eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa środków czystości do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1- Dostawa płynów do mycia naczyń, płynów do mycia podłóg, środków dezynfekcyjnych. Zadanie nr 2- Dostawa proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy. Znak postępowaniaZP-2/WZŻ/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-06

Ogłoszenie nr 500027242-N-2018 z dnia 06-02-2018 r.

Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa środków czystości do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1- Dostawa płynów do mycia naczyń, płynów do mycia podłóg, środków dezynfekcyjnych. Zadanie nr 2- Dostawa proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy. Znak postępowania: ZP-2/WZŻ/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501928-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +4871 365 03 46, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl, faks +4871 365 03 47.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków czystości do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1- Dostawa płynów do mycia naczyń, płynów do mycia podłóg, środków dezynfekcyjnych. Zadanie nr 2- Dostawa proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy. Znak postępowania: ZP-2/WZŻ/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania: ZP-2/WZŻ/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących ( płyny do mycia naczyń, płyny do mycia podług) i dezynfekcyjnych do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków : Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynek administracyjny - ul. Fabryczna 15, Wrocław. 2.Przedmiot zamówienia musi być oryginalnie zapakowany, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym. 3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.1 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, dokumenty potwierdzające dopuszczenie preparatów do kontaktu z żywnością (dotyczy wszystkich produktów używanych w kuchni) oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami. 4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa, posiadać znak CE oraz piktogram (znak) wskazujący, że zaproponowany asortyment ma dopuszczenie do kontaktu z żywnością- dotyczy preparatów stosowanych w kuchni. Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym. 5.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy z minimum 12 miesięcznym terminem ważności licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 6.Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością z Międzynarodową normą ISO 9001:2008 czyli PN-EN 9001:2009. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo - cenowym. 7.Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. 8. Wszystkie środki dezynfekcyjne muszą posiadać dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. 2) Zadanie nr 2 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. 2. Towary będące przedmiotem dostawy muszą być oryginalnie zapakowane, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym. 3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, atesty Opinie Instytutu Matki i dziecka lub Innego Instytutu badawczego prowadzącego badania na grupie dzieci mającej skłonność do alergii oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami. 4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa , posiadać znak CE . Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym. 5.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2.2 - Formularz asortymentowo- cenowy(załącznik nr 2.2 stanowić będzie równocześnie załącznik do umowy) i załącznik nr 6.2 do SIWZ - Projekt umowy. 7. Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością zgodny z Międzynarodową normą ISO 9001:2008 czyli PN-EN ISO 9001:2009. 8.Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 .2 do SIWZ. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9


Dodatkowe kody CPV: 39800000-0, 24960000-1, 33711900-6, 33711540-4, 33631600-8, 39831000-6, 24950000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa płynów do mycia naczyń, płynów do mycia podłóg,, środków dezynfekcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55114.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia Benita Grażyna Błasiak
Email wykonawcy: g.blasiak@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Parkowa 12
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67235.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67235.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67235.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21565.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26407.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26407.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26407.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.