eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SitkówkaMODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SITKÓWKA - NOWINY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-18

Ogłoszenie nr 500029714-N-2017 z dnia 18-09-2017 r.

Gmina Sitkówka - Nowiny: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SITKÓWKA - NOWINY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sitkówka -Nowiny - PO RPŚW. 2014-2020 Działanie 6.2

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563182-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sitkówka - Nowiny, Krajowy numer identyfikacyjny 29101066500000, ul. ul. Białe Zagłębie 25, 26052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 475 000, e-mail d.pyk@nowiny.com.pl, faks 413 475 011.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.nowiny.com.pl/, przetargi.gkb@nowiny.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SITKÓWKA - NOWINY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INO.272.68.P.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sitkówka-Nowiny realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj. Na przedmiot zamówienia składają się dwa etapy: - Etap I - Modernizacja oświetlenia w ciągu drogi wojewódzkiej nr 762, - Etap II - Modernizacja opraw zabudowanych na liniach napowietrznych. Realizacja przedmiotu zamówienia etapów obejmuje m.in.: 2.1. Prace projektowe: o opracowanie i przedłożenie do akceptacji dwóch wersji wstępnego rozmieszczenia opraw wraz z wykonaniem dla nich obliczeń wielkości charakterystycznych zgodnie z normą PN-EN 13201, o opracowanie projektów budowlano - wykonawczych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zmianami) oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 poz. 1129), w tym informacja BIOZ, wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót w siedmiu egzemplarzach, o opracowanie przedmiaru robót w trzech egzemplarzach, o opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004r Nr 130 poz. 1389) w trzech egzemplarzach, o opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów w trzech egzemplarzach, o opracowanie wektorowej i rastrowej wersji lokalizacji opraw zgodnie z wymogami programu operacyjnego, o pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, a) Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe b) rękojmia na wykonaną dokumentację będzie wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia jej odbioru. Zakres zobowiązań Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji określa projekt umowy. c) opracowania dokumentacja musi zapewnić spełnienie parametrów oświetlenia zgodnych z normą PN - EN 13201 Oświetlenie dróg ( w zakresie Etapu I). d) Wykonawca w ramach swoich obowiązków musi uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje administracyjne zezwalające na realizację zakresu zamówienia. 2.2. Roboty budowlane: 2.2.1. Roboty budowlane dla Etapu I: - demontaż 153 kpl. opraw oraz 120 szt. słupów betonowych, - demontaż kablowych linii oświetleniowych (w miarę możliwości), - wymianę szaf sterowania oświetlaniem na nowe wraz z wyniesieniem układów pomiarowych oraz kompensacją mocy biernej w ilości zapewniającej sprawne funkcjonowanie obwodów, - budowę całkowicie nowych kablowych linii oświetleniowych kablem typu YAKXs 4x35mm2, - montaż 56 słupów jednoramiennych aluminiowych wraz z oprawą typu LED, - montaż 61 słupów dwuramiennych aluminiowych wraz z oprawami typu LED, - montaż bezpiecznikowych złączy słupowych i przewodu YDY 3x1,5mm2 zasilającego oprawę, - dokonanie niezbędnych pomiarów powykonawczych wraz z dwoma wybranymi przez inwestora lokalizacjami pomiarów fotometrycznych obejmujących luminancję oraz wielkości założone na etapie doboru opraw oświetleniowych potwierdzającymi spełnienie przez wykonane oświetlenia standardów normy PN - EN 13201 Oświetlenie dróg, - doświetlenie czterech przejść dla pieszych oprawami LED o charakterystyce asymetrycznej przewidzianej do oświetlenia tego rodzaju obiektów. Oprawy te mogą być zamontowane na wspólnej konstrukcji z oprawą drogową lub na osobnym słupie. 2.2.2. Roboty budowlane dla Etapu II: - demontaż istniejących opraw oświetleniowych w ilości 347 kompletów, - demontaż wysięgników rurowych wraz z bezpiecznikami oraz przewodami zasilającymi oprawy w ilości 347 kompletów, - demontaż członów oświetleniowych z rozdzielni niskiego napięcia istniejących stacji transformatorowych, - montaż nowych szaf oświetleniowych poza rozdzielnią niskiego napięcia istniejących stacji transformatorowych, z wyniesieniem układów pomiarowych zabudową układu sterowania oświetleniem oraz kompensacją mocy biernej w ilości niezbędnej do prawidłowego działania obwodów oświetleniowych, - montaż wysięgnika rurowego powyżej linii napowietrznej o długości i kącie nachylenia wynikającym z przeprowadzonych obliczeń w ilości 343 szt, - montaż nowego bezpiecznika i przewodu YKY 3x1,5mm2 zasilającego oprawę w ilości 343 szt, - montaż oprawy typu LED w ilości 343 szt. spełniających wymagania określone w załączniku nr 12 do SIWZ w zakresie minimalnego strumienia świetlnego, - dokonanie niezbędnych pomiarów powykonawczych wraz z czterema wybranymi przez inwestora lokalizacjami pomiarów fotometrycznych obejmujących luminancję oraz wielkości założone na etapie doboru opraw oświetleniowych. Uwaga: Łączna ilość zamontowanych opraw dla obydwu etapów nie może być mniejsza niż 521 szt. Łączna ilość wymienionych szaf sterowania dla obydwu etapów nie może być mniejsza niż 18 szt. 3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) Programie funkcjonalno - użytkowym, który stanowi załącznik nr 8a i 8b do SIWZ b) Inwentaryzacji stanu istniejącego która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ c) Przykładowych wyliczeniach klas oświetleniowych dla ciągu drogi załącznik nr 11 do SIWZ d) Docelowy stan oświetlenia na liniach napowietrznych załącznik nr 12 do SIWZ 3.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż., oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 74232000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1170060.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Electronic Control Systems S.A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Krakowska 84
Kod pocztowy: 32-083
Miejscowość: Balice
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1783500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1783500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1783500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.