To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025569-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Miasto Radomsko: Rozbudowa Przedszkola Publicznego Nr 10 przy ul. Armii Krajowej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556177-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500008157-N-2017 i 500011591-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Radomsko, Krajowy numer identyfikacyjny 590648238,
ul. ul. Tysiąclecia
5,
97-500
Radomsko, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 854 571, e-mail
zamowienia@radomsko.pl, faks
044 6854513, 6854521.
Adres strony internetowej (url): www.bip.radomsko.pl,
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Przedszkola Publicznego Nr 10 przy ul. Armii Krajowej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZP. 271.1.20.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Rozbudowa Przedszkola Publicznego Nr 10 przy ul. Armii Krajowej 13 w Radomsku" polegające w szczególności na budowie budynku z salą wielofunkcyjną powiązanego funkcjonalnie i komunikacyjnie z istniejącym kompleksem Przedszkola Publicznego Nr 10 przy ul. Armii Krajowej, zlokalizowanego na działce o nr ewid. 248, w obrębie ewid. 27 Radomsko wraz z zagospodarowaniem terenu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi w branżach ogólnobudowlanej i sanitarnej oraz projektem budowlanym w branży elektrycznej, opracowanymi przez Pracownię Architektoniczną Witold Dominik architekt ul. Jaracza 4, pok. 19, 42-200 Częstochowa oraz zasadami wiedzy technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Urządzenie zieleni w obrębie niniejszej inwestycji, na terenie posesji, będzie polegało na: 1) wysiewie traw w obszarze wykonywanych robót i w miejscach naruszonych przez Wykonawcę, 2) wycince drzew istniejących i nasadzeniu nowych drzew gatunku tuje szmaragdowe w ilości 29 szt. o wysokości co najmniej 1 metr, zgodnie z decyzją Starosty Powiatu Radomszczańskiego z dn.13.06.2016 r. znak: PŚII.613.1.52.2016 oraz zmianą niniejszej decyzji z dn. 07.12.2016 r., przy czym miejsca nasadzeń zostaną wskazane przez Zamawiającego na etapie wykonywania prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy - stanowiący dodatek nr 8, 2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana - stanowiące dodatek nr 9 do SIWZ, 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna - stanowiące dodatek nr 10 do SIWZ, 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna - stanowiące dodatek nr 11 do SIWZ, 5) Projekt budowlany - część architektoniczna i konstrukcyjna - stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ, 6) Projekt wykonawczy - część architektoniczna i konstrukcyjna - stanowiący dodatek nr 13 do SIWZ, 7) Załącznik do Projektu wykonawczego - część architektoniczna i konstrukcyjna - zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej - stanowiący dodatek nr 13a do SIWZ, 8) Załącznik do Projektu wykonawczego - część architektoniczna i konstrukcyjna - rzut parteru - zestawienie stolarki - stanowiący dodatek nr 13b do SIWZ, 9) Załącznik do Projektu wykonawczego - część architektoniczna i konstrukcyjna - schemat ścianki mobilnej - stanowiący dodatek nr 13c do SIWZ, 10) Załącznik do Projektu wykonawczego - część architektoniczna i konstrukcyjna - parametry wykładziny osuszającej, płyt elewacyjnych HPL oraz żaluzji elewacyjnych - stanowiący dodatek nr 13d do SIWZ, 11) Projekt budowlany - instalacje sanitarne - stanowiący dodatek nr 14 do SIWZ, 12) Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne - stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ, 13) Projekt budowlany - instalacje elektryczne - stanowiący dodatek nr 16 do SIWZ. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią: 1) Przedmiar robót - branża ogólnobudowlana - stanowiący dodatek nr 17 do SIWZ, 2) Przedmiar robót - branża sanitarna -stanowiący dodatek nr 18 do SIWZ, 3) Przedmiar robót - branża elektryczna -stanowiący dodatek nr 19 do SIWZ, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projektach budowlanych i wykonawczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45332000-3, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1198576.81
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TADOS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1307906.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30,98% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Dostawę akcesoriów do sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Radomsku. "/ PROCEDURA POWTÓRZONA/ Nr Spr. 612/2025
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- "Roboty budowlane na osadach Nadleśnictwa Radomsko"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz PGK Sp. z o. o. z/s w Radomsku
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do Szpitala Powiatowego w Radomsku.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3906E na odcinku Borzykówka-Borzykowa
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- Remont sanitariatów w budynkach Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu zlokalizowanych w Kaliszu i Pile
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.