eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyRemont w Urzędzie Miasta Tychy



Ogłoszenie z dnia 2017-09-12

Ogłoszenie nr 500027229-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.

Prezydent Miasta Tychy: Remont w Urzędzie Miasta Tychy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562975-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Tychy, Krajowy numer identyfikacyjny 51592200000, ul. Al. Niepodległości 49, 43100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 7763333, e-mail poczta@umtychy.pl, faks (032) 7763344.
Adres strony internetowej (url): https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont w Urzędzie Miasta Tychy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.52.2017.KK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowią roboty remontowe pomieszczeń biurowych, klatki schodowej i korytarza Urzędu Miasta takie jak między innymi: 1. Wymiana istniejących posadzek na wykładzinę wielowarstwową wersji kompaktowej (2mm grubości), grupa użytkowa T, warstwa ścieralna kalandrowana i barwiona w masie (grubość minimum 1,00 mm),współczynnik odporności na nacisk statyczny ( wgniecenie resztkowe) 0,2mm, zabezpieczenie przed rozwojem grzybów i bakterii (Sanosol) w całej grubości wykładziny, antypoślizgowość -R10. Kolorystykę uzgodnić z zamawiającym. 2. Malowanie pomieszczeń farbami odpornymi na zmywanie i szorowanie- kl. II wg normy PN-EN 13300, a dla klasy I wg normy PN-C- 81914:2002. Współczynnik odbicia 60. Kolorystykę uzgodnić z zamawiającym. 3. Naprawa pokrycia dachowego nad wejściem głównym do budynku UM polegająca na wymianie istniejącego pokrycia na nowe. 4. Konserwacja konstrukcji wsporczej centrali wentylacyjnej- czyszczenie i malowanie. 5. Uszczelnienie przecieku na daszku toalety męskiej BOK. Przed złożeniem oferty istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej pomieszczeń objętych pracami remontowymi w szczególności przy ul. Barona i Budowlanych. Po podpisaniu umowy sporządzony zostanie harmonogram realizacji robót w terminie 7 dni. W wycenie robót należy uwzględnić szczególne warunki pracy takie jak m. innymi: wykonywanie robót po godzinach pracy Urzędu i w dni wolne od pracy, konieczność zabezpieczenia mebli wbudowanych, ewentualna konieczność ich przesunięcia itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) stanowi dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, rzuty segmentów pięter budynku UM objętych zakresem przedmiotu zamówienia. Zgodnie z § 4.3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego, jeśli w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. Zgodnie z zapisami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogólnych warunków umowy, Zamawiający przyjął rozliczenie ryczałtowe, a nie kosztorysowe, a co za tym idzie nie ma obowiązku udostępniania przedmiaru robót. Cena oferty winna być obliczona na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający pomocniczo dołącza przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 350575.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus
Email wykonawcy: fortis.zrb@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Sucharskiego 7
Kod pocztowy: 43-200
Miejscowość: Pszczyna
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 450000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 450000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 450000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.