport do zamawiającego, rozładunek przedmiotu zamówienia, pokrycie kosztów dostawy do siedziby WIOŚ oraz pokrycie kosztów usługi kurierskiej związanej ze zwrotem opakowań w przypadku odczynników chemicznych (kaucjonowanych i niekaucjonowanych). 5. W przypadku produktów, stanowiących przedmiot zamówienia, dostarczanych w opakowaniach kaucjonowanych, cena za dostawę tych produktów powinna zawierać kaucję za opakowanie. W cenie powinny być również uwzględnione wszelkie opłaty celne, podatki poza podatkiem VAT itp. 6. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dla poszczególnych części zamówienia, są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie. Zamawiającemu przysługuje prawo do niewykorzystania całkowitego asortymentu określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, zarówno co do ilości, rodzaju jak i co do całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ofercie Wykonawcy. 7. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Wskazane przez zamawiającego nazwy własne producentów, numery katalogowe zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia w odpowiednich częściach zamówienia w kolumnie VII i VIII załącznika nr 2 do SIWZ, zostały podane wyłącznie w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych, jakimi co najmniej winny odpowiadać zamawiane produkty. Żądane parametry gwarantowane przez określonych producentów pozwolą zamawiającemu na utrzymanie w laboratoriach standardów koniecznych dla zapewnienia wymaganej jakości wykonywanych badań. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie producentów czy nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze, niż wskazane w SIWZ. Wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych w stosunku do produktów wskazanych w kolumnie VII I VIII w zał. 2 do SIWZ dla każdej części przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "równoważne", rozumie się dostawę przedmiotu zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i parametrach jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, żeby produkt równoważny posiadał istotne dla zamawiającego cechy zbliżone do produktu referencyjnego i parametry nie gorsze niż produkt wskazany przez zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ dla każdej części przedmiotu zamówienia. 10. Zastosowanie produktów równoważnych np. w przypadku odczynników chemicznych (ich jakość, czystość, skład chemiczny) nie mogą pogorszyć osiągniętych wyników (czułości, selektywności itp.). W przypadku zaproponowania przez wykonawcę w ofercie produktów równoważnych pod względem jakościowym, fizykochemicznym, eksploatacyjnym i technicznym do produktów wskazanych przez zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt równoważny spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w eksploatowanej przez zamawiającego aparaturze, sprzęcie i urządzeniach, będące wynikiem dostarczonych przez wykonawcę produktów równoważnych w szczególności za uszkodzenie sprzętu, na których wykonywane są analizy laboratoryjne. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość aby asortyment wymieniony w zał. 2 do SIWZ dla każdej części, dostarczany był w opakowaniach o innej pojemności, masie lub ilości niż ten wskazany w w/w tabelach, jednakże łączna pojemność, masa i ilość (liczba), ma być zgodna, z całkowitą pojemnością, masą i ilością (liczbą), określoną przez zamawiającego. 12. Przedmiot zamówienia - asortyment wymieniony w zał. nr 2 do SIWZ dla części I i II, winien mieć w dniu dostawy, nie mniejszy niż 50% okresu przydatności określony przez producenta. 13. Wskazane jest aby przy asortymencie wymienionym w zał. nr 2 do SIWZ dla odczynników chemicznych, przy których jest adnotacja zamawiającego o dostarczeniu całej partii o takiej samej serii - były dostarczone z tej samej serii. 14. Wyroby stanowiące przedmiot zamówienia wymienione w zał. nr 2 do SIWZ dla każdej części przedmiotu zamówienia, muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. W szczególności muszą posiadać udokumentowaną np. certyfikatem jakości - zawartość składników i zanieczyszczeń np. w przypadku odczynników chemicznych czy wzorców. Certyfikat winien być przedłożony w języku polskim lub tłumaczony na język polski i określać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, skład, okres trwałości, datę produkcji, czystość, bezpieczne opakowanie, kartę charakterystyki dla substancji niebezpiecznych. Dokumenty zawierający powyższe informacje, dołączyć należy do produktów wraz z dostawą
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33696300-8
Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 38437000-7, 15994200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup odczynników chemicznych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w części XIV SIWZ pt. "Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert" określił "okres przydatności" jako drugie, oprócz "ceny", kryterium oceny ofert składanych na część I postępowania. Obliczenie punktacji w kryterium "okres przydatności" wg formuły podanej w części XIV SIWZ prowadzi do sytuacji powodującej, że oferta z dłuższym tj. korzystniejszym dla Zamawiającego okresem przydatności przedmiotu zamówienia (odczynników chemicznych) otrzymuje mniejszą liczbę punktów niż oferta z krótszym "okresem przydatności" do użycia. Uniemożliwia to właściwe porównanie ofert w tym kryterium i prowadzi do błędnego wyniku sumowania punktów otrzymanych przez ofertę najkorzystniejszą za oba kryteria, która to suma przekracza wartość 100 pkt. UZASADNIENIE PRAWNE Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 7 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa wzorców/materiałów |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w rozdziale III SIWZ pt. "Opis przedmiotu zamówienia" w pkt. 13 określił, że przedmiot zamówienia - asortyment wymieniony w zał. nr 2 do SIWZ dla części I i II, winien mieć w dniu dostawy, nie mniejszy niż 50% okresu przydatności określony przez producenta. Równocześnie dla części z elementów przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanych w cz. II zał. nr 2 do SIWZ pt. "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" określił datę ważności/przydatności konkretną liczbą miesięcy. W odpowiedzi złożone zapytanie Wykonawcy dotyczące, który z zapisów SIWZ jest dla Wykonawcy wiążący - czy ten, że wymieniony asortyment winien mieć w dniu dostawy, nie mniejszy niż 50% okresu przydatności określony przez producenta, czy ten wskazany konkretną liczbą miesięcy w kolumnie VII zał. nr 2 "Cechy, dane techniczne, charakterystyka", Zamawiający wyjaśnił, że dla Zamawiającego wiążący jest zapis zawarty w pkt. 13 cz. III SIWZ określający, że przedmiot zamówienia - asortyment wymieniony w zał. nr 2 do, SIWZ dla części I i II, winien mieć w dniu dostawy, nie mniejszy niż 50% okres przydatności określony przez producenta. Terminy okresu przydatności wymienione w niektórych pozycjach zał. nr 2 do SIWZ, w części II "Wzorce/materiały odniesienia" w kolumnie VII (Cechy, dane techniczne, charakterystyka), które określone zostały tam przez Zamawiającego konkretną liczbą miesięcy, należy traktować jako ten wskazany w pkt. 13 cz. III SIWZ - 50% minimalny termin przydatności określony dla danego produktu przez producenta. Wykonawca złożył ofertę na cz. II postępowania pt. "Wzorce materiały odniesienia". W załączniku nr 3 do SIWZ pt. "Tabela zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego", który stanowił treść oferty a Wykonawca zobowiązany był wypełnić go i złożyć z ofertą, w kolumnie XIII tego załącznika "Charakterystyka produktu" dla pozycji nr od 4 do 10 oraz nr 23, 42 i 62, w których Zamawiający określił okres ważności/przydatności konkretną liczbą miesięcy, Wykonawca zawarł następujący zapis - "Nr katalogowy i charakterystyka materiału zgodna z wymaganiami Zamawiającego poza terminem przydatności. Data ważności 12 m-cy lub 24 m-ce jest maksymalną datą ważności gwarantowaną przez producenta. Materiał zostanie dostarczony z terminem ważności nie mniejszym niż 50% okresu przydatności określonego przez producenta". W świetle wyjaśnień Zamawiającego podane, w kolumnie VII zał. nr 2 pt. "Cechy, dane techniczne, charakterystyka", okresy gwarancji (12 lub 24 mies.) traktować należy jako 50% okres przydatności, co powoduje, że faktyczny okres gwarancji/przydatności winien wynosić dla tych elementów przedmiotu zamówienia 24 lub 48 miesięcy. Zapis Wykonawcy w kolumnie XIII zał. nr 2 do SIWZ dla cz. II potwierdza, że Wykonawca nie jest w stanie spełnić wymaganego terminu przydatności określonego w SIWZ dla pozycji nr od 4 do 10 oraz nr 23, 42 i 62, zatem treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UZASADNIENIE PRAWNE Zgodnie z treścią art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponieważ jest to jedyna oferta złożona na II część przedmiotu zamówienia i została ona odrzucona, Zamawiający uznaje, że w postępowaniu na część II przedmiotu zamówienia pt. "Wzorce, materiały odniesienia" nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie na część II przedmiotu zamówienia pt. "Wzorce, materiały odniesienia". |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53542.96
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Labstore Polska Sp.zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56143.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72390.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Witko Sp.zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64538.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów filtracyjnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87789.74
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alfachem Sp. zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80074,56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa chromatografu cieczowego HPLC
- Modernizacja/dostawa wyposażenia AV
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb znajdujących się na obszarze administrowanym przez Zamawiającego.
- Dostawa samochodu dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 25/2025 ,,Dostawa odczynników do laboratorium mikrobiologicznego dla Szpitala Rejonowego im. dr J. Rostka w Raciborzu''
- Kompleksowe zaopatrzenie laboratorium PSSE w Zielonej Górze
- Dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawa analizatorów dla NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Kompleksowe zaopatrzenie laboratorium PSSE w Zielonej Górze
- Dostawa odczynników z podziałem na 7 części na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Biologii Astrocytów
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





