eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaTC/11/2017 - Zakup używanego wózka widłowego z dostawą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500024880-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica: TC/11/2017 - Zakup używanego wózka widłowego z dostawą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551426-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004788-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, Krajowy numer identyfikacyjny 2754200033, ul. ul. Złotoryjska 89, 59220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 505 500, e-mail inwestycje.ilg@imn.gliwice.pl, faks 768 505 501.
Adres strony internetowej (url): www.imn.legnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: JBR

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

TC/11/2017 - Zakup używanego wózka widłowego z dostawą

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TC/11/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego wózka widłowego przez Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy, zgodnego z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z dostawą, jego uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest sprzedać urządzenie w pełni sprawne. Podstawowe parametry techniczne wózka: 1) Rok produkcji urządzenia nie wcześniej niż 2007 r. 2) Maksymalny przebieg w roboczogodzinach: 3 500 mth, 3) Układ jezdny kołowy, opony pełne, 4) Silnik zasilany gazem, o mocy użytecznej min. 50 KM, spełniający wymogi emisyjne UE, 5) Zbiornik paliwa: butla o pojemności min. 11 kg, 6) Układ hamulcowy - hydrostatyczny, 7) Układ hydrauliczny - pompa, 8) Sterowanie układem roboczym hydrauliki i kontrola pracy: za pomocą joysticków oraz zbiorczego ekranu wizualizacyjnego, 9) Całkowita długość razem z widłami: max 4,0 m, 10) Wysokość (do szczytu złożonego masztu): max 2,7 m, 11) Minimalny udźwig, przy maksymalnym zasięgu: 3000 kg, 12) Minimalna wysokość podnoszenia: 2,5 m, 13) Widły z przesuwem bocznym, 14) Maksymalna szerokość całkowita 130 cm, 15) Oświetlenie pola roboczego (halogeny - przód i tył), z dźwiękowym sygnałem cofania, 16) Kabina zamknięta, szczelna, zgodna z normami ROPS/FOPS, wyposażona w szyby bezpieczne oraz wycieraczki przynajmniej na szybie przedniej, z wentylacją nadciśnieniową zabezpieczającą przez zanieczyszczeniem kabiny pyłem z zewnątrz, 17) Ostrzegawczy system dźwiękowy lub świetlny informujący przynajmniej o: nieprawidłowym ciśnieniu oleju silnika, przegrzaniu silnika, przegrzaniu lub utracie ciśnienia układu hydraulicznego (wypływ oleju), zabudowany system monitorowania i rejestracji pracy maszyny, 18) Aktualne dopuszczenie przez UDT (dokument wymagany na etapie wyboru oferty najwyżej ocenionej). Wykonawca zapewni (dostarczy) również: 1. Dokumentację w postaci książkowej 1 szt., zawierającą instrukcję obsługi, dokumentację techniczno ruchową (DTR), (w dniu protokolarnego przekazania wózka); 2. Kartę katalogową, potwierdzającą wymagane parametry techniczne urządzenia, sporządzoną w języku polskim (dokument wymagany na etapie wyboru oferty najwyżej ocenionej). 3. Aktualne decyzje odbioru przez UDT dotyczące dostarczonych urządzeń i dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski - jeśli są wymagane; (dokument wymagany na etapie wyboru oferty najwyżej ocenionej). 4. Książkę pojazdu zgodną z wymaganiami UDT, (w dniu protokolarnego przekazania wózka); 5. Protokół realizacji szkolenia obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, (w dniu protokolarnego przekazania wózka); 6. Dokument potwierdzający odpowiedzialność Dostawcy w okresie gwarancji rozruchowej, (w dniu protokolarnego przekazania wózka); Wykonawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczony pojazd Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa oraz w zakresie ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nieprzekraczające NDN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniami na hałas lub drgania mechaniczne). Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy. Dokładny termin dostawy urządzenia będzie uzgodniony pomiędzy stronami umowy telefonicznie i potwierdzony faksem lub mailem z wyprzedzeniem, co najmniej jednego dnia roboczego. Wykonawca przy przekazaniu wózka przeprowadzi potwierdzone protokołem szkolenie praktyczne pracowników Zamawiającego, obejmujące obsługę i konserwację urządzenia. Dostarczenie wózka wraz z dokumentami potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Stron, w dniu jej odbioru i uruchomienia. Protokół sporządzi Wykonawca. Warunkiem podpisania protokołu odbioru jest wcześniejsze zatwierdzenie protokołu realizacji przez Wykonawcę szkolenia pracowników obsługi Zamawiającego. Warunki gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji rozruchowej na okres min. 5 tygodni, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji tj. podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji rozruchowej Wykonawca bierze odpowiedzialność za realizację napraw zaistniałych w urządzeniu usterek i awarii. Gdyby jakaś część urządzenia będącego elementem przedmiotu umowy okazała się wadliwa z powodu wady materiału lub niewłaściwego wykonania w ciągu trwania gwarancji rozruchowej, Wykonawca podejmie działania: ? w przypadku awarii wyłączającej wózek z eksploatacji, Wykonawca usunie awarię w ciągu maksymalnie 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub elektroniczną; ? w przypadku awarii nie wyłączającej wózka z eksploatacji, Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub elektroniczną. Gdy w okresie obowiązującej gwarancji rozruchowej będą miały miejsce trzy awarie wyłączające wózek z eksploatacji na okres dłuższy niż 24 godziny, Zamawiającemu przysługuje reklamacyjne prawo zwrotu wózka. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 14 dni od jej dostarczenia, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42.41.51.10 - Wózki widłowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: TC/11/2017 - Zakup używanego wózka widłowego z dostawą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka Simińska Urządzenia Transportu Bliskiego Handel - Serwis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Malinowa 9
Kod pocztowy: 64-020
Miejscowość: Czempiń
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.