eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › Przebudowa kancelarii leśnictwa Grabice oraz remont osady leśnej Grabice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-18

Ogłoszenie nr 500029642-N-2017 z dnia 18-09-2017 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gubin: Przebudowa kancelarii leśnictwa Grabice oraz remont osady leśnej Grabice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563728-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gubin, Krajowy numer identyfikacyjny 97004012600000, ul. ul. Dolna 19, 66620 Gubin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 068 359 01 00, e-mail jacek.moryn@zielonagora.lasy.gov.pl, faks 068 359 01 01.
Adres strony internetowej (url): www.gubin.zielonagora.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna bez samodzielności prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa kancelarii leśnictwa Grabice oraz remont osady leśnej Grabice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.2017.UM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa kancelarii leśnictwa Grabice oraz remont osady Grabice", w miejscowości Grabice nr 56 i 57, 66-620 Gubin, na działkach ewidencyjnych nr: - przebudowa kancelarii Grabice nr 57 - nr dz. ew. 122/9, 122/10, - remont osady Grabice nr 56 - nr dz. ew. 122/11 obręb ewidencyjny Grabice, 66-620 Gubin. polegające na : a) Przebudowie kancelarii Grabice - Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie opaski drenażowej wokół budynku, roboty rozbiórkowe budynku gospodarczego nr inw. 108/977, przylegającego do budynku kancelarii, wykonanie izolacji pionowej, wykonanie części stropu, zastosowanie nadproży, wykonanie częściowe pokrycia dachowego, posadowienie ścian działowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie elewacji , schodów wejściowych do budynku oraz podjazdu dla niepełnosprawnych, opaski odwodniającej, utwardzenie terenu przed kancelarią, wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektryczną, wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków kancelarii leśnictwa Grabice. b) Remoncie leśniczówki Leśnictwa Grabice - Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej, izolacji termicznej, wymiana stolarki okiennej z zamontowaniem nawiewników higrosterowanych, wymiana stolarki drzwiowej, przemalowanie ścian i sufitów, ułożenie płytek i paneli podłogowych , chodnik i opaska odwadniająca, wymiana instalacji elektrycznej, budowa oczyszczalni ścieków , wymiana armatury łazienkowej. Zadanie zostało szczegółowo opisane dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 2 do umowy oraz zgodnie z Ofertą Wykonawcy, która stanowi załącznik nr 1 do umowy, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową, zwane dalej "robotami" lub "robotami budowlanymi", Prawem budowlanym, Decyzją pozwolenia na budowę nr 13/2017 z dn. 13. 01.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45332300-6, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45421000-4, 45430000-0, 45730000-0, 45440000-3, 45261000-4, 45450000-6, 45320000-6, 45421146-9, 45111291-4, 45310000-3, 45311200-2, 45316100-9, 45315700-3, 45262210-6, 45320000-6, 45262620-5, 45312311-0, 45111200-0, 45232421-9, 45252200-0, 45231300-8, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 404000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wehr i Wehr Spółka Jawna, Wiesław Wehr , Urszula Wehr
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drzonków-Szermiercza 11
Kod pocztowy: 66-004
Miejscowość: Drzonków
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 459544.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 459544.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 479603.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 404000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wehr i Wehr Spółka Jawna Wiesław Wehr Urszula Wehr
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Drzonków Szermiercza 11
Kod pocztowy: 66-004
Miejscowość: Drzonków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 459544.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 459544.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 479603.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.