eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont wybranych pomieszczeń w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-11

Ogłoszenie nr 500026198-N-2017 z dnia 11-09-2017 r.

Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki: Remont wybranych pomieszczeń w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555560-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Krajowy numer identyfikacyjny 162000000, ul. ul. Narutowicza 42686, 80233 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48 58 348 61 52, e-mail boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl, faks +48 58 347 24 45.
Adres strony internetowej (url): www.pg.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wybranych pomieszczeń w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CRZP/139/009/R/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont wybranych pomieszczeń w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej". 2. Zakres prac obejmuje remont następujących pomieszczeń: 2.1. Zakres robót dla pomieszczenia 436: - szpachlowanie i malowanie farbą olejną na biało parapetów, - wymalowanie farbą, w kolorze ścian grzejników żebrowanych, - demontaż z sufitu lamp oświetleniowych, a po wykonaniu gładzi gipsowej i po malowaniu ponowny ich montaż, - naprawa uszkodzeń tynku, - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie, - wymalowanie pomieszczenia sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem - wymiana kratki wentylacyjnej 2.2. Zakres robót dla pomieszczenia 503: - szpachlowanie i malowanie farbą olejną na biało parapetów, - wymalowanie farbą olejną: na biało grzejników żebrowanych, - demontaż z sufitu lamp oświetleniowych, a po malowaniu ponowny ich montaż, - naprawa uszkodzeń tynku, - wymalowanie pomieszczenia sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem, - wymiana kratki wentylacyjnej. 2.3. Zakres robót dla pomieszczenia 527: - szpachlowanie i malowanie farbą olejną na biało parapetów, - wymalowanie farbą, w kolorze ścian, grzejników żebrowanych, - demontaż z sufitu lamp oświetleniowych, a po wykonaniu gładzi gipsowej i malowaniu ponowny ich montaż, - naprawa uszkodzeń tynku, - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie, - wymalowanie pomieszczenia sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem, - wymiana kratki wentylacyjnej. - wykonanie bruzd w ścianach tynkowanych, - układanie przewodów w bruzdach, - szpachlowanie bruzd, - prefabrykacja i montaż rozdzielnic, - montaż szafy RACK 19", - montaż listew kablowych, - osadzanie puszek pod osprzęt elektryczny, - wykonanie, zgodnie z PN-IEC 60364-6-61, badań i pomiarów wykonanej instalacji 2.4. Zakres robót dla pomieszczenia 712 - przesunięcie podejścia pod umywalkę (ok 1m), - przesunięcie odpływu pod umywalką (ok 1m), - skucie starej okładziny z kafelek - 2m2, - wyrównanie i wygładzenie ściany - 2m2, - położenie gładzi gipsowej - 2m2, - wymalowanie pomieszczenia sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem, Uwaga! 1. Bezużyteczne elementy i materiały ze wszystkich remontowanych pomieszczeń powinny być wywiezione na wysypisko.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-0


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52407.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo Handlowa SANICOM Marcin Olszewski
Email wykonawcy: biuro@sanicom.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 5
Kod pocztowy: 83-330
Miejscowość: Lniska
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47997.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.