eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej



Ogłoszenie z dnia 2018-02-05

Ogłoszenie nr 500026164-N-2018 z dnia 05-02-2018 r.

Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku : dostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613959-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500077316-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku , Krajowy numer identyfikacyjny 367011290, ul. Pl. Władysława Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 323 75 20, e-mail a.dlugosz@muzeum1939.pl, faks 58 323 75 30.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum1939.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.280.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej Część I 1. Dygestorium do ogólnych prac laboratoryjnych 2. Szafa na odczynniki lotne i łatwopalne 3. Szafa na kwasy i zasady 4. Stół przyścienny 5. Stół na kółkach 6. Szafa laboratoryjna, na garderobę 7. Wanna 1 8. Wanna 2 9. Prace budowlane - rozbudowa i dostosowanie (w tym demontaż w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej) istniejących instalacji (wentylacyjna, elektryczna i sanitarna) dla potrzeb urządzenia/wyposażenia wraz z jego kompletnym podłączeniem i montażem Część II Zestaw do obróbki strumieniowo-ściernej: 1. Kabina ciśnieniowa 2. Kabina inżektorowa 3. Odpylacz z separatorem 4. Prace budowlane - rozbudowa i dostosowanie (w tym demontaż w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej) istniejących instalacji (wentylacyjna, elektryczna i sanitarna) dla potrzeb urządzenia/wyposażenia wraz z jego kompletnym podłączeniem i montażem W zakresie przedmiotu zamówienia jest również wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wybrany w postępowaniu wykonawca przedstawi wymagane w umowie dokumenty (§ 2 ust. 4, 6, 7, 8 i 9) zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 5 do SIWZ. Wymagania co do dostaw ściśle określone w załączniku nr 1 do SIWZ ( w załączniku nr 6 opis poglądowy, należy wyłącznie uwzględnić opis robót budowlanych związanych z przyłączeniem przedmiotu dostawy). Wymagane dokumenty, jak i forma ich składania co do potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia dostaw zostały określone w rozdz. X pkt 2 SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ (nie sugerować się w tym zakresie załącznikiem nr 5). Jeżeli dokumentacja projektowa lub wykaz urządzeń wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SIWZ stosowanym odpowiednio do każdej części zamówienia odrębnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39180000-7


Dodatkowe kody CPV: 42100000-6, 39100000-3, 39150000-8, 39181000-4, 39151000-5, 45300000-0, 45310000-0, 45330000-9, 45331210-1, 45331230-7, 45310000-3, 45315700-5, 45311000-0, 45332000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132324.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Koettermann Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szamocka 8
Kod pocztowy: 01-748
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163159.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163159.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163159.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 7 w powiązaniu z art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu uchylił się od podpisania umowy na warunkach w złożonej ofercie. W postępowaniu dla danej części zamówienia została złożona tylko jedna oferta, więc nie ma możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert w celu zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.