eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów w asortymencie i ilościach podanych w pakietach o nr 1 do 4. Przedmiot zamówienia stanowią n/w pakiety Pakiet nr 1- okucia budowlane - Pakiet nr 2 - artykuły sanitarne - Pakiet nr 3 - artykuły elektryczne - Pakiet nr 4- materiały budowlane -



Ogłoszenie z dnia 2018-02-08

Ogłoszenie nr 500029776-N-2018 z dnia 08-02-2018 r.

Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa materiałów w asortymencie i ilościach podanych w pakietach o nr 1 do 4. Przedmiot zamówienia stanowią n/w pakiety : Pakiet nr 1- okucia budowlane - Pakiet nr 2 - artykuły sanitarne - Pakiet nr 3 - artykuły elektryczne - Pakiet nr 4- materiały budowlane -

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612276-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 81119296000000, ul. ul. Andrzeja Struga 29, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 784 750, e-mail biuro@tbs.stargard.pl, faks 91 577 15 35.
Adres strony internetowej (url): www.tbs.stargard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: podmiot prawa handlowego spółka ze 100% udziałem Gminy-Miasta Stargard

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa materiałów w asortymencie i ilościach podanych w pakietach o nr 1 do 4. Przedmiot zamówienia stanowią n/w pakiety : Pakiet nr 1- okucia budowlane - Pakiet nr 2 - artykuły sanitarne - Pakiet nr 3 - artykuły elektryczne - Pakiet nr 4- materiały budowlane -

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa materiałów w asortymencie i ilościach podanych w pakietach o nr 1 do 4. Przedmiot zamówienia stanowią n/w pakiety : Pakiet nr 1- okucia budowlane - załącznik nr 7 do SIWZ Pakiet nr 2 - artykuły sanitarne - załącznik nr 8 do SIWZ Pakiet nr 3 - artykuły elektryczne - załącznik nr 9 do SIWZ Pakiet nr 4- materiały budowlane - załącznik nr 10 do SIWZ 2. Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, opisy materiałów podane są w załączniku nr 7,8,10,11, do SIWZ. Materiały budowlane, będące przedmiotem zamówienia muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 04. 2004 r o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 ze zm.). jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych oznacza to że można zastosować zamienniki ale muszą one posiadać parametry nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawy będą prowadzone sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych przez cały okres objęty umową stosownie do potrzeb Zamawiającego. 3. Przez pojęcie dostawy rozumie się dostawę towarów transportem Wykonawcy zgodnie ze składanym zamówieniem w terminie do 1 dnia roboczego liczonym od następnego dnia od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający zobowiązuje się do złożenia zamówienia do godz. 10.00 w danym dniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44220000-8


Dodatkowe kody CPV: 44411000-4, 31680000-6, 44112200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10238.94
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Szczecińskie Przedsiębiorstwo Handlowe "Elmet" ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 11
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12593.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12593.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16193.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100114.39
Waluta pl1

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe Metalik sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pierwszej Brygady 35
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116040.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116040.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116040.85
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38940.45
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25961.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25961.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25961.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52690.04
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Metalzbyt Hurt sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66966.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66966.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66966.30
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.