To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-09
Ogłoszenie nr 500030063-N-2018 z dnia 09-02-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie: Dostawa leków do SPZOZ w Łukowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629941-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, Krajowy numer identyfikacyjny 30647200000,
ul. ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
3,
21400
Łuków, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
257 989 074, e-mail
zp@spzoz.lukow.pl, faks
257 989 074.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.lukow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków do SPZOZ w Łukowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):31/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Wymogi do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiadać aktualne świadectwa rejestracji, zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., nr 45 poz. 271 z późn. zm.) oraz posiadać aktualny termin przydatności do stosowania, nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. 2) Dostawa do apteki szpitalnej z wniesieniem od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:00 3) Termin dostawy leków, szczepionek, płynów infuzyjnych - 48 godzin oraz możliwość dostaw "cito" w ciągu 12 godzin (zegarowych a nie roboczych). 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać aktualne karty charakterystyk na płytach CD lub meilem z pierwsza dostawą. 5) Zamawiający wymaga aby ceny produktów leczniczych znajdujących się na wykazach refundowanych były obliczane zgodnie z obowiązującą ustawą refundacyjną i aktualizowane automatycznie wraz z ukazaniem się nowych wykazów. 6) Oferowane produkty muszą być zarejestrowane jako produkty lecznicze (leki), jeżeli jest taka możliwość, 7) Zamawiający wymaga dostarczania preparatów termolabilnych profesjonalnym transportem zapewniającym kontrolę temperatury przez cały czas oraz obowiązkowego wydruku z rejestratora dołączanego podczas dostawy lub przesłanego niezwłocznie meilem lub faxem. 8) Zamawiający wymaga aby leki o tej samej nazwie międzynarodowej i tej samej postaci farmaceutycznej a różnej dawce (np. tabletki 25, 50, 100 mg; fiolki 750, 1500 mg) pochodziły od tego samego producenta i były o tej samej nazwie handlowej (jeżeli istnieją takie leki na rynku farmaceutycznym) 9) Wykonawca, o ile tylko takie leki są dopuszczone do obrotu w Polsce zobowiązuje się dostarczać je zapakowane w formie blistrów. 10) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone leki iniekcyjne w postaci suchej substancji są rozpuszczalne w wodzie do iniekcji lub soli fizjologicznej, zaś antybiotyki po rekonstytucji rozpuszczalnikiem zachowują swoją trwałość przez minimum 6 godzin po dokonaniu rekonstytucji (chyba, że w załączniku nr 2 - formularzu cenowym określono inaczej). 11) Zamawiający zastrzega sobie, że w ramach kwoty przeznaczonej na zakup przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu, realizacja zamówienia odbywać się będzie do wartości tego pakietu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Albuminy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13350.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Asclepios S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10789.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Enoxaparyna |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52410.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sanofi - Aventis Sp. zo. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55657.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Leki inne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w tym zakresie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1, pkt.5 ustawy -Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017r. poz.1579 ze zm.) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Leki inne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35386.82
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sanofi - Aventis Sp. zo. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35942.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Żywienie dzieci i dojelitowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3160.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Salus International Sp. zo. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3954.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Leki inne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13876.49
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FARMACOL LOGISTYKA Sp. zo. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15071.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Leki inne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7592.51
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Salus International Sp. zo. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5971.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Zakup i dostawa wyposażenia studni rezerwowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Usuwanie pojazdów z drogi na terenie Powiatu Łukowskiego i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektów Sądu Rejonowego w Łukowie
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku z podziałem na dwie części
- Dostawa preparatów leczniczych (leki ogólnoszpitalne, środki odurzające i psychotropowe, wyroby medyczne i opatrunki specjalistyczne, dietetyczne środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XII
- Dostawa odczynników izotopowych i radiofarmaceutyków - 12 zadań
- Zakup i dostawy produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





