eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskUsługa dalszego zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-06

Ogłoszenie nr 500027263-N-2018 z dnia 06-02-2018 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.: Usługa dalszego zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507268-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 13031457400000, ul. ul. Mickiewicza 4, 09100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6624278 w, 35, e-mail zamowienia@pgk.plonsk.pl, faks 236 624 278.
Adres strony internetowej (url): www.pgk.plonsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa dalszego zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa dalszego zagospodarowania metodą D5 odpadów wielkogabarytowych po procesie mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych oraz ręczno - mechanicznego sortowania, demontażu i rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych (kod odpadów 19 12 12). 2.Dostawy odpadów będą realizowane pojazdami zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1600. 3.Przewidywaną dzienną ilość dowożonych przez Zamawiającego odpadów szacuje się na około 20 Mg z możliwością zwiększenia jej do 50 Mg. Miesięczna ilość szacowana jest na około 500 Mg. 4.Odpady o kodzie 19 12 12 przeznaczone do dalszego zagospodarowania powstają na linii sortowniczej, na której sortowane są niesegregowane odpady komunalne (kod 20 03 01) oraz odpady opakowaniowe (z grupy 15) oraz ręczno - mechanicznego sortowania, demontażu i rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych. Opis procesu wytwarzania odpadów znajduje się w załączniku nr 7 do siwz, pozwoleniu zintegrowanym dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem. Właściwości odpadów przedstawione są w załączniku nr 8 do siwz - podstawowej charakterystyce odpadów oraz badaniach laboratoryjnych odpadów. 5.Zamawiający wymaga, aby do składowiska był zapewniony bezpieczny i sprawny wjazd oraz swobodne manewrowanie zestawem pojazdów (ciągnik+naczepa+przyczepa) oraz pojazdem "ruchoma podłoga". Plan manewrowy na terenie składowiska powinien być utwardzony. 6.W związku z tym, że zamówienie obejmuje zagospodarowanie odpadów powstałych po procesie mechaniczno - biologicznego przetwarzania przeznaczonych do składowania o kodzie 19 12 12, zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu jedynie instalacje regionalne i zastępcze do składowania odpadów w płockim regionie gospodarki odpadami komunalnymi, określonymi w Uchwale Nr 138/16 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 24 października 2016 r. zmieniającą uchwałę w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 750000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nasielskie Budownictwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy: nbm@nasielskiebudownictwo.pl
Adres pocztowy: ul. Płońska 24 B/2
Kod pocztowy: 05-190
Miejscowość: Nasielsk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 952000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 952000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 952000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.