eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie instalacji elektrycznej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr 24 przy ul. Obozowej 60" - zamówienie na podobne roboty budowlane (znak sprawy42/ZP/17)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-13

Ogłoszenie nr 500028127-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.

Warszawa: Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr 24 przy ul. Obozowej 60" - zamówienie na podobne roboty budowlane (znak sprawy: 42/ZP/17) OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161, ul. Al. Solidarności 90, 01003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr 24 przy ul. Obozowej 60" - zamówienie na podobne roboty budowlane (znak sprawy: 42/ZP/17)
Numer referencyjny 42/ZP/17

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej na korytarzu i w dwóch salach lekcyjnych na pierwszym piętrze budynku Liceum Ogólnokształcącego nr 24 przy ul. Obozowej 60. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Demontaż starej instalacji elektrycznej. 2) Ułożenie nowego okablowania instalacji elektrycznej. 3) Wymiana rozdzielnic piętrowych. 4) Wykonanie opisów tablic. 5) Zamontowanie opraw oświetleniowych. 6) Montaż osprzętu elektrycznego. 7) Połączenia wyrównawcze. 8) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. 9) Roboty budowlane poinstalacyjne, malarsko - tynkarskie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót określa: 1) dokumentacja projektowa obejmująca: a) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z rysunkiem - rzut pierwszego piętra, b) przedmiar robót. 2) projekt umowy. 3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia związane z wymianą instalacji elektrycznych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. 2016 r. poz. 1666, ze zm.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy.

II.5) Główny Kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Uzasadnienie faktyczne: 1) Zamówienie na podobne roboty budowlane zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa Nr UD-XVII-WIR-B/V/1/27/36/2017-900 dotycząca zamówienia podstawowego została zawarta 22 czerwca 2017 roku. 2) Zamówienie na podobne roboty budowlane zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. RED-ALERT Paweł Borzęcki z siedzibą w Lublinie (kod 20-368), przy ul. Wyzwolenia 129. 3) Przedmiotem zamówienia podstawowego była wymiana instalacji elektrycznej w piwnicy i na parterze budynku Liceum Ogólnokształcącego nr 24 przy ul. Obozowej 60. Roboty budowlane objęte zamówieniem polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego i były opisane w projekcie oraz w STWIOR robót zamówienia podstawowego. Planowany zakres robót polega na wymianie instalacji elektrycznej na korytarzu i w dwóch salach lekcyjnych na pierwszym piętrze budynku Liceum Ogólnokształcącego nr 24 przy ul. Obozowej 60. Dodatkowe środki finansowe uzyskane po przeprowadzonych procedurach przetargowych pozwalają na sfinansowanie ww. robót. 4) Wartość zamówienia podstawowego wynosiła netto 328 634,12 zł. Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu (ogłoszenie nr 67933 - 2017 z dnia 18.04.2017 r.) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego (Nr sprawy 24/ZP/17) możliwość udzielenia zamówień na podobne roboty budowlane do wartości netto 159 186,99 zł. Jest to pierwsze zamówienie na podobne roboty budowlane, a jego wartość wynosi netto 158 942,90 zł. 5) Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Reasumując zostały spełnione przesłanki, do udzielenia zamówienia na podobne roboty budowlane, opisane w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

RED-ALERT Paweł Borzęcki, , ul. Wyzwolenia 129, 20-368, Lublin, kraj/woj. lubelskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.