To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500026084-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Gmina Drwinia: Rekreacyjno - turystyczna Dolina Raby
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558556-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Drwinia, Krajowy numer identyfikacyjny 53767400000,
ul. Drwinia
57,
32709
Drwinia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 2817 153, 154, e-mail
a.topor@drwinia.pl, faks
12 284 98 34.
Adres strony internetowej (url): www.drwinia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rekreacyjno - turystyczna Dolina Raby
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na zagospodarowaniu rekreacyjno-turystycznym MOR (tzw. Miejsce Obsługi Rowerzystów) obejmującym kompleksowe zagospodarowanie rekreacyjne tzw. Dużego MOR w Grobli w postaci budowy: a) ścieżek i alejek spacerowych pieszych, w tym nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm - 371,45 m2, nawierzchni mineralnej - 291,69 m2, b) siłowni terenowej 1 kpl. ( dostosowana dla osób niepełnosprawnych)- urządzenie siłowni terenowej: wyciąg górny +wyciskanie siedząc, wyciąg +pylon (N), ławka do ćwiczeń +prostownik pleców, orbitrek + pylon, prasa nożna +pylon, c) placu zabaw tj: wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej ( 81,11 m2) wraz z montażem urządzeń zabawowych takich jak m.in: piaskownica z palisadami 1 szt, zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią 1 szt., huśtawka podwójna 1 szt., huśtawka wagowa 1 szt., bujak sprężynowy 1 szt. oraz ogrodzeniem placu (45,10 m) d) parkingu z wjazdem, na 57 miejsc wraz z miejscami dla osób niepełnosprawnych - ok. 1313,12 m2, nawierzchnia parkingu z płyt betonowych ażurowych, nawierzchnia wjazdu z kostki betonowej gr.8 cm e) prefabrykowanej toalety publicznej pod zabudowę drewnianą ( gotowy element modułowy powtarzalny adaptowany, z instalacjami wewnętrznymi) -1 szt. - obiekt wolnostojący przeznaczony do montażu w miejscu posadowienia do przyłączy: wody, kanalizacji i energii elektrycznej wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz wyposażeniem sanitarnym wewnętrznym. Toaleta wykonana w całości z jednolitego odlewu betonowo kompozytowego, monolityczna, samonośna stawiana na utwardzonym podłożu bez wylewania fundamentów. Wysokość-3,77 m; długość-3,97 m; szerokość-2,82 m. Do toalety wykonane zostanie przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz z montażem zbiornika bezodpływowego (szamba o wymiarach zewnętrznych LxbxH=2400x2000x1500) oraz przyłącze wodociągowe, f) małej architektury w postaci: - ławki betonowe z oparciem i bez oparcia - 16 szt., - kosze na śmieci - 4 szt., - tablica informacyjna dotycząca MOR - 1 szt., - dostawa i montaż wiaty rowerowej ( wymiary 6,3 x 2,0)- 2 szt., - dostawa i montaż stojaków rowerowych 5-stanowiskowych - 6 szt. - dostawa i montaż wiaty rekreacyjnej 6-kątnej (o przekątnej 3,60 m), o konstrukcji drewnianej - 2 szt. - miejsce na ognisko ułożone z kostki kamiennej i kamienia narzutowego polnego ( pow. 5,66 m2), - dostawa i montaż oświetlenia solarnego - 3 kpl. (1 kpl systemu solarnego składa się z lampy parkowej LED,panelu fotowoltaicznego, akumulatora i układu sterowniczego), - dostarczenie i montaż ogrodzenia frontowego terenu MOR. Projektuje się ogrodzenie przeznaczone dla terenów rekreacyjnych o wysokości całkowitej 1,5 m (1,2m panel + 0,25m deska cokołowa). ROBOTY KWALIFIKOWANE Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na zagospodarowaniu rekreacyjno-turystycznym MOR (tzw. Miejsce Obsługi Rowerzystów) obejmującym kompleksowe zagospodarowanie rekreacyjne tzw. Dużego MOR w Drwini tj. Centrum Rekreacji w postaci budowy: a) ścieżek i alejek spacerowych pieszych oraz placyku gospodarczego, w tym nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm - 558 m2, nawierzchni z tłucznia - 620 m2, nawierzchni z kamienia -87 m2, b) drewnianej kładki nad rozlewiskiem - 306 m, w tym dostawa i montaż pali, konstrukcji drewnianej kładki oraz deskowanie podestu kładki (427,50m2), c) drewnianej wiaty z tarasem - 82m2, posadowionej na fundamentach, o konstrukcji stalowo- drewnianej d) drewnianej altany posadowionej na fundamentach z montażem pergoli wewnętrznej ( ok. 18 m2), wyposażonej w 3 szt ławek i 2 szt stolików