Ogłoszenie z dnia 2018-02-06
Ogłoszenie nr 500026912-N-2018 z dnia 06-02-2018 r.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625613-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500074288-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 154800000,
ul. ul. 1 Maja
50,
40287
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2577000 w. 7108, 2577108, e-mail
bzp@ue.katowice.pl, faks
32 257 74 99,2577108.
Adres strony internetowej (url): www.ue.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):022/06001/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w 4 modułach (gdzie za moduł rozumie się część). Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym wykazem: - Moduł I: Serwer kasetowy (3 szt.), Macierz dyskowa (1 szt.), - Moduł II: Półka dyskowa zabudowana min 10 dyskami SAS 900GB 3,5" 10K (1 szt.), - Moduł III: Dysk sieciowy NAS (1 szt.), - Moduł IV: Skaner dokumentów (1 szt.), Oprogramowanie do skanowania formularzy (1 szt.). 2. Szczegółowe opisy przedmiotów zamówienia znajdują się w Formularzach nr 3A, 4A, 5A, 6A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzach nr 3, 4, 5, 6 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej dla poszczególnych modułów, jak również w Formularzu nr 9A SIWZ stanowiącym wzór umowy dla modułu I, w Formularzu nr 9B SIWZ stanowiącym wzór umowy dla modułów II i III oraz w Formularzu nr 9C SIWZ stanowiącym wzór umowy dla modułu IV.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48820000-2
Dodatkowe kody CPV: 30233141-1, 30233130-1, 38520000-6, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty podpisania umowy - dotyczy wszystkich modułów. Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert - termin dostawy, wobec tego dopuszcza się możliwość skrócenia terminu dostawy zamawianego sprzętu zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem - patrz Druk Oferty (Formularz nr 1 SIWZ). 2. Termin płatności wynosił będzie 21 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT lub faktury korygującej VAT. Warunkiem wystawienia faktury jest podpisanie protokołu odbioru przez Zamawiającego. Jeżeli po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający uzyska z MNiSW potwierdzenie, że sprzęt będący przedmiotem zamówienia jest przeznaczony dla placówek oświatowych, Wykonawca będzie miał prawo do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0%. Wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego skorygowania stawek podatku VAT i wystawienia faktury korygującej uwzględniającej stawkę VAT 0%. Skorygowaną fakturę Zamawiający zapłaci przelewem w terminie 7 dni licząc od daty jej otrzymania. (Dotyczy modułów I oraz IV). 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego posiadającego określoną w SIWZ, co najmniej minimalną, co do długości i rodzaju gwarancję producenta. Ogólne wymagania gwarancyjne dla modułu I i II: o Gwarancja musi być oparta o pakiety serwisowe producenta. o Czas reakcji na zgłoszenie usterki (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych oraz kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć 8 godzin. o Usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia - gwarantowana dostawa części zamiennych) następnego dnia roboczego, licząc od 9:00 do 17:00 przez 5 dni roboczych. Zgłoszenia dokonane po godz. 14.00 są traktowane jako zgłoszone następnego dnia roboczego o godz. 9.00. o Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), e-mail lub WWW (przez całą dobę). o Wykonawca udostępni pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń serwisowych. o Musi być umożliwiona aktualizacja oprogramowania (możliwość legalnego korzystania z nowych wersji oprogramowania) przez cały okres trwania gwarancji. Zważywszy na fakt, iż Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert - okres gwarancji producenta, dopuszcza się możliwość zwiększenia okresu gwarancji zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem - patrz Druk Oferty (Formularz nr 1 SIWZ). 4. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą znajduje się w pkt. 11.16 SIWZ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Moduł I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
205000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NET-O-LOGY Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
188825.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Moduł II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SMART IN Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60270.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Moduł III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9200.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIT- TECHNOLOGIES Piotr Tomczyk, Dariusz Biernat, Maciej Permus Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11200.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Moduł IV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SMART IN Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15744.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Dostawę sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Powiat Świdwiński"
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.