eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoWykonanie robót budowlanych w budynkach Starostwa Powiatowego w Kępnie z podziałem na dwa zadania Zadanie Nr 1 Naprawa ściany bocznej elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5 Zadanie Nr 2 Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi p/ Kępnem ul. Katowicka 8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-02

Ogłoszenie nr 500025560-N-2018 z dnia 02-02-2018 r.

Starostwo Powiatowe: Wykonanie robót budowlanych w budynkach Starostwa Powiatowego w Kępnie z podziałem na dwa zadania : Zadanie Nr 1 Naprawa ściany bocznej elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5 Zadanie Nr 2 Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi p/ Kępnem ul. Katowicka 8

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634942-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 25085772900000, ul. ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 782 89 00, e-mail sekretariat@powiatkepno.pl, faks 62 782 89 01.
Adres strony internetowej (url): www.powiatkepno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w budynkach Starostwa Powiatowego w Kępnie z podziałem na dwa zadania : Zadanie Nr 1 Naprawa ściany bocznej elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5 Zadanie Nr 2 Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi p/ Kępnem ul. Katowicka 8

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AB.272.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Wykonanie robót budowlanych w budynkach Starostwa Powiatowego w Kępnie z podziałem na dwa zadania ( części): Zadanie Nr 1 Naprawa ściany bocznej elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5 Zadanie Nr 2 Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi p/ Kępnem ul. Katowicka 8 Zakres zadania Nr 1 obejmuje w szczególności: Naprawa ściany bocznej elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5. Wykonanie robót budowlanych dot. naprawy ściany bocznej elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5. (W wyniku wichury została uszkodzona ściana boczna elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5). Podstawowy zakres robót : 1. Uzupełnienie tynków zewnętrznych, uzupełnienia ocieplenia i siatki, 2. Ułożenie tynków renowacyjnych, 3. Malowanie tynków zewnętrznych, 4. Wymiana rynien z wykonaniem nowych półokrągłych z blachy miedzianej, 5. Wymiana obróbek z wykonaniem i montażem podokienników z blachy miedzianej, 6. Uzupełnienie pokrycia dachowego z układanej na sucho dachówek ceramicznej karpiówki, 7. Przełożenie gąsiorów ceramicznych. Szczegółowy zakres wykonania robót budowlanych przedstawia załącznik Nr 1/ przedmiar robót oraz dokumentacja fotograficzna/ Przed złożeniem oferty Wykonawcom zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia. Każdy z Wykonawców może dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonania remontu celem sprawdzenia uwarunkowań terenu oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. Do obowiązków wykonawcy należy: powołać kierownika budowy posiadające uprawnienia do kierowania robót na obiektach zabytkowych Ponadto Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wbudowanych materiałów. Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.. Zadnie Nr 2 Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi p/ Kępnem ul. Katowicka Wykonanie robót budowlanych na Przebudowę budynku Zespołu Szkól Specjalnych w Słupi p Kępnem w zakresie wykonania remontu pomieszczeń mieszkaniowych z przeznaczeniem na biura . Zakres zadania Nr 2 obejmuje w szczególności: Podstawowy zakres robót to remont pomieszczeń oznaczonych nr 1.29, 1.26, 1.25, 1.28, 1.27, 1.23, 1.24 w zakresie: 1. Rozbiórka istniejących podłóg, 2. Rozbiórka okładzin ściennych, 3. Demontaż urządzeń sanitarnych, 4. Rozbiórka ścian działowych, 5. Wykonanie nowych ścianek działowych, 6. Demontaż stolarki drzwiowej, 7. Demontaż drzwi wejściowych, 8. Montaż nowej stolarski drzwiowej, 9. Montaż drzwi balkonowych, 10. Wykonanie nowych okładzin z płytek w łazience, 11. Wykonanie podłóg z paneli AS5 wraz z listwami z PCV, 12. Szpachlowanie wszystkich pomieszczeń oraz malowanie farbami zmywalnymi, 13. Wykonanie nowej instalacji, 14. Wykonanie schodów wejściowych z sekretariatu, 15. Obłożenie schodów płytkami, 16. Montaż nowych parapetów wewnętrznych z konglomeratu. ( Dokumentacja nr 2 rysunek) 1.Wykucie otworu do pomieszczenia 0.09, 2.Osadzenie stolarki drzwiowej aluminiowej białej, 3. malowanie korytarza i pomieszczenia 0,09 zgodnie z oznaczeniem na rysunku uzupełnienie płytek w progu korytarza w wykonywanych drzwiach, Szczegółowy zakres wykonania robót budowlanych przedstawia załącznik Nr 1/ przedmiar robót oraz dokumentacja nr 1 i 2 rysunek) Przed złożeniem oferty Wykonawcom zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia. Każdy z Wykonawców może dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonania remontu celem sprawdzenia uwarunkowań terenu oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. Do obowiązków wykonawcy należy: powołać kierownika budowy posiadające uprawnienia do kierowania robót budowlanych Ponadto Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wbudowanych materiałów. Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową. 2. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ: 1) Dokumentacja ( rysunki) , dokumentacja fotograficzna (załącznik nr 8) 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9) 3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 10) 4) Wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 3.Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową. 4.Wskazanie pochodzenia materiałów (w szczególności, marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy w szczególności o których mowa w art. 30 ustawy Pzp, użyte w opisie przedmiotu zamówienia stanowią informacje uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne produktu wskazanego z nazwy handlowej, lecz na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek wskazać, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady budowlane oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy 6. Wymagania stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio wykonujących prace na terenie budowy tj. w zakresie robót budowlanych na zadanie Nr 1 i 2. 3) W okresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio wykonujących prace na terenie budowy tj. w zakresie robót budowlanych na zadanie Nr 1 i 2. 4) Po zawarciu umowy a przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od podpisania umowy zobowiązany jest, do przedłożenia Wykazu pracowników wykonujących w/w roboty budowlane oraz oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. 5) Nieprzedłożenie wykazu pracowników oraz oświadczenia o których mowa powyżej, lub przedstawienie oświadczeń niekompletnych w wyznaczonym terminie (pracowników wykonujących wskazane czynności), na umowę o pracę może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45430000-0, 45450000-6, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Naprawa ściany bocznej elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29842.29
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bracia Mamczak s. c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ruchu Oporu 2
Kod pocztowy: 63-600
Miejscowość: Kępno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35957.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35957.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36705.91
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi p/ Kępnem ul. Katowicka 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1012904.57
Waluta Pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bracia Mamczak s. c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ruchu Oporu 2
Kod pocztowy: 63-600
Miejscowość: Kępno,
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119949.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119949.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124613.78
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.