z drewna, z dojściem po kamiennych schodach - 1 szt. e) wieży widokowej o konstrukcji żelbetowo-drewnianej - 1 szt, f) placu zabaw ( zestaw zabawowy i huśtawki - 5 szt, wioska indiańska - 1 szt.) wraz z siłownią terenową 7 elementów ( dostosowana dla osób niepełnosprawnych) oraz nawierzchnią placu zabaw i siłowni z piasku - 386 m2 + schody terenowe - 10,80 m, ogrodzenie placu zabaw - 77,0 m, g) toalety publicznej z przyłączami, instalacjami i wyposażeniem sanitarnym budynku - wykonany zostanie kompletny budynek sanitariatów publicznych. Zakres prac do wykonania: roboty ziemne, fundamenty, roboty murowe, ścianki zabudowy systemowej, konstrukcje żelbetowe, zbrojenie, konstrukcje drewniane, sufity podwieszane, pokrycie dachu, posadzki, tynki, malowanie, stolarka budowlana, elewacje, wyposażenie sanitarne. Do toalety wykonane zostanie przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz z montażem zbiornika bezodpływowego (szamba o wymiarach zewnętrznych LxbxH=2400x2000x1500) oraz przyłącze wodociągowe wraz z budową studni wierconej (30m) . W budynku wykonane zostaną instalacje kanalizacyjne, wodociągowe wraz z armaturą, wentylacyjne, elektryczne, h) parkingu na 56 miejsc - powierzchnia parkingu ok. 1013,00 m2, nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych, i) małej architektury w postaci: - miejsce na ognisko 2 szt, wykonane z kostki kamiennej i kamienia polnego, - ławki parkowe - 20 szt. - kosze na śmieci - 18 szt., - dostawa i osadzenie stołów - 5 szt. - dostawa i osadzenie stojaków na rowery - 4 szt. - tablica informacyjna dotycząca MOR - 4 szt. - kontenerów na odpady i śmieci na placyku gospodarczym, - dostawa i montaż oświetlenia solarnego - 12 kpl. (1 kpl systemu solarnego składa się z lampy parkowej LED, panelu fotowoltaicznego, akumulatora i układu sterowniczego), - nasadzenie i uporządkowanie zieleni tj. krzewów w celach estetycznych. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie drogi wewnętrznej na powierzchni ok. 765 m2, w tym uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego oraz nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumiczno-grysowych ( warstwa ścieralna asfaltowa). Uwaga: Zamawiający z uwagi na posiadane środki zastrzega sobie prawo realizacji i zawarcia umowy w ograniczonym zakresie tj: ograniczenia przedmiotu umowy poprzez rezygnacje z wykonania robót niekwalifikowanych. W takim przypadku wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót niekwalifikowanych zgodnie z ofertą Wykonawcy Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na zagospodarowaniu rekreacyjno-turystycznym MOR (tzw. Miejsce Obsługi Rowerzystów) obejmującym kompleksowe zagospodarowanie rekreacyjne tzw. Małego MOR w Mikluszowicach w postaci budowy: a) ścieżek i alejek spacerowych pieszych, w tym nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 308 m2, b) parkingu na 19 miejsc wraz z zjazdem - powierzchnia parkingu ok. 442,00 m2, nawierzchnia z kostki betonowej gr.8 cm. c) prefabrykowanej toalety publicznej pod zabudowę drewnianą ( gotowy element modułowy powtarzalny adaptowany, z instalacjami wewnętrznymi) -1 szt. - obiekt wolnostojący przeznaczony do montażu w miejscu posadowienia do przyłączy: wody, kanalizacji i energii elektrycznej wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz wyposażeniem sanitarnym wewnętrznym. Toaleta wykonana w całości z jednolitego odlewu betonowo kompozytowego, monolityczna, samonośna stawiana na utwardzonym podłożu bez wylewania fundamentów. Wysokość-3,77 m; długość-3,97 m; szerokość-2,82 m. Do toalety wykonane zostanie przyłącze kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej wraz z montażem zbiornika bezodpływowego (szamba o wymiarach zewnętrznych LxbxH=2400x2000x1500) oraz przyłącze wodociągowe i energetyczne, d) małej architektury w postaci: - miejsce na ognisko wykonane z kostki kamiennej i kamienia polnego, - ławki betonowe z oparciem i bez oparcia - 10 szt., - kosze na śmieci - 5 szt., - tablica informacyjna dotycząca MOR - 1 szt., - dostawa i montaż wiaty rowerowej ( wymiary 6,3 x 2,0)- 1 szt., - dostawa i montaż stojaków rowerowych 5-stanowiskowych - 3 szt. - dostawa i montaż wiaty rekreacyjnej 6-kątnej (o przekątnej 3,60 m), o konstrukcji drewnianej - 2 szt. - miejsce na ognisko ułożone z kostki kamiennej i kamienia narzutowego polnego ( pow. 5,66 m2), - parkan drewniany ozdobny o dł. 10 m, - dostawa i montaż oświetlenia solarnego - 3 kpl. (1 kpl systemu solarnego składa się z lampy parkowej LED, panelu fotowoltaicznego, akumulatora i układu sterowniczego), - nasadzenie i uporządkowanie zieleni tj. krzewów w celach estetycznych Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. UWAGA: 1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję w terenie w celu zaznajomienia się z sytuacją faktyczną oraz specyfiką obiektu i dokładnym zakresem prac. 2. