eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaZakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-11

Ogłoszenie nr 500026780-N-2017 z dnia 11-09-2017 r.

Starostwo Powiatowe: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553100-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 63126570000000, ul. ul. Fryderyka Chopina 10, 62300 Września, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 6402051, 6404457, e-mail starostwo@wrzesnia.powiat.pl, faks 616 402 051.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.wrzesnia.powiat.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NI.272.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych z podziałem na 4 następujące części: Część I - serwer część I - serwer + szafa serwerowa - Serwer wraz z systemem operacyjnym - 1 szt. Kod CPV: 48820000-2 - Szafa serwerowa - 1 szt. Kod CPV: 48820000-2 - licencje dla użytkowników do serwerowego systemu operacyjnego - 30 szt. Kod CPV: 48218000-9 - licencje dla użytkowników do usług zdalnego pulpitu - 5 szt. Kod CPV: 48218000-9 - kontroler SAS - 2 szt. Kod CPV: 30237100-0 - kontroler 10Gb - 2 szt. Kod CPV: 30237100-0 Część II - macierz Kod CPV: 30233141-1 Część III - Zasilacz awaryjny ups Kod CPV: 35100000-5 Część IV - akcesoria komputerowe Kod CPV: 30237200-1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części stanowi zał. nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) W zakresie części I-IV zaproponował termin dostawy nie krótszy niż 10 dni kalendarzowych oraz nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2) W zakresie części I-IV zaproponował termin płatności faktury nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych oraz nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 3) W zakresie części I i II zaoferowane: serwer i macierz posiadały okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Szafa serwerowa i kontrolery posiadały okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta. 4) W zakresie części III zaoferowane zasilacze awaryjne (ups) serwerowe i biurkowe posiadały okres gwarancji minimum 24 miesiące. 5) W zakresie części IV zaoferowane akcesoria komputerowe posiadały okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta. 3. Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 02.06.2016r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z dnia 2 czerwca 2016r., poz. 806). W szczególności musi posiadać oznaczenie "CE", potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem "CE" musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 4. Zamawiający uzna za sprzeczne z SIWZ oferty zawierające urządzenia oraz oprogramowanie o innej architekturze niż wymienione oraz o parametrach niższych (gorszych) niż wymienione w niniejszej specyfikacji i tym samym takie oferty będą podlegały odrzuceniu. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne winien wykazać, że rozwiązania te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp. 6. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których zamawiający odwołuje się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 7. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, na inne urządzenia niż wymienione w SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje) pełną funkcjonalność dostarczonego oprogramowania lub urządzeń, w środowisku informatycznym Zamawiającego. 8. Całość dostarczanego sprzętu musi być nowa i wcześniej nieużywana.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zasilacz awaryjny UPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hardsoft-Telekom
Email wykonawcy: info@ht.poznan.pl
Adres pocztowy: ul. Namysłowska 17/19
Kod pocztowy: 60-166
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14760
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14760
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17282,73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: macierz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59040
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59040
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59040
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup serwera wraz z systemem operacyjnym, szafa serwerowa, licencji dla użytkowników do serwerowego systemu operacyjnego, licencje dla użytkowników do usług zdalnego pulpitu, kontroler

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58007.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59040
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55565.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60885
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.