To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-11
Ogłoszenie nr 500026780-N-2017 z dnia 11-09-2017 r.
Starostwo Powiatowe: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553100-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 63126570000000,
ul. ul. Fryderyka Chopina
10,
62300
Września, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 6402051, 6404457, e-mail
starostwo@wrzesnia.powiat.pl, faks
616 402 051.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.wrzesnia.powiat.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NI.272.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych z podziałem na 4 następujące części: Część I - serwer część I - serwer + szafa serwerowa - Serwer wraz z systemem operacyjnym - 1 szt. Kod CPV: 48820000-2 - Szafa serwerowa - 1 szt. Kod CPV: 48820000-2 - licencje dla użytkowników do serwerowego systemu operacyjnego - 30 szt. Kod CPV: 48218000-9 - licencje dla użytkowników do usług zdalnego pulpitu - 5 szt. Kod CPV: 48218000-9 - kontroler SAS - 2 szt. Kod CPV: 30237100-0 - kontroler 10Gb - 2 szt. Kod CPV: 30237100-0 Część II - macierz Kod CPV: 30233141-1 Część III - Zasilacz awaryjny ups Kod CPV: 35100000-5 Część IV - akcesoria komputerowe Kod CPV: 30237200-1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części stanowi zał. nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) W zakresie części I-IV zaproponował termin dostawy nie krótszy niż 10 dni kalendarzowych oraz nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2) W zakresie części I-IV zaproponował termin płatności faktury nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych oraz nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 3) W zakresie części I i II zaoferowane: serwer i macierz posiadały okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Szafa serwerowa i kontrolery posiadały okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta. 4) W zakresie części III zaoferowane zasilacze awaryjne (ups) serwerowe i biurkowe posiadały okres gwarancji minimum 24 miesiące. 5) W zakresie części IV zaoferowane akcesoria komputerowe posiadały okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta. 3. Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 02.06.2016r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z dnia 2 czerwca 2016r., poz. 806). W szczególności musi posiadać oznaczenie "CE", potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem "CE" musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 4. Zamawiający uzna za sprzeczne z SIWZ oferty zawierające urządzenia oraz oprogramowanie o innej architekturze niż wymienione oraz o parametrach niższych (gorszych) niż wymienione w niniejszej specyfikacji i tym samym takie oferty będą podlegały odrzuceniu. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne winien wykazać, że rozwiązania te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp. 6. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których zamawiający odwołuje się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 7. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, na inne urządzenia niż wymienione w SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje) pełną funkcjonalność dostarczonego oprogramowania lub urządzeń, w środowisku informatycznym Zamawiającego. 8. Całość dostarczanego sprzętu musi być nowa i wcześniej nieużywana.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zasilacz awaryjny UPS |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hardsoft-Telekom
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14760
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: macierz |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51666.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59040
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup serwera wraz z systemem operacyjnym, szafa serwerowa, licencji dla użytkowników do serwerowego systemu operacyjnego, licencje dla użytkowników do usług zdalnego pulpitu, kontroler |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58007.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59040
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Bierzglinek wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2918P na odcinku Kębłowo - Lipie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 2908P i 2907P - budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Mikuszewo - Orzechowo
- Kompensacja mocy biernej indukcyjnej i pojemnościowej na obiektach należących do Gminy Września
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2935P na odcinku Kokoszki - Gąsiorowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4180P na odcinku Ciemierów Kolonia - Ciemierów
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach zadania "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Ciechanów"
- Dostawa wyposażenia ICT do pracowni komputerowej oraz Laboratorium Inteligentnych Instalacji Elektrycznych w związku z realizacją projektu p.n. "Rozwój infrastruktury dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
- Dostawa i montaż sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa siedziby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego - etap III" - wyposażenie.
- Doposażenie szkolnych pracowni nauki zawodów w Zespole Szkół Samorządowych w Witnicy w sprzęt komputerowy, oprogramowanie i materiały dydaktyczne.
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.