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzględniających charakter obiektu. 3. Wykonawca musi wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych dla zagwarantowania należytego użytkowania obiektu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac, w celu zobrazowania przebiegu prac i ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności i użytych materiałów. 5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przygotowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również inne prace, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego i kompleksowego wykonania całości zadania inwestycyjnego zgodnie z załączonym projektem budowlanym. 6. Zakres całościowy prac budowlanych wszystkich branż musi uwzględniać dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów w każdym zakresie, a szczególnie ochrony przeciwpożarowej oraz wymogów sanitarnych a także do obowiązujących warunków technicznych dla tego typu budynków. Wykonywane prace budowlane, w tym zastosowane materiały, muszą uwzględniać również charakter i typ użytkowy obiektu. 7. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, pismo o powołaniu Komisji Odbioru, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych (woda), deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, protokół odbioru końcowego robót, kosztorys powykonawczy. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. 8. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w uzgodnieniu z Zamawiającym, zobowiązany będzie do sporządzenia i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego dla przedmiotowego zadania. 9. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót: a) związanych w wykonaniem robót związanych z wznoszeniem obiektów (betonowanie, murowanie, tynkowanie) b) związanych z wykonaniem robót instalacyjnych (wod-kan , co, elektryczne ), c) związanych z wykonaniem nawierzchni z brukowej kostki betonowej. 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45230000-8, 45212000-6, 45223821-7, 45215500-2, 45316100-6, 45231300-8, 45310000-3, 77310000-6, 45212140-9, 45311200-2, 45231300-8, 45255110-3, 45332000-3, 45332200-5, 45331210-1, 45111000-8, 45210000-2, 45420000-7, 45430000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45233200-1, 45200000-9, 45316100-6, 45113000-2, 45220000-5, 45223000-6, 45223200-8, 45233200-1, 45100000-8, 45223300-9, 45231600-1, 45223800-4, 45215500-2, 45316100-6, 45223810-7, 71332000-4, 45231300-8, 45230000-8, 45311000-0, 77310000-6, 45230000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa infrastruktury rekreacyjnej oraz małej infrastruktury jej towarzyszącej - MOR w Grobli |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
502261.13
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firmą Budowlana Q-BUD Janusz Kułach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
800000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa infrastruktury rekreacyjnej oraz małej infrastruktury jej towarzyszącej - MOR w Drwini wraz z przebudową istniejącej drogi wewnętrznej w strefie MOR Drwinia |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1221505.64
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firmą Budowlana Q-BUD Janusz Kułach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1800000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Budowa infrastruktury rekreacyjnej oraz małej infrastruktury jej towarzyszącej - MOR w Mikluszowicach |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
329712.99
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KRISBUD sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
513946.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





