To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-09
Ogłoszenie nr 500030370-N-2018 z dnia 09-02-2018 r.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej: Dostawa artykułów do dezynfekcji dla Szpitala Nowowiejskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631539-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500076780-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 29807000000,
ul. ul. Nowowiejska
27,
00665
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 8252031 w. 355, 356, e-mail
zamowienia-publiczne@wp.pl, faks
022 8252031 w. 355.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnowowiejski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów do dezynfekcji dla Szpitala Nowowiejskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):27/DZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do dezynfekcji dla Szpitala Nowowiejskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27, 00-665 Warszawa. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów (części): Pakiet 1: Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, Pakiet 2: Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, Pakiet 3: Dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia, Pakiet 4: Dostawa preparatów do dezynfekcji narzędzi i sprzętu, Pakiet 5: Dostawa preparatów do dekontaminacji skóry, Pakiet 6: Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrany pakiet lub pakiety, przy czym oferta musi dotyczyć wszystkich pozycji wyszczególnionych w wybranym pakiecie. 4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A - 2F do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Oferowane i dostarczone artykuły do dezynfekcji muszą spełniać minimalne wymagania nie gorsze niż określone w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A - 2F do SIWZ. 6. Na artykuły będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości. 7. Dostawy artykułów do dezynfekcji będą odbywały się sukcesywnie w godz. 9:00 - 14:00, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego złożonym za pośrednictwem faksu lub e-mailem. 8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiany asortyment do miejsca realizacji dostawy, w terminie zgodnym ze zobowiązaniem Wykonawcy określonym w ofercie, nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 9. Dostawy artykułów do dezynfekcji będą realizowane na własny koszt i ryzyko Wykonawcy (niezależnie od wielkości dostawy). 10. Zamawiający będzie zamawiał artykuły do dezynfekcji zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu wskazanego w ofercie Wykonawcy. 12. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego preparatu. 13. Zamawiający wymaga, aby preparaty do mycia i dezynfekcji rąk pochodziły od jednego producenta - gwarancja pełnej kompatybilności (dotyczy produktów oferowanych w obrębie danego pakietu). 14. Zamawiający wymaga, aby aktywność roztworu roboczego po przygotowaniu wynosiła co najmniej 24 godziny. 15. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę szkoleń w zakresie programu WHO-5 punktów dotyczące higieny rąk w opiece zdrowotnej oraz oplakatowaniu schematami: Procedura higienicznej dezynfekcji rąk zgodnie planszami 5 punktów higieny rąk wg WHO. Szkolenia z zakresu 5 punktów higieny rąk w opiece zdrowotnej muszą być przeprowadzone w oparciu o oryginalne materiały WHO przetłumaczone na język polski- dotyczy Pakietu nr 1 i 6. Szkolenia odbędą się w terminie ustalonym przez Zamawiającego na terenie placówek: Szpital Nowowiejski przy ul. Nowowiejskiej 27, 00-665 Warszawa, Oddziały znajdujące się przy ul. Dolnej 42, oraz w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym Psychiatrycznym w Rasztowie (2 szkolenia dla każdej z w/w placówek 2 razy w ciągu roku). Czas trwania szkolenia około 30 min. 16. Zamawiający wymaga przeprowadzenie przez Wykonawcę 2 szkoleń w ciągu roku w terminie ustalonym przez Zamawiającego, dotyczących stosowania preparatów o których mowa w Pakiecie nr 3 poz. 1 i 2 oraz w Pakiet nr 4 poz. 1 i 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów pomocniczych ( schematy przygotowania roztworów z preparatów dezynfekcyjnych). Czas trwania szkolenia około 30 min. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i zamieszczenia w ofercie formularza cenowego - opisu przedmiotu zamówienia dla wybranego lub wybranych pakietów zgodnych w treści z załącznikiem nr 2A - 2F do SIWZ. W/w formularz będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 18. Artykuły do dezynfekcji muszą: a) być fabrycznie nowe z terminem ważności wyraźnie oznaczonym, nie krótszym niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, b) być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych, c) być przeznaczone do stosowania w obszarze medycznym i posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na rynku polskim na opakowaniu zbiorczym musi znajdować się opis w języku polskim: etykieta i instrukcje używania w języku polskim, d) spełniać warunki wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 2A - 2F do SIWZ, e) oznakowane i posiadać: czytelną datę ważności, numer serii, datę produkcji (na każdym opakowaniu).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk w zakresie pakietu nr 1 dla Szpitala Nowowiejskiego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41720.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medilab Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48273.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni w zakresie pakietu nr 2 dla Szpitala Nowowiejskiego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8952.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Schulke Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9668.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia w zakresie pakietu nr 3 dla Szpitala Nowowiejskiego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuję, iż w związku z pismem Wykonawcy - Bialmed sp. z o.o. z dnia 17.01.2018 r., Zamawiający - Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27,00 - 665 Warszawa postanowił: 1) unieważnić czynność wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie Pakietu 3 (pismo nr Z/DZP/20/2018); 2) działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy dokonać odrzucenia oferty nr 4 złożonej przez Wykonawcę na: Pakiet nr 3: Diabpol Med. Sp. z o.o. ul. Traktorzystów 28D 02-495 Warszawa - gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy. 3)działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 3: - gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie Zamawiający zamierzał przeznaczyć w zakresie Pakietu nr 3 kwotę 105.516,00 zł brutto, a po przeprowadzeniu ponownego badania i oceny ofert, kolejna najwyżej oceniona oferta opiewa na kwotę 109.080,00 zł brutto, tj. wyższa o kwotę 3.564,00 zł brutto, a Zamawiający nie może podwyższyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający obowiązany jest unieważnić postępowanie w Pakiecie nr 3 ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa preparatów do dezynfekcji narzędzi i sprzętu w zakresie pakietu nr 4 dla Szpitala Nowowiejskiego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1950.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Schulke Polska Sp. z o.o. 02-305
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2106.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa preparatów do dekontaminacji skóry w zakresie pakietu nr 5 dla Szpitala Nowowiejskiego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Schulke Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7399.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk w zakresie pakietu nr 6 dla Szpitala Nowowiejskiego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4200.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Schulke Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4536.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- TP-40/25 Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





