eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont budynku przy ul. Balickiej 297 w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-12

Ogłoszenie nr 500026923-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.

Biblioteka Kraków: Remont budynku przy ul. Balickiej 297 w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566941-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biblioteka Kraków, Krajowy numer identyfikacyjny 366210343, ul. pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3, 31-154 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6189100, e-mail zamowienia@biblioteka.krakow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.biblioteka.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku przy ul. Balickiej 297 w Krakowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

46/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonywaniu remontu budynku przy ul. Balickiej 297 w Krakowie. Lokalizacja obiektu: Kraków ul. Balicka 297 działka nr 121, obr. 49, j.ew. Krowodrza. Obecny budynek filii Biblioteki Kraków, będący niegdyś kuźnią jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-1021 zgodnie z decyzją z dnia 22.05.1969 r. Omawiany obiekt powstały w XIX w. jest budowlą klasycystyczną z podcieniem arkadowym, wspartym na trzech filarach i zwieńczony trójkątnym przyczółkiem z półkolistym oknem pośrodku. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony z nieużytkowym strychem. Budynek posiada konstrukcję tradycyjną, murowaną z drewnianym stropem nad parterem. b) Zakres prac remontowo - budowlanych: - rozebranie pokrycia dachowego z dachówki wraz z pełnym zakresem obróbek blacharskich, - wzmocnienie istniejącej więźby dachowej, - wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej, - wymiana podbicia dachu z przemalowaniem lakierobejcą, - odgrzybienie elementów drewnianych więźby dachowej, - montaż folii połaciowej zbrojonej z przybiciem łat i kontr łat, - ułożenie dachówki z wykonaniem obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk (w tym rynny i rury spustowe), - montaż prefabrykowanych ław kominiarskich oraz płotków przeciwśnieżnych, - naprawa komina z uzupełnieniem tynków i przemalowaniem farbami lateksowymi, - montaż rusztowań zewnętrznych dla zakresu remontu dachu jak i remontu elewacji, - usunięcie zabrudzeń i nawarstwień tynków zewnętrznych zgodnie z programem konserwatorskim, - odbicie i uzupełnienie uszkodzonych tynków na elewacji wraz z ich odsoleniem, - przemurowanie uszkodzonych wątków ceglanych na elewacji, - przetarcie pozostałych tynków zewnętrznych, - impregnacja hydrofobowa i wzmacniająca powierzchni tynków zewnętrznych, - nałożenie powłoki malarskiej wg programu konserwatorskiego, - naprawa istniejących wątków kamiennych zgodnie z programem konserwatorskim, - hydrofobizacja wątków kamiennych ze scalaniem kolorystycznym, - dezynfekcja powierzchni ceglanych posadzki z oczyszczeniem i naprawą wg programu konserwatorskiego, - wymiana części spoinowania posadzki z cegły klinkierowej z hydrofobizacją i scalaniem kolorystycznym wg programu konserwatorskiego, - malowanie elementów stalowych z wykonaniem brakujących elementów ogrodzenia, - doprowadzenie do stanu pierwotnego sąsiedniego terenu w szczególności rosnących krzewów lub tui (usunięcie ewentualnych szkód, będących skutkiem prowadzonej budowy). Uwaga: zakres prac konserwatorskich dot. wymiany okien i renowacji stropu i drzwi wejściowych został już zrealizowany i nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. c) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej (zał. nr 6), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7) oraz przedmiaru robót (załącznik nr 8). d) Na przedmiotowe roboty Wykonawca zobowiązany jest udzielić: Na dachówkę (materiał) 30 lat gwarancji. Na elewację i roboty ogólnobudowlane Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi na elewacje i roboty ogólnobudowlane wynosi 60 miesięcy. Oferty zawierające mniejszy okres gwarancji i rękojmi niż 24 miesiące zostaną odrzucone. e) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). f) Oceniając oferty Zamawiający zastosuje tzw. "procedurę odwróconą", określoną w art. 24 aa ustawy Pzp. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. g) W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. h) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: co najmniej dwóch pracowników szczebla technicznego (wykonujących roboty ogólnobudowlane). i) Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w punkcie powyżej. W szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz zgodnie z zapisami załączanego Wzoru Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262690-4


Dodatkowe kody CPV: 44112400-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 194998.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana "FELBUD" Tadeusz Feluś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 32-060 Liszki 323
Kod pocztowy: 32-060
Miejscowość: Liszki
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 239848,25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 239848,25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 239848,25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.