Ogłoszenie z dnia 2018-02-05
Ogłoszenie nr 500025975-N-2018 z dnia 05-02-2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego: Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625738-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. Północna
15,
74-300
Myślibórz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
957470204, e-mail
sekretariat@cuwmysliborz.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.cuwmysliborz.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZ.131.78.2017.WjM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2018 w podziale na części: Część nr 1 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców: Warzywa i owoce powinny być: - świeże, jędrne, dojrzałe, soczyste, zdrowe i czyste, - kształt i barwa charakterystyczne dla odmiany, miąższ owoców soczysty, bez śladów pleśni, - prawidłowo wykształcone z typowym zabarwieniem, bez widocznych plam, - średniej wielkości - niedopuszczalne: przejrzałe, przerośnięte lub niedojrzałe, - bez uszkodzeń mechanicznych, obcych ciał, - wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez obcych zapachów, smaków, oznak podgnicia i pleśni, bez oparzelin słonecznych. Niedopuszczalne: zaparzenie, nadmarznięcie, zamarzniecie, pozostałości środków ochrony roślin, nadgnicie i zgnicie oraz pleśń. Część nr 2 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych: Wyroby mrożone powinny mieć następujące cechy: - wygląd - owoce lub warzywa czyste, sypkie, nieoblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych, - smak i zapach w stanie zamrożonym - charakterystyczny nieco osłabiony, bez zapachów i posmaków obcych, - owoce i warzywa zdrowe bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby lub szkodniki. Część nr 3 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców przetworzonych: Warzywa i owoce przetworzone powinny być dostarczone w opakowaniach szczelnych, nieuszkodzonych. Część nr 4 Sukcesywne dostawy jaj: Jaja powinny być: - świeże, - waga 65 g - 75 g, - skorupka o normalnym kształcie, czysta, nieuszkodzona, - białko przejrzyste, gęste, bez obcych ciał, - tarcza zarodkowa niewidoczna, - zapach swoisty, bez obcych zapachów. Część nr 5 Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich: Wyroby powinny charakteryzować się następującymi cechami: - masło: barwa jednolita, powierzchnia gładka, sucha konsystencja, jednolita zwarta, smarowna, lekko mazista, smak i zapach czysty, lekko kwaśny, mlekowy, - twaróg półtłusty i chudy: smak i zapach czysty, barwa biała do kremowej, jednolita w całej masie, - śmietana: powinna być płynem jednolitym bez kłaczków ściętego sernika, bez podstoju, barwy jednolitej jasnokremowej lub kremowej; o czystym lekko kwaśnym smaku, bez obcych smaków i zapachów; - ser żółty: bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów, obcych ciał, barwa jednolita, - desery mleczne i jogurty: opakowania nieuszkodzone, z natłoczonym terminem ważności na opakowaniu. Część nr 6 Sukcesywne dostawy pieczywa i pieczywa cukierniczego: Wyroby piekarnicze pszenne, żytnie i mieszane oraz wyroby cukiernicze powinny mieć następujące cechy jakościowe: - świeże wyprodukowane w ciągu 12 godzin do momentu dostarczenia do Zamawiającego, - foremny kształt (nierozlany, niezgnieciony, nieporozrywany), - skóra nie oddzielająca się od miękiszu, niezabrudzona, niespalona, - miękisz suchy, o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli, - miękisz o właściwym smaku (niegorzki, niezbyt kwaśny, zbyt słony lub niesłony). Wyroby powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów. Część nr 7 Sukcesywne dostawy ryby i przetworów z ryb: Ryby powinny posiadać: - przydatność do spożycia nie krótszą niż 3 dni od dnia dostawy towaru (dotyczy ryb świeżych), - zapach neutralny, - wygląd - nie może posiadać tzw. oparzeliny mrozowej, a więc wszelkich ubytków świadczących o niewłaściwym obchodzeniu się z rybą, Część nr 8 Sukcesywne dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: Mięso drobiowe powinno mieć następujące cechy jakościowe: - elementy właściwe umięśnione, nie dopuszcza się mięśni i skóry niezwiązanych ze sobą, linie cięcia równe, w asortymentach ze skrzydełkami dopuszcza się brak ostatniego człona skrzydła, - połówka oraz ćwiartka przednia może być z szyją lub bez szyi, - barwa charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni danego gatunku drobiu, nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach piersi i nóg, dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchni elementów mrożonych, dopuszcza się lekkie zaczerwienienie ostatniego człona skrzydła, - zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku drobiu, - niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o rozkładzie mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu. Mięso wieprzowe i wołowe powinno posiadać następujące cechy jakościowe: - mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałem obcym, dobrze wykrwawione, - konsystencja jędrna, elastyczna, odkształcająca się, - smak, przydatność, zapach - swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia. Wędliny i podroby powinny posiadać: - klasę przydatności, świeżość, powierzchnię suchą, osłonkę ściśle przylegającą, równomiernie pomarszczoną, niedopuszczalne zacieki tłuszczu pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych; - przydatność do spożycia wędlin nie może być krótsza niż 15 dni od dnia dostawy towaru; - przydatność do spożycia podrobów nie może być krótsza niż 10 dni od dnia dostawy towaru. Część nr 9 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: Artykuły ogólnospożywcze powinny posiadać: co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do pożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego (dotyczy produktów o długoterminowym okresie przydatności do spożycia), co najmniej 14 dniowy termin przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego (dotyczy produktów o krótkim okresie przechowywania).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15810000-9, 15812000-3, 15331170-9, 15500000-3, 15220000-6, 15200000-0, 03142500-3, 15300000-1, 15112000-6, 15131500-0, 15119000-5, 15131130-5, 15114000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134807.33
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handel Hurtowy Maciej Żyliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
140672.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9830.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MARGO - ICEGASTRO Damian Lewandowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12499.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców przetworzonych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5467.56
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Spożywcza "Janmark" Sp. j. Janusz Piotrowski, Jakub Kępiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5603.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy jaj |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14211.38
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handel Hurtowy Maciej Żyliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu (Część nr 5) została odrzucona. Podstawa prawna: art. 89 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP. Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy pieczywa i pieczywa cukierniczego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62074.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: PPH "KASIA" s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64089.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy ryby i przetworów z ryb |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu (Część nr 5) została odrzucona. Podstawa prawna: art. 89 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP. Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
218592.78
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BT Sp. z o.o. BRUNO TASSI PÓŁNOC Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
219442.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
176119.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Spożywcza "Janmark" Sp. j. Janusz Piotrowski, Jakub Kępiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183952.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby przebudowy dróg powiatowych nr 2139Z i nr 2135Z w miejscowości Cychry, gmina Dębno
- "Przewóz specjalny dzieci z niepełnosprawnością z terenu Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2025/2026 w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu"
- "Dowóz uczniów na terenie Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2025/2026 w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r."
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. gen. Stanisława Grzmota Skotnickiego w Młodzieszynie
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie - postępowanie nr 1
- Dostawa artykułów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
- "Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części (...)
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Słupsku
- Sukcesywne dostawy nabiału dla wybranych jednostek na część 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.