Ogłoszenie z dnia 2018-02-02
Ogłoszenie nr 500024824-N-2018 z dnia 02-02-2018 r.
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.: "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12- Odpady z mechanicznej obróbki odpadów innych niż 19 12 11 poprzez ich odzysk i/lub recykling."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 28032088000000,
ul. S. Czarnieckiego
28,
14-100
Ostróda, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 644 12 44, e-mail
m.bawolska@zuokrudno.pl, faks
89 648 41 82.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12- Odpady z mechanicznej obróbki odpadów innych niż 19 12 11 poprzez ich odzysk i/lub recykling."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP1/WR/1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12- Odpady z mechanicznej obróbki odpadów innych niż 19 12 11 poprzez ich odzysk i/lub recykling 2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 . 4. Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o., Rudno 17 gmina Ostróda,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12- Odpady z mechanicznej obróbki odpadów innych niż 19 12 11 poprzez ich odzysk i/lub recykling a)Transport odpadów do miejsca zagospodarowania po stronie Wykonawcy. b)Zamawiający przewiduje, że : Całkowita ilość odbioru odpadów o kodzie 19 12 12 będzie wynosić około 5500 Mg c)Ustala się jednomiesięczny okres rozliczeniowy za częściową realizację zamówienia. d)Przekazywane odpady będą : - zbelowane w postaci kostek wiązanych drutem, waga jednej beli wynosi od 350 do 550 kg - lub odpady mogą być odbierane luzem (nieprasowane). e)Odpady ważone na wadze Zamawiającego. f) Załadunek po stronie Zamawiającego. g) Wykonawca zapewni samochody ciężarowe z naczepą typu "ruchome podłoga" lub z naczepą oplandekowaną z możliwością załadunku minimum 20 ton. h) Odbiór odpadów będzie się odbywał tylko w dni robocze w godzinach 7 do 14. Miejsce odbioru Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. , gmina Ostróda. i) Wszystkie koszty ( oprócz załadunku odpadów ) związane z realizacją zamówienia po stronie Wykonawcy. j) Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych roszczeń do Zamawiającego z tytułu ilości odpadów w okresie rozliczeniowym. k) Warunkiem rozliczenia za każdą odebraną partię odpadów będzie dostarczenie w formie papierowej faktury wraz z załączonym dokumentem KPO. Potwierdzone KPO są załącznikiem do faktury. l) Umowa zostaje zawarta na czas określony 12 (dwunastu) miesięcy od dnia jej wejścia w życie, jednak nie dłużej niż, do dnia, w którym łączna wysokość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia osiągnie kwotę brutto określoną w § 6 ust. 2 Umowy. ł) Wykonawca może dokonać oględzin odpadów na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. Rudno 17 , gmina Ostróda w godzinach od 7 do 15 - osobą do kontaktu jest Pan Tomasz Klimecki tel. 795 548 312.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90512000-9, 90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
940000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NOVAGO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
935000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.4 ustawy Pzp ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zastosował tryb z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.4 ustawy Pzp z związku z tym iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Unieważnienie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w dniu 08.01.2018r z terminem otwarcia ofert w wyznaczonym na dzień 17.01.2018r na godzinę 10.15 W związku z tym ,że do godziny 10.00 do dnia 17.01.2018r nie została złożona żadna oferta nastąpiło unieważnienie postępowania na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 10:00 dnia 17 stycznia 2018 roku nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla gminy Ostróda
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów według obowiązujących wzorów urzędowych wraz z oprogramowaniem, odbiorem i utylizacją wycofanych tablic rejestracyjnych
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Pietrzwałd gm. Ostróda
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Wymiana oświetlenia w budynku Sądu Rejonowego w Ostródzie
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostródzie: agregat prądotwórczy z przyczepą, zespół oświetlenia. Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz z PSZOK w Skopaniu i zimnego popiołu z wyznaczonych miejsc na terenie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





