To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 500024880-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.
Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica: TC/11/2017 - Zakup używanego wózka widłowego z dostawą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551426-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500004788-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, Krajowy numer identyfikacyjny 2754200033,
ul. ul. Złotoryjska
89,
59220
Legnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
768 505 500, e-mail
inwestycje.ilg@imn.gliwice.pl, faks
768 505 501.
Adres strony internetowej (url): www.imn.legnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: JBR
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TC/11/2017 - Zakup używanego wózka widłowego z dostawą
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TC/11/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego wózka widłowego przez Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy, zgodnego z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z dostawą, jego uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest sprzedać urządzenie w pełni sprawne. Podstawowe parametry techniczne wózka: 1) Rok produkcji urządzenia nie wcześniej niż 2007 r. 2) Maksymalny przebieg w roboczogodzinach: 3 500 mth, 3) Układ jezdny kołowy, opony pełne, 4) Silnik zasilany gazem, o mocy użytecznej min. 50 KM, spełniający wymogi emisyjne UE, 5) Zbiornik paliwa: butla o pojemności min. 11 kg, 6) Układ hamulcowy - hydrostatyczny, 7) Układ hydrauliczny - pompa, 8) Sterowanie układem roboczym hydrauliki i kontrola pracy: za pomocą joysticków oraz zbiorczego ekranu wizualizacyjnego, 9) Całkowita długość razem z widłami: max 4,0 m, 10) Wysokość (do szczytu złożonego masztu): max 2,7 m, 11) Minimalny udźwig, przy maksymalnym zasięgu: 3000 kg, 12) Minimalna wysokość podnoszenia: 2,5 m, 13) Widły z przesuwem bocznym, 14) Maksymalna szerokość całkowita 130 cm, 15) Oświetlenie pola roboczego (halogeny - przód i tył), z dźwiękowym sygnałem cofania, 16) Kabina zamknięta, szczelna, zgodna z normami ROPS/FOPS, wyposażona w szyby bezpieczne oraz wycieraczki przynajmniej na szybie przedniej, z wentylacją nadciśnieniową zabezpieczającą przez zanieczyszczeniem kabiny pyłem z zewnątrz, 17) Ostrzegawczy system dźwiękowy lub świetlny informujący przynajmniej o: nieprawidłowym ciśnieniu oleju silnika, przegrzaniu silnika, przegrzaniu lub utracie ciśnienia układu hydraulicznego (wypływ oleju), zabudowany system monitorowania i rejestracji pracy maszyny, 18) Aktualne dopuszczenie przez UDT (dokument wymagany na etapie wyboru oferty najwyżej ocenionej). Wykonawca zapewni (dostarczy) również: 1. Dokumentację w postaci książkowej 1 szt., zawierającą instrukcję obsługi, dokumentację techniczno ruchową (DTR), (w dniu protokolarnego przekazania wózka); 2. Kartę katalogową, potwierdzającą wymagane parametry techniczne urządzenia, sporządzoną w języku polskim (dokument wymagany na etapie wyboru oferty najwyżej ocenionej). 3. Aktualne decyzje odbioru przez UDT dotyczące dostarczonych urządzeń i dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski - jeśli są wymagane; (dokument wymagany na etapie wyboru oferty najwyżej ocenionej). 4. Książkę pojazdu zgodną z wymaganiami UDT, (w dniu protokolarnego przekazania wózka); 5. Protokół realizacji szkolenia obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, (w dniu protokolarnego przekazania wózka); 6. Dokument potwierdzający odpowiedzialność Dostawcy w okresie gwarancji rozruchowej, (w dniu protokolarnego przekazania wózka); Wykonawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczony pojazd Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa oraz w zakresie ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nieprzekraczające NDN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniami na hałas lub drgania mechaniczne). Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy. Dokładny termin dostawy urządzenia będzie uzgodniony pomiędzy stronami umowy telefonicznie i potwierdzony faksem lub mailem z wyprzedzeniem, co najmniej jednego dnia roboczego. Wykonawca przy przekazaniu wózka przeprowadzi potwierdzone protokołem szkolenie praktyczne pracowników Zamawiającego, obejmujące obsługę i konserwację urządzenia. Dostarczenie wózka wraz z dokumentami potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Stron, w dniu jej odbioru i uruchomienia. Protokół sporządzi Wykonawca. Warunkiem podpisania protokołu odbioru jest wcześniejsze zatwierdzenie protokołu realizacji przez Wykonawcę szkolenia pracowników obsługi Zamawiającego. Warunki gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji rozruchowej na okres min. 5 tygodni, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji tj. podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji rozruchowej Wykonawca bierze odpowiedzialność za realizację napraw zaistniałych w urządzeniu usterek i awarii. Gdyby jakaś część urządzenia będącego elementem przedmiotu umowy okazała się wadliwa z powodu wady materiału lub niewłaściwego wykonania w ciągu trwania gwarancji rozruchowej, Wykonawca podejmie działania: ? w przypadku awarii wyłączającej wózek z eksploatacji, Wykonawca usunie awarię w ciągu maksymalnie 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub elektroniczną; ? w przypadku awarii nie wyłączającej wózka z eksploatacji, Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub elektroniczną. Gdy w okresie obowiązującej gwarancji rozruchowej będą miały miejsce trzy awarie wyłączające wózek z eksploatacji na okres dłuższy niż 24 godziny, Zamawiającemu przysługuje reklamacyjne prawo zwrotu wózka. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 14 dni od jej dostarczenia, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42.41.51.10 - Wózki widłowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: TC/11/2017 - Zakup używanego wózka widłowego z dostawą |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Simińska Urządzenia Transportu Bliskiego Handel - Serwis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Kompleksowe usługi utrzymania urządzeń platform dźwigowych dla osób niepełnosprawnych w m. Legnica w ramach zadania "Bieżące Utrzymanie Pasa Drogowego".
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Eksploatacja i bieżące utrzymanie fontann, aeratorów oraz zdrojów ulicznych w ramach zadania: "Bieżące utrzymanie obiektów i urządzeń infrastruktury"
- Konserwacja i bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie m. Legnicy
- 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego .
- Zakup samochodu osobowego
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa sprzętu logistycznego do ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz pakietów grywalizacyjnych do ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz do ZST w Mikołowie, w ramach projektu pn.: "Zawodowy Mikołowski"
- Zakup i dostawa wyposażenia punktu napraw w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu"
- Zakup sprzętu do baz magazynowych w ramach zadania OLiOC
więcej: Wózki widłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





