To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-06
Ogłoszenie nr 500027405-N-2018 z dnia 06-02-2018 r.
Wielkopolska Organizacja Turystyczna: "Kampania promocyjna województwa wielkopolskiego na rynkach zagranicznych prowadzona we współpracy z przewoźnikiem lotniczym obsługującymi regularne trasy lotnicze pomiędzy Poznaniem a Ukrainą".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503437-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielkopolska Organizacja Turystyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 63453852700000,
ul. ul .Piekary
17,
61823
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 6645233, 234, e-mail
biuro@wotwielkopolska.pl, faks
616 645 235.
Adres strony internetowej (url): www.wot.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Stowarzyszenie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kampania promocyjna województwa wielkopolskiego na rynkach zagranicznych prowadzona we współpracy z przewoźnikiem lotniczym obsługującymi regularne trasy lotnicze pomiędzy Poznaniem a Ukrainą".
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej województwa wielkopolskiego w oparciu o narzędzia komunikacji, oferowane przez przewoźników obsługujących regularne trasy lotnicze pomiędzy Poznaniem a Ukrainą. Adresatem kampanii są przede wszystkim goście zagraniczni, ale także mieszkańcy województwa wielkopolskiego i pozostali turyści krajowi. Głównym celem kampanii jest pobudzenie przyjazdowego ruchu turystycznego z rynku ukraińskiego dlatego istotne jest, aby przewoźnik lotniczy realizował jak największą liczbę połączeń lotniczych pomiędzy Ukrainą a Poznaniem, w tym aby oferował możliwość dotarcia do Poznania z Ukrainy bezpośrednio bądź z maksymalnie jedną przesiadką - regularne loty przewoźnika powinny umożliwić dotarcie do portu docelowego w czasie do 6 godzin. Termin realizacji kampanii od 15 lutego do 30 czerwca 2018r. Narzędzia kampanii obejmują o reklamę na głównej stronie internetowej przewoźnika w formie tzw. box, o wymiarach nie mniej niż 290x200 pikseli (w rozdzielczości 72 dpi), zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany treści box w okresie trwania kampanii; czas publikacji od 1 marca do 30 czerwca 2018r. o sampling produktów regionalnych na pokładach samolotów przewoźnika na lotach bezpośrednich rozpoczynających się w Polsce i kończących się na Ukrainie; częstotliwość: 3 akcje na wybranych trasach. zakładane terminy: 1 raz w marcu, 1 raz w kwietniu, 1 raz w maju 2018r., o emisję komunikatów reklamowych na pokładzie samolotów przewoźnika, w minimum dwóch językach: polskim i angielskim, w trakcie lotu na odcinkach rozpoczynających się i kończących się na Ukrainie - 1 emisja komunikatu podczas trwania 1 lotu. częstotliwość: w okresie trwania kampanii emisja komunikatów minimum na 2 trasach w każdym miesiącu, na wszystkich lotach obsługiwanych na danej trasie w okresie danego miesiąca. o publikacja min. 4-stronnicowego materiału promocyjnego w magazynie pokładowym przewoźnika przy minimalnym nakładzie magazynu pokładowego 30 000 egzemplarzy miesięcznie i zapewnienie dystrybucji na pokładzie samolotów przewoźnika przez okres 1 miesiąca; zakładany termin: od 1 do 31 marca 2018r. o mailing do potencjalnych gości zagranicznych, skierowany na rynek ukraiński (z wykorzystaniem newsletterów) w języku ukraińskim i angielskim; częstotliwość: 2 razy w czasie trwania kampanii zakładane terminy: 1 raz w marcu, oraz 1 raz w czerwcu 2018r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
487708.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polskie Linie Lotnicze LOT S.A
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
599880.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający czyli Wielkopolska Organizacja Turystyczna zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ) uzasadnia wybór:
1.Najkorzystniejszą ofertą okazała się oferta Firmy Polskie Linie Lotnicze LOT S.A., ul. Komitetu Obrony Robotników 43, 02-146 Warszawa
Cena oferty brutto wynosi: 599 880,84 PLN (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt złotych 84/100)
Uzasadnienie wyboru:
a)Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych.
b)Oferta spełnia warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
c)Oferta została uznana za najkorzystniejszą przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ:
Kryterium 1 Cena - 50 pkt
Kryterium 2 Efektywność wykorzystania nośnika w celu dotarcia do grup docelowych - 50 pkt
Oferta uzyskała łączną punktację - 100 pkt
2.Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia.
3.Zamawiający nie wykluczył żadnego Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
4.W ramach postępowania o udzielenie zamówienia wpłynęła tylko 1 oferta.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont zatoki autobusowej na ul. Grochowskiej w